Daarom.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Ach, ik was ook héél vrolijk vannachtNiks mis mee af en toe
Hoeft niet hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
Het voelt wel heel gek om, als je niet geweest bent, na een meeting in het topic te komen.
Beetje een buitenstaander gevoel.
We hebben nog een speciaal hoekje voor je vrij gehouden.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
Het voelt wel heel gek om, als je niet geweest bent, na een meeting in het topic te komen.
Ja, je had ook gewoon moeten komen!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
Oke, dankje.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef Whiteguy het volgende:
Waar je mag gaan zitten huilen en je zonden overdenken![]()
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:37 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. een jaar niet in die AKQ geweest. 1 vraag langs geweest in de mens erger je niet AKQ
Ik erger me nu al
Misschien dat ik er over een jaar weer eens ga kijken.
Hoera voor interpunctie!quote:Dear Mother,
In law, there is nothing to make me say thank you, but the quality of your gifts compels me at least to write to tell you how I feel. Thank you so much for the presents! I was expecting nothing more than a token yet, again, you have exceeded even your own incredible standards.
It was a shame you had to stay here for such a short time. I thought I might have coped, but it was unbearable seeing you leave. The relief was immense when I heard we might see you again soon. I wanted to end it all by saying goodbye now. I hope I will not have to say it to you again for a long time. If you have the opportunity to spend Christmas elsewhere next year, please do not.
Much love
Matthew
Dear Mother-in-Law,
There is nothing to make me say thank you, but the quality of your gifts compels me at least to write to tell you how I feel. Thank you? So much for the presents I was expecting. Nothing more than a token, yet again! You have exceeded even your own incredible standards.
It was a shame you had to stay here. For such a short time, I thought I might have coped, but it was unbearable. Seeing you leave, the relief was immense. When I heard we might see you again soon, I wanted to end it all. By saying goodbye now, I hope I will not have to say it to you again for a long time. If you have the opportunity to spend Christmas elsewhere next year, please do.
Not much love
Matthew
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef MaJo het volgende:
Uhm jongens weet niet of het de bedoeling is dat we dat van de mystery guest bekend maken? Misschien vindt ze het niet echt tof omdat ze bezorgd is over privacy? Aan de andere kant vond ze het niet erg dat er foto's werden gemaakt dus aan tim de eer
quote:
Er zijn zat hints gegeven. Als je het nú nog niet weetquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn zat hints gegeven. Als je het nú nog niet weet
De denk ik ook hoorquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De denk ik ook hoorMaar dat kan ik nauwelijks geloven aangezien ze zo op haar privacy gestelt is
waar, voor alle duidelijkheid, niks mis mee is
![]()
Je mag wel bij mij komen zitten, ik zit ook al in de hoekquote:
Goed hequote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Daar word ik niet meer of minder van hoor Tim
Ben je ook stout geweest?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen zitten, ik zit ook al in de hoek
Ik ben bij molecuul 5 ofzo al gestoptquote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Whiteguy het volgende:
Nem ik zit vast bij molecuul 23
Ja, ik verkoos een festivalletje boven de meetquote:
Vooral Gordon moet voor zich kijken en doorlopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan nog vol verbazing zijn over de uitslag ook... moehahaha prutsers
Op één van de foto's zie ik mijn favoriete trein staan.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha
het is best wel druk jalopen constant mensen langs. Wat ik nog het bizarste vond was hoe druk het was toen we aankwamen om kwart voor 8
![]()
iedereen had zijn kraam al ingericht en er liepen al veel mensen rond. We werden nogal raar aangekeken omdat we de laatsten waren die binnenkwamen
Weer wat geleerdquote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet niet wat een "dunce" is?
[ afbeelding ]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dunce
Verzamelen was op CS. Daarna zijn we naar een restaurantje op de Overtoom gegaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op één van de foto's zie ik mijn favoriete trein staan.
De meet was dus gewoon op Amsterdam Centraal?
quote:
Hm, ik heb geeneens een youtube account, eerst eens aanmakenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Red, het filmpje wil ook wel! Maar niet hier gepost..ook niet op Youtube trouwens
Maar ik ben sterkerquote:
Dierenbeul!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik ben sterker
Dus ik heb het opgegeten en hij niet.
Alsof ik MaJo hoor praten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eerst eens even in bad met mijn nieuwe Lush spulletjes. Daarna een maskertje en een scrub.
Oh...wacht [ afbeelding ]
Lekker. Welke?quote:
Pizza Tonno van Ristorante is lekker.quote:
Ussanaquote:
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef wyccie het volgende:
Zijn drie bolletjes met negen knakworstjes een maaltijd?
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
Tim, mag hongerstoppertje in je lijstje met coole woorden?
Het mag anders ook in mijn onuitputtelijke en legendarische lexicon.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
Tim, mag hongerstoppertje in je lijstje met coole woorden?
Je kunt toch ook wel tussen de regels door lezen.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt trouwens nergens ontkend dat je het niet bent wyccie
Maar zo'n blik heeft tien knakworstjes, en zo'n open blik kan ik toch helemaal niet goed bewaren?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat een of een half broodje een hongerstoppertje zou zijn.
Wat heb je met het tiende knakworstje gedaan?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef wyccie het volgende:
Zijn drie bolletjes met negen knakworstjes een maaltijd?
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel tussen de regels door lezen.![]()
Speciaal voor Etcie: ik was niet op de meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn idiolect is sowieso onnavolgbaar.
Maar jij bent nog in de groei. Ik groei de verkeerde kant op.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:31 schreef Nesle het volgende:
Ik eet zon blik ook wel eens helemaal op hoor wyccie, niks mis meeAls het maar niet te vaak gebeurt!
Laten vallen natuurlijk. Wat dacht jij dan?!?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:33 schreef Soempie het volgende:
Wat heb je met het tiende knakworstje gedaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |