Dat zei ik toch alquote:Op zondag 17 mei 2009 12:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha
het is best wel druk jalopen constant mensen langs. Wat ik nog het bizarste vond was hoe druk het was toen we aankwamen om kwart voor 8
![]()
iedereen had zijn kraam al ingericht en er liepen al veel mensen rond. We werden nogal raar aangekeken omdat we de laatsten waren die binnenkwamen
Leuke foto's, vooral van het restaurant zelf danquote:Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef iamredleader het volgende:
Foto's
DiabloSam
[ afbeelding ]
Cobra4 en Nembrionic, en op de achtergrond een stukje van Hawaii_Tim
[ afbeelding ]
Hawaii_Tim die reclame maakt voor Grolsch
[ afbeelding ]
Yuri, WG en MaJo
[ afbeelding ]
MaJo en PS
[ afbeelding ]
iamredleader
[ afbeelding ]
In het restaurant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker gegeten![]()
[ afbeelding ]
Lekkere Iraanse thee![]()
[ afbeelding ]
En een waterpijp![]()
![]()
[ afbeelding ]
En MaJo heeft netjes de punten bijgehouden tijdens het quizzen![]()
[ afbeelding ]
val zowat omquote:
Als ik écht moe ben dan vind ik niets gezellig meer. Dus dat komt helemaal goed met jequote:
Lees je nu onze posts ook anders?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw major-internetcrash hier
Majo, ik wilde zeggen, dat ik als ik niet moest werken ik wel langs was gekomen. Maar ik moet over iets meer dan een uur alweer een bende 6 tot 12-jarigen de trapeze in hijsen of het koord over sleuren en dan een voorstelling maken voor de trotse ouders die verwachten dat hun kids in twee uurtjes echte circusshit kunnen
Maar mijn broertje (die gek is op rommelmarkten, vraag me niet waar die dat van heeft) is bij mijn oma in Utrecht. Maar ik belde mijn oma en ze gaan naar een of ander kunst en wetenschapsfestival (arm broertje
)
En mijn nichtje... ach ik geef haar vandaag wel al mijn welgemeende liefde en dat cadeautje komt later welIk ben een slecht familielid
En oo keen slechte student. Iedereen hier is weg en ik zou braaf nog even moeten leren maar ik heb keihard La Bamba opgezet en nou komt het niet meer goed
Ja en ik heb nu zelfs ook een stem bij Soemp die er niet eens wasquote:Op zondag 17 mei 2009 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lees je nu onze posts ook anders?
Ik kan nu een plaatje, stem en gedrag bij de posts plakken van wat meer mensen sinds de meet
Wat een warm welkomquote:Op zondag 17 mei 2009 12:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tss heb je hem
Vond het festival leukerDe regen heeft je gestraft mag ik hopen
Ah ik ben weer flauwHee TM
Dat vond ik vooral bij de eerste meet zo leukquote:Op zondag 17 mei 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja en ik heb nu zelfs ook een stem bij Soemp die er niet eens was
En ik kan het niet laten nu voor me te zien inderdaad welk hoofd er achter een beeldscherm zit
Pas op je woorden!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat een warm welkom
De regen strafte me al op de fiets tijdens heenweg, dus dat is wel gelukt.
Ik had trouwens wel een korte broek aan, dus die kon niet zo nat worden als een lange broek, dat scheelt weer
en ik vind het eigenlijk ook gewoon jammer dat ik niet bij de meet was, maar ja, ik moest een keuze make
* TM kruipt terug in z'n hoek en zegt al niks meerquote:
Nee jullie vielen helemaal niet meequote:Op zondag 17 mei 2009 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vond ik vooral bij de eerste meet zo leuk
En vielen we mee? Durf eens "nee" te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee jullie vielen helemaal niet mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de grote vraag: wanneer komt de volgende meet? Ik heb er nu al zin in
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
That's the spiritquote:Op zondag 17 mei 2009 12:46 schreef DiabloSam het volgende:
Ik had geen idee wat ik ervan moest verwachten, maar het was zeker gezellig, when's the next?
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ja die instelling had ik gisteren al een beetje, wanneer is de volgendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de grote vraag: wanneer komt de volgende meet? Ik heb er nu al zin in
Ik ben in elk geval vóór
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Hmz, ik heb analoge spam gehad van t-mobile dat ze nu toch echt mijn orange abbo willen overzetten naar t-mobile. Iemand hier toevallig t-mobile met web-n-walk ?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
That's the spirit
Ik ga zo eerst eens even in bad met mijn nieuwe Lush spulletjes. Daarna een maskertje en een scrub.
Oh...wacht [ afbeelding ]
Dit neem ik terug.quote:Soemp zegt:
en natuurlijk ben je al heel macho en mannelijk![]()
![]()
En dan nog vol verbazing zijn over de uitslag ook... moehahaha prutsersquote:Toppers balen van uitslag
Door ANNEMART VAN RHEE
MOSKOU - De Toppers zijn in hun halve finale als zeventiende geëindigd. Er deden aan die eindronde in totaal negentien landen mee.
Gordon: 'Dit is helemaal kut'.
Jeroen van der Boom, Rene Froger en Gordon sprokkelden met Shine slechts een schamele 11 punten bij elkaar. Maar twee landen beloonden de Nederlandse inzending. Albanië gaf 10 punten en Denemarken had 1 punt over voor onze Eurovisie-troef. Hiermee scoren De Toppers even slecht als hun voorgangers Edsilia Rombley en Hind. Het trio dacht na de halve finale nog even dat ze net buiten de prijzen waren gevallen. De realiteit is dus anders.
Gordon gaf in een reactie aan niet gelukkig te zijn met de uitslag. 'Dit is helemaal kut. We hebben veel tijd en geld aan het Songfestival besteed en dan eindig je onderaan, onbegrijpelijk. Maar goed, of je nu 15e, 16e of 17 bent, je ligt er uit dat is het allerergste. Ik reis binnenkort af naar Albanie om de mensen daar persoonlijk te bedanken.'
quote:
"veel tijd en geld erin gestopt en dan eindig je nog onderaan ook"quote:Op zondag 17 mei 2009 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan nog vol verbazing zijn over de uitslag ook... moehahaha prutsers
Laat ze maar denken.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof we een hele rare chat hebben gehad
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Dus de grote vraag: wanneer komt de volgende meet? Ik heb er nu al zin in
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja die instelling had ik gisteren al een beetje, wanneer is de volgendeIk ben in elk geval vóór
Lekker uitgeslapen?quote:
quote:
Ik hoop dat iedereen van de SC er de volgende keer is.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leuk om de foto's te zien (zie ik wat ik gemist heb). Volgende keer kan ik hopelijk ook.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen van de SC er de volgende keer is.![]()
Vraagje voor iedereen die op de meet was; Gaan we verklappen wie de surprise guest was?
HT heeft foto's van de surprise guest. Daar maar even op wachten dan?quote:
Nee, a woman of the opposite sexquote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het Danny?
Checkquote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand Etcetera zeggen dat mijn probleem compleet opgelost is?
Bedankt voor de medewerking,
Ofyles2.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was het in elk geval nietquote:
Ik heb alleen Nem, PS en MaJo aan de telefoon gehad. Daarna vroeg Sven of PS dronken was.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb alleen Nem, PS en MaJo aan de telefoon gehad. Daarna vroeg Sven of PS dronken was.
Al die zorgen hé.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Leuke foto's trouwensC4, jij bent een stuk grijzer dan ik gedacht had
Het telefoontje was aan het begin van de avond.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]Dat vind ik niet zo raar want dat vermoeden kreeg ik ook toen ik net alles teruglas
Arme jijquote:
Ach, ik was ook héél vrolijk vannachtquote:Op zondag 17 mei 2009 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het telefoontje was aan het begin van de avond.PS klonk gewoon wat druk, vrolijk en een beetje chaotisch.
niet verkeerd bedoeld.
![]()
Daarom.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Ach, ik was ook héél vrolijk vannachtNiks mis mee af en toe
Hoeft niet hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
Het voelt wel heel gek om, als je niet geweest bent, na een meeting in het topic te komen.
Beetje een buitenstaander gevoel.
We hebben nog een speciaal hoekje voor je vrij gehouden.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
Het voelt wel heel gek om, als je niet geweest bent, na een meeting in het topic te komen.
Ja, je had ook gewoon moeten komen!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
Oke, dankje.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef Whiteguy het volgende:
Waar je mag gaan zitten huilen en je zonden overdenken![]()
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:37 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. een jaar niet in die AKQ geweest. 1 vraag langs geweest in de mens erger je niet AKQ
Ik erger me nu al
Misschien dat ik er over een jaar weer eens ga kijken.
Hoera voor interpunctie!quote:Dear Mother,
In law, there is nothing to make me say thank you, but the quality of your gifts compels me at least to write to tell you how I feel. Thank you so much for the presents! I was expecting nothing more than a token yet, again, you have exceeded even your own incredible standards.
It was a shame you had to stay here for such a short time. I thought I might have coped, but it was unbearable seeing you leave. The relief was immense when I heard we might see you again soon. I wanted to end it all by saying goodbye now. I hope I will not have to say it to you again for a long time. If you have the opportunity to spend Christmas elsewhere next year, please do not.
Much love
Matthew
Dear Mother-in-Law,
There is nothing to make me say thank you, but the quality of your gifts compels me at least to write to tell you how I feel. Thank you? So much for the presents I was expecting. Nothing more than a token, yet again! You have exceeded even your own incredible standards.
It was a shame you had to stay here. For such a short time, I thought I might have coped, but it was unbearable. Seeing you leave, the relief was immense. When I heard we might see you again soon, I wanted to end it all. By saying goodbye now, I hope I will not have to say it to you again for a long time. If you have the opportunity to spend Christmas elsewhere next year, please do.
Not much love
Matthew
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef MaJo het volgende:
Uhm jongens weet niet of het de bedoeling is dat we dat van de mystery guest bekend maken? Misschien vindt ze het niet echt tof omdat ze bezorgd is over privacy? Aan de andere kant vond ze het niet erg dat er foto's werden gemaakt dus aan tim de eer
quote:
Er zijn zat hints gegeven. Als je het nú nog niet weetquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn zat hints gegeven. Als je het nú nog niet weet
De denk ik ook hoorquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De denk ik ook hoorMaar dat kan ik nauwelijks geloven aangezien ze zo op haar privacy gestelt is
waar, voor alle duidelijkheid, niks mis mee is
![]()
Je mag wel bij mij komen zitten, ik zit ook al in de hoekquote:
Goed hequote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Daar word ik niet meer of minder van hoor Tim
Ben je ook stout geweest?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen zitten, ik zit ook al in de hoek
Ik ben bij molecuul 5 ofzo al gestoptquote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Whiteguy het volgende:
Nem ik zit vast bij molecuul 23
Ja, ik verkoos een festivalletje boven de meetquote:
Vooral Gordon moet voor zich kijken en doorlopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op één van de foto's zie ik mijn favoriete trein staan.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha
het is best wel druk jalopen constant mensen langs. Wat ik nog het bizarste vond was hoe druk het was toen we aankwamen om kwart voor 8
![]()
iedereen had zijn kraam al ingericht en er liepen al veel mensen rond. We werden nogal raar aangekeken omdat we de laatsten waren die binnenkwamen
Weer wat geleerdquote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet niet wat een "dunce" is?
[ afbeelding ]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dunce
Verzamelen was op CS. Daarna zijn we naar een restaurantje op de Overtoom gegaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op één van de foto's zie ik mijn favoriete trein staan.
De meet was dus gewoon op Amsterdam Centraal?
quote:
Hm, ik heb geeneens een youtube account, eerst eens aanmakenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Red, het filmpje wil ook wel! Maar niet hier gepost..ook niet op Youtube trouwens
Maar ik ben sterkerquote:
Dierenbeul!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik ben sterker
Dus ik heb het opgegeten en hij niet.
Alsof ik MaJo hoor praten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eerst eens even in bad met mijn nieuwe Lush spulletjes. Daarna een maskertje en een scrub.
Oh...wacht [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |