quote:Op zondag 17 mei 2009 02:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat? Niet eens iets over manuele therapie?
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lekker als je net wil slapen. En ik zei wel dat het klonk als een ijsje, maar nog meer als een glijbaan!
Whehehequote:
Ja, jij weet sinds vanavond dat dat niet is wat je denktquote:Op zondag 17 mei 2009 02:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat? Niet eens iets over manuele therapie?
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lekker als je net wil slapen. En ik zei wel dat het klonk als een ijsje, maar nog meer als een glijbaan!
Ga het morgen checkenquote:
Slapen, Nu !!!quote:
Truste PSquote:
Het zal aan Amsterdam gelegen hebbenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, jij weet sinds vanavond dat dat niet is wat je denkt
Mooi, alleen van jou wisten we nog niet of je al thuis was.quote:
Truste dan Nem.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Slaap ze, iedereen. Ik ga ook. Met mijn raam open, lekker naar de regen luisteren
Niet meer zelf recht te buigen?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
De meet was superalleen de terug komst was minder. kom ik terug bij mijn fiets op het station stata hij scheef in het rek met een verbogen voorwiel van hier tot tokio
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ai, dat is minder inderdaad! Maar het belangrijkste is dat je thuis bentquote:Op zondag 17 mei 2009 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
De meet was superalleen de terug komst was minder. kom ik terug bij mijn fiets op het station stata hij scheef in het rek met een verbogen voorwiel van hier tot tokio
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
viel volgens mij niks meer recht te buigen zat een scheur in de velgquote:
Truste Tim!quote:
Ah, dat komt er zo te zien nog aardig uit hier op de video. Vlak voordat er een flits komt stopt het met zachtjes regenen en gaat het opeens SNOEIHARD hozen.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Slaap ze, iedereen. Ik ga ook. Met mijn raam open, lekker naar de regen luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiteguy op 17-05-2009 02:33:04 ]
Dat scheelt weer een eind lopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
viel volgens mij niks meer recht te buigen zat een scheur in de velg. gelukkig is moeders net zo'n nachtwezen als ik ben dus die heeft me opgehaald.
Als ik vandalisme wil ontwijken hoef ik dus ook al niet meer naar het noorden des lands te verhuizen...quote:Op zondag 17 mei 2009 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat probleem heb je overal vrees ik. Vervelend detail hier is echter dat mn moeder nog vroeg of ze me naar het station moest brengen maar dacht dat het niet nodig was.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik vandalisme wil ontwijken hoef ik dus ook al niet meer naar het noorden des lands te verhuizen...
ah daar had ze het dus overquote:Op zondag 17 mei 2009 02:43 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en PS:
niet hier klikken !
De rest van de meeters mogen dat wel doen op eigen risico
Huhquote:Op zondag 17 mei 2009 02:43 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en PS:
niet hier klikken !
Ik ook. Weltrusten allemaal!quote:
Ik dacht al.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet jij.PS is hier puntenslijpsel
Normaal kom je ook niet in de slowchatquote:Op zondag 17 mei 2009 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik dacht al.
En dat is voor mij een heel gedoe
Ik moet ook toegeven dat ik dacht dat ik in AKQ kennis zat.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Normaal kom je ook niet in de slowchat
nee hier gene punten te behalenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik moet ook toegeven dat ik dacht dat ik in AKQ kennis zat.
Had het gelukkig wel meteen door toen ik mijn post had geplaatst.
Uh... ik scoor hier niet echt punten mee lijkt me.
quote:
Vooruitquote:Op zondag 17 mei 2009 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Zelfs niet omdat het mijn eerste post ooit hier is?
quote:
Wat deed je dan had het gemist.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Zojuist weer mijn vlaag van verstandsverbijstering gehad.
Oude vraag is terug, maar het schijnt dat ik nu aan mijn eigen kwaliteiten begin te twijfelen.
thnxquote:Op zondag 17 mei 2009 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ytm is the best
Mooie sig heb je btw.
Ik stelde weer een andere vraag, omdat ik dacht dat de huidige te moeilijk was voor dit tijdstip.quote:
Er zit er inderdaad een tussen met een Red Bull-blikje!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:43 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en PS:
niet hier klikken !
Helleuquote:Op zondag 17 mei 2009 10:17 schreef MaJo het volgende:
Meuningben alweer even wakker
het gaat goed hier, heb de prijs er al lang uit. Tot nu toe voor 30 ervo verkocht
Heb pas 6 dingen verkocht ofzo dus jaquote:Op zondag 17 mei 2009 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HelleuIk zat me net af te vragen wanneer je zou posten vanaf de rommelmarkt
Heb je nog veel spullen over of valt dat ook nog wel mee?
Die grap is al gemaaktquote:Op zondag 17 mei 2009 11:08 schreef DiabloSam het volgende:
Is het buiten nat en glad?
Meer dan één keerquote:
Je moet niet zoveel roken drinken drugs gebruiken zeurenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:22 schreef DiabloSam het volgende:
Ik heb totaal niet het besef dat het vandaag zondag is, anybody care to explain?
Ha fijn ik sta er niet alleen voorquote:
Ik zeur niet!quote:Op zondag 17 mei 2009 11:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel roken drinken drugs gebruiken zeuren
Nee je hebt een papa aan je zijde staanquote:Op zondag 17 mei 2009 11:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha fijn ik sta er niet alleen voor
Ik mag blij wezen dat m'n andere broer geen fokker is, anders zou ik helemaal gek wordenquote:
Aaah nu vind het weer verwarrend om jullie bij je foknaam te noemen (behalve Yuri, dat komt waarschijnlijk nooit goedquote:
Veemarkthallen in utrecht. Kom je langs?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waar sta je eigenlijk MaJo?
Oh en goeiemorgen
Mčn, dat heb ik ook een keer gehad. Echt zwaar kutquote:Op zondag 17 mei 2009 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:43 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en PS:
niet hier klikken !
Ik nog nooit maar heb dat ook geen fietsquote:Op zondag 17 mei 2009 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mčn, dat heb ik ook een keer gehad. Echt zwaar kut
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig. Welke film was je dan aan het kijken?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap neit of de film nou goed of slecht is afgelopen maar gelukkig issie in elk geval afgelopen!
Ciao
Zo, 30 euro voor 6 dingen! Dat is vet veel. Met konginnedag krijg je zelden iets voor meer dan 3 euro verkocht.quote:
Waar zitten die eigenlijk?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Veemarkthallen in utrecht. Kom je langs?kun je gelijk de cadeautjes voor je nichtje ophalen
![]()
Het antwoord is via Google op Fok te vinden.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:55 schreef DiabloSam het volgende:
Gekke mensen, die Utrechtsenaars.
Weet er nou al iemand hoe je heet als je uit Niger komt?
Dat waren dan ook de duurste dingenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig. Welke film was je dan aan het kijken?
[..]
Zo, 30 euro voor 6 dingen! Dat is vet veel. Met konginnedag krijg je zelden iets voor meer dan 3 euro verkocht.
Utrechtenaar is een scheldwoord voor homoquote:Op zondag 17 mei 2009 11:55 schreef DiabloSam het volgende:
Gekke mensen, die Utrechtsenaars.
Weet er nou al iemand hoe je heet als je uit Niger komt?
Oh ja, dat schiet dan wel op.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:00 schreef MaJo het volgende:
Dat waren dan ook de duurste dingen2 parfums en een speciale dvd over Gollum
en verder wat boeken en cd's voor 2 euro per stuk
Best wel bij mij in de buurt maar dan meer richting zeist.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar zitten die eigenlijk?
En 6 dingen van 5 euro verkocht is niet slecht maar er mag wel meer weg
Toevallig niet neequote:Op zondag 17 mei 2009 12:02 schreef Whiteguy het volgende:
Majo, zat jij niet toevallig bij t-mobile ?
En dat maakt je zojuist nog gekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Utrechtenaar is een scheldwoord voor homohet goede woord is utrechter
Hahaquote:Op zondag 17 mei 2009 12:08 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
En dat maakt je zojuist nog gekker, wel echt vet dat je al wat geld binnen gehaald hebt! Is het druk, en zoja, hoe druk?
Oeh! Dat klinkt goedquote:Op zondag 17 mei 2009 12:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Best wel bij mij in de buurt maar dan meer richting zeist.
Inmiddels wel meer verkocht maar nu vooral dingen van 50 cent of een euro. Maar je ziet dat de kraam al leger begint te worden dus dat is fijn
Dat zei ik toch alquote:Op zondag 17 mei 2009 12:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha
het is best wel druk jalopen constant mensen langs. Wat ik nog het bizarste vond was hoe druk het was toen we aankwamen om kwart voor 8
![]()
iedereen had zijn kraam al ingericht en er liepen al veel mensen rond. We werden nogal raar aangekeken omdat we de laatsten waren die binnenkwamen
Leuke foto's, vooral van het restaurant zelf danquote:Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef iamredleader het volgende:
Foto's
DiabloSam
[ afbeelding ]
Cobra4 en Nembrionic, en op de achtergrond een stukje van Hawaii_Tim
[ afbeelding ]
Hawaii_Tim die reclame maakt voor Grolsch
[ afbeelding ]
Yuri, WG en MaJo
[ afbeelding ]
MaJo en PS
[ afbeelding ]
iamredleader
[ afbeelding ]
In het restaurant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker gegeten![]()
[ afbeelding ]
Lekkere Iraanse thee![]()
[ afbeelding ]
En een waterpijp![]()
![]()
[ afbeelding ]
En MaJo heeft netjes de punten bijgehouden tijdens het quizzen![]()
[ afbeelding ]
val zowat omquote:
Als ik écht moe ben dan vind ik niets gezellig meer. Dus dat komt helemaal goed met jequote:
Lees je nu onze posts ook anders?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw major-internetcrash hier
Majo, ik wilde zeggen, dat ik als ik niet moest werken ik wel langs was gekomen. Maar ik moet over iets meer dan een uur alweer een bende 6 tot 12-jarigen de trapeze in hijsen of het koord over sleuren en dan een voorstelling maken voor de trotse ouders die verwachten dat hun kids in twee uurtjes echte circusshit kunnen
Maar mijn broertje (die gek is op rommelmarkten, vraag me niet waar die dat van heeft) is bij mijn oma in Utrecht. Maar ik belde mijn oma en ze gaan naar een of ander kunst en wetenschapsfestival (arm broertje
)
En mijn nichtje... ach ik geef haar vandaag wel al mijn welgemeende liefde en dat cadeautje komt later welIk ben een slecht familielid
En oo keen slechte student. Iedereen hier is weg en ik zou braaf nog even moeten leren maar ik heb keihard La Bamba opgezet en nou komt het niet meer goed
Ja en ik heb nu zelfs ook een stem bij Soemp die er niet eens wasquote:Op zondag 17 mei 2009 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lees je nu onze posts ook anders?
Ik kan nu een plaatje, stem en gedrag bij de posts plakken van wat meer mensen sinds de meet
Wat een warm welkomquote:Op zondag 17 mei 2009 12:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tss heb je hem
Vond het festival leukerDe regen heeft je gestraft mag ik hopen
Ah ik ben weer flauwHee TM
Dat vond ik vooral bij de eerste meet zo leukquote:Op zondag 17 mei 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja en ik heb nu zelfs ook een stem bij Soemp die er niet eens was
En ik kan het niet laten nu voor me te zien inderdaad welk hoofd er achter een beeldscherm zit
Pas op je woorden!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat een warm welkom
De regen strafte me al op de fiets tijdens heenweg, dus dat is wel gelukt.
Ik had trouwens wel een korte broek aan, dus die kon niet zo nat worden als een lange broek, dat scheelt weer
en ik vind het eigenlijk ook gewoon jammer dat ik niet bij de meet was, maar ja, ik moest een keuze make
* TM kruipt terug in z'n hoek en zegt al niks meerquote:
Nee jullie vielen helemaal niet meequote:Op zondag 17 mei 2009 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vond ik vooral bij de eerste meet zo leuk
En vielen we mee? Durf eens "nee" te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee jullie vielen helemaal niet mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de grote vraag: wanneer komt de volgende meet? Ik heb er nu al zin in
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
That's the spiritquote:Op zondag 17 mei 2009 12:46 schreef DiabloSam het volgende:
Ik had geen idee wat ik ervan moest verwachten, maar het was zeker gezellig, when's the next?
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ja die instelling had ik gisteren al een beetje, wanneer is de volgendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de grote vraag: wanneer komt de volgende meet? Ik heb er nu al zin in
Ik ben in elk geval vóór
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Hmz, ik heb analoge spam gehad van t-mobile dat ze nu toch echt mijn orange abbo willen overzetten naar t-mobile. Iemand hier toevallig t-mobile met web-n-walk ?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
That's the spirit
Ik ga zo eerst eens even in bad met mijn nieuwe Lush spulletjes. Daarna een maskertje en een scrub.
Oh...wacht [ afbeelding ]
Dit neem ik terug.quote:Soemp zegt:
en natuurlijk ben je al heel macho en mannelijk![]()
![]()
En dan nog vol verbazing zijn over de uitslag ook... moehahaha prutsersquote:Toppers balen van uitslag
Door ANNEMART VAN RHEE
MOSKOU - De Toppers zijn in hun halve finale als zeventiende geėindigd. Er deden aan die eindronde in totaal negentien landen mee.
Gordon: 'Dit is helemaal kut'.
Jeroen van der Boom, Rene Froger en Gordon sprokkelden met Shine slechts een schamele 11 punten bij elkaar. Maar twee landen beloonden de Nederlandse inzending. Albaniė gaf 10 punten en Denemarken had 1 punt over voor onze Eurovisie-troef. Hiermee scoren De Toppers even slecht als hun voorgangers Edsilia Rombley en Hind. Het trio dacht na de halve finale nog even dat ze net buiten de prijzen waren gevallen. De realiteit is dus anders.
Gordon gaf in een reactie aan niet gelukkig te zijn met de uitslag. 'Dit is helemaal kut. We hebben veel tijd en geld aan het Songfestival besteed en dan eindig je onderaan, onbegrijpelijk. Maar goed, of je nu 15e, 16e of 17 bent, je ligt er uit dat is het allerergste. Ik reis binnenkort af naar Albanie om de mensen daar persoonlijk te bedanken.'
quote:
"veel tijd en geld erin gestopt en dan eindig je nog onderaan ook"quote:Op zondag 17 mei 2009 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan nog vol verbazing zijn over de uitslag ook... moehahaha prutsers
Laat ze maar denken.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof we een hele rare chat hebben gehad
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Dus de grote vraag: wanneer komt de volgende meet? Ik heb er nu al zin in
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja die instelling had ik gisteren al een beetje, wanneer is de volgendeIk ben in elk geval vóór
Lekker uitgeslapen?quote:
quote:
Ik hoop dat iedereen van de SC er de volgende keer is.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leuk om de foto's te zien (zie ik wat ik gemist heb). Volgende keer kan ik hopelijk ook.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen van de SC er de volgende keer is.![]()
Vraagje voor iedereen die op de meet was; Gaan we verklappen wie de surprise guest was?
HT heeft foto's van de surprise guest. Daar maar even op wachten dan?quote:
Nee, a woman of the opposite sexquote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het Danny?
Checkquote:Op zondag 17 mei 2009 03:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand Etcetera zeggen dat mijn probleem compleet opgelost is?
Bedankt voor de medewerking,
Ofyles2.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was het in elk geval nietquote:
Ik heb alleen Nem, PS en MaJo aan de telefoon gehad. Daarna vroeg Sven of PS dronken was.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb alleen Nem, PS en MaJo aan de telefoon gehad. Daarna vroeg Sven of PS dronken was.
Al die zorgen hé.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Leuke foto's trouwensC4, jij bent een stuk grijzer dan ik gedacht had
Het telefoontje was aan het begin van de avond.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]Dat vind ik niet zo raar want dat vermoeden kreeg ik ook toen ik net alles teruglas
Arme jijquote:
Ach, ik was ook héél vrolijk vannachtquote:Op zondag 17 mei 2009 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het telefoontje was aan het begin van de avond.PS klonk gewoon wat druk, vrolijk en een beetje chaotisch.
niet verkeerd bedoeld.
![]()
Daarom.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Ach, ik was ook héél vrolijk vannachtNiks mis mee af en toe
Hoeft niet hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
Het voelt wel heel gek om, als je niet geweest bent, na een meeting in het topic te komen.
Beetje een buitenstaander gevoel.
We hebben nog een speciaal hoekje voor je vrij gehouden.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
Het voelt wel heel gek om, als je niet geweest bent, na een meeting in het topic te komen.
Ja, je had ook gewoon moeten komen!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
Oke, dankje.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:35 schreef Whiteguy het volgende:
Waar je mag gaan zitten huilen en je zonden overdenken![]()
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:37 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. een jaar niet in die AKQ geweest. 1 vraag langs geweest in de mens erger je niet AKQ
Ik erger me nu al
Misschien dat ik er over een jaar weer eens ga kijken.
Hoera voor interpunctie!quote:Dear Mother,
In law, there is nothing to make me say thank you, but the quality of your gifts compels me at least to write to tell you how I feel. Thank you so much for the presents! I was expecting nothing more than a token yet, again, you have exceeded even your own incredible standards.
It was a shame you had to stay here for such a short time. I thought I might have coped, but it was unbearable seeing you leave. The relief was immense when I heard we might see you again soon. I wanted to end it all by saying goodbye now. I hope I will not have to say it to you again for a long time. If you have the opportunity to spend Christmas elsewhere next year, please do not.
Much love
Matthew
Dear Mother-in-Law,
There is nothing to make me say thank you, but the quality of your gifts compels me at least to write to tell you how I feel. Thank you? So much for the presents I was expecting. Nothing more than a token, yet again! You have exceeded even your own incredible standards.
It was a shame you had to stay here. For such a short time, I thought I might have coped, but it was unbearable. Seeing you leave, the relief was immense. When I heard we might see you again soon, I wanted to end it all. By saying goodbye now, I hope I will not have to say it to you again for a long time. If you have the opportunity to spend Christmas elsewhere next year, please do.
Not much love
Matthew
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:52 schreef MaJo het volgende:
Uhm jongens weet niet of het de bedoeling is dat we dat van de mystery guest bekend maken? Misschien vindt ze het niet echt tof omdat ze bezorgd is over privacy? Aan de andere kant vond ze het niet erg dat er foto's werden gemaakt dus aan tim de eer
quote:
Er zijn zat hints gegeven. Als je het nś nog niet weetquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn zat hints gegeven. Als je het nś nog niet weet
De denk ik ook hoorquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De denk ik ook hoorMaar dat kan ik nauwelijks geloven aangezien ze zo op haar privacy gestelt is
waar, voor alle duidelijkheid, niks mis mee is
![]()
Je mag wel bij mij komen zitten, ik zit ook al in de hoekquote:
Goed hequote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Daar word ik niet meer of minder van hoor Tim
Ben je ook stout geweest?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen zitten, ik zit ook al in de hoek
Ik ben bij molecuul 5 ofzo al gestoptquote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Whiteguy het volgende:
Nem ik zit vast bij molecuul 23
Ja, ik verkoos een festivalletje boven de meetquote:
Vooral Gordon moet voor zich kijken en doorlopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op één van de foto's zie ik mijn favoriete trein staan.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha
het is best wel druk jalopen constant mensen langs. Wat ik nog het bizarste vond was hoe druk het was toen we aankwamen om kwart voor 8
![]()
iedereen had zijn kraam al ingericht en er liepen al veel mensen rond. We werden nogal raar aangekeken omdat we de laatsten waren die binnenkwamen
Weer wat geleerdquote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet niet wat een "dunce" is?
[ afbeelding ]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dunce
Verzamelen was op CS. Daarna zijn we naar een restaurantje op de Overtoom gegaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op één van de foto's zie ik mijn favoriete trein staan.
De meet was dus gewoon op Amsterdam Centraal?
quote:
Hm, ik heb geeneens een youtube account, eerst eens aanmakenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Red, het filmpje wil ook wel! Maar niet hier gepost..ook niet op Youtube trouwens
Maar ik ben sterkerquote:
Dierenbeul!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik ben sterker
Dus ik heb het opgegeten en hij niet.
Alsof ik MaJo hoor praten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eerst eens even in bad met mijn nieuwe Lush spulletjes. Daarna een maskertje en een scrub.
Oh...wacht [ afbeelding ]
Lekker. Welke?quote:
Pizza Tonno van Ristorante is lekker.quote:
Ussanaquote:
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef wyccie het volgende:
Zijn drie bolletjes met negen knakworstjes een maaltijd?
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
Tim, mag hongerstoppertje in je lijstje met coole woorden?
Het mag anders ook in mijn onuitputtelijke en legendarische lexicon.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
Je kunt toch ook wel tussen de regels door lezen.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt trouwens nergens ontkend dat je het niet bent wyccie
Maar zo'n blik heeft tien knakworstjes, en zo'n open blik kan ik toch helemaal niet goed bewaren?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat een of een half broodje een hongerstoppertje zou zijn.
Wat heb je met het tiende knakworstje gedaan?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef wyccie het volgende:
Zijn drie bolletjes met negen knakworstjes een maaltijd?
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel tussen de regels door lezen.![]()
Speciaal voor Etcie: ik was niet op de meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn idiolect is sowieso onnavolgbaar.
Maar jij bent nog in de groei. Ik groei de verkeerde kant op.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:31 schreef Nesle het volgende:
Ik eet zon blik ook wel eens helemaal op hoor wyccie, niks mis meeAls het maar niet te vaak gebeurt!
Laten vallen natuurlijk. Wat dacht jij dan?!?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:33 schreef Soempie het volgende:
Wat heb je met het tiende knakworstje gedaan?![]()
Dat lijstje staat niet meer in mijn sig, gaat dus nietquote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft ze met de laatste drie gedaan? 3 bolletjes met 9 knakworsten = 27 knakworsten, en er gaan er 10 in een blikquote:Op zondag 17 mei 2009 17:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heb je met het tiende knakworstje gedaan?![]()
Huh?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft ze met de laatste drie gedaan? 3 bolletjes met 9 knakworsten = 27 knakworsten, en er gaan er 10 in een blik
Scherp +1quote:Op zondag 17 mei 2009 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft ze met de laatste drie gedaan? 3 bolletjes met 9 knakworsten = 27 knakworsten, en er gaan er 10 in een blik
Stoer ook dat ze dat gewoon doen.quote:
Dit is wel echt waarquote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
Ben je close dan met je Ex dat ie op de verjaarden van je vriend komt?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
Mn vriend heeft gisteren een sjoelbak gekregenvan mijn ex
Echt bizar, hij had niet laten weten of ie zou komen of niet, dus niet op gerekend, maar toen kwam er een taxi voorrijden en hij komt er uitstappen met die bak. Toen had het precies zoals ie het graag heeft: alle ogen op zich gericht en iedereen uitgelaten over zn cadeauMaar wel tof dat we nu een sjoelbak hebben
![]()
Wat dan? Is dat nu op tv? Waar??quote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Extreme Home Makeover leukDe verbouwingen zijn volgens Nederlandse standaarden écht absurd trouwens
![]()
Net 5quote:
Volgende keer dus gewoon komenquote:
Ja, en je matras geef je niet weg als je dan op de bank moet slapenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef Etcetera het volgende:
En ik snap ook nooit echt dat mensen van hun huis zo'n zootje kunnen makenAls iets stuk is, repareer je het toch
Oh had ze dat gedaan?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, en je matras geef je niet weg als je dan op de bank moet slapen
Uiteraardquote:Anyway, reclame
Ik heb ook het idee dat Heerenveen aan het langste eind gaat trekkenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
En we gaan verlengen in Rotterdam.
Mijn gok op wie de matchwinner gaat worden:
[ afbeelding ]
Ik kan italiaans, de volgende keer zal ik goed oplettenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef Etcetera het volgende:
Ja
Ik vroeg me of of die vent nou echt zegt wat er in de ondertiteling staat
Voorzover ik het kon verstaan klopte hetquote:Op zondag 17 mei 2009 19:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan italiaans, de volgende keer zal ik goed opletten
Het zal altijd lastig worden om 10+ mensen bij elkaar te krijgen, maar het is de moeite van het proberen waardquote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef Nesle het volgende:
En in de 'zomervakantie' een meet dan? Of is dat niet handig met allerlei mensen die op vakantie gaan etc
Ik zeg: doenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Vechtpartij bij traumahelikopter
Ik zeg wieken van de traumaheli laten draaien en dan die kutjochies optillen.
om vervolgens om 4 uur klaarwakker te zijn?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:20 schreef iamredleader het volgende:
En met deze post gaan Tinuviel, Jair en iamredleader naar bed
Op zondagavond 20:20
snurkze allemaal en tot morgen
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:20 schreef iamredleader het volgende:
En met deze post gaan Tinuviel, Jair en iamredleader naar bed
Op zondagavond 20:20
snurkze allemaal en tot morgen
En bij deze... uitgekomenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
En we gaan verlengen in Rotterdam.
Mijn gok op wie de matchwinner gaat worden:
[ afbeelding ]
En had je er ook geld op gezet?quote:
Top ideequote:Op zondag 17 mei 2009 20:10 schreef iamredleader het volgende:
Het is elke meet weer lastig, maar gelet op de successen en de mooie verhalen/quotes denk ik toch wel dat het moet lukken.
Eventueel, als alles past/schikt/lukt, zouden we een barbeque-meet bij huize iamredleader kunnen houden... hier een flink grasveld voor de deur, dus ruimte zat, en genoeg ruimte binnen voor aardig wat mensen
En mijn respect jeweetz!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Enige wat ik er nu mee win is kudo's
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Vechtpartij bij traumahelikopter
Ik zeg wieken van de traumaheli laten draaien en dan die kutjochies optillen.
quote:
Oh, ho ho! Ik pleur niet 9 knakworstjes op 1 bolletje.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ah, de "Taptoe".quote:Op zondag 17 mei 2009 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, het laatste nummer dat wwerd gedraaid vannacht toen we naar huis gingen: 'Wij goan noar huus' van Mooi Wark. Zat een zin in 'de tap is gesloten, wij naar de kloten'
quote:
Gratis rondje!? Zou ik ook nooit afslaan!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]Was erg
We zouden al eerder naar huis, maar ja, het was gezellig, dus nog even gebleven. En toen we toen iets van hadden 'nu gaan we' werd de laatste ronde aangekondigd - en die was gratis
En dat sla je niet af natuurlijk
Golden Earring in de Simpsonsquote:
Laat sven wat sites blokkerenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:23 schreef Soempie het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.html
Ik ben verslaafd.
En ik moet nog steeds dat verslag maken.
Alvast sterkte morgenochtend dan, want vroeg gaat het niet worden dan gok ikquote:Op zondag 17 mei 2009 21:23 schreef Soempie het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.html
Ik ben verslaafd.
En ik moet nog steeds dat verslag maken.
Kom, aan de slag!quote:
Als het FOK! maar niet is.quote:
Wat gaan jullie doen danquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Top idee![]()
Maar dan moet ik wel zorgen dat ik niet op "vakantie" ben naar de USA (met DiabloSam) of Afghanistan.
Pitt dreigt er wel eens meequote:
Ja, succes meiden!quote:
Red heeft aangegeven dat ik DiabloSam maar eens een week moet meenemen op cursus naar de USA. Lekker "werken" met VX gas. Zou goed voor hem zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen dan
Nes wat is je examennummer? Ik heb 99, dat vind ik tof want 9 is tofIk vraag me af of ze per school tellen of dat het landelijk gaat
Dan klopt het stripje wat ik laatst plaatste toch aardig.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pitt dreigt er wel eens meeHet is nog nooit nodig geweest gelukkig
Ik ben nummer 46quote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen dan
Nes wat is je examennummer? Ik heb 99, dat vind ik tof want 9 is tofIk vraag me af of ze per school tellen of dat het landelijk gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |