Die heb ik hier wel liggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je de film Amadeus gezien? Dat maakt t wel in één keer leuk denk ik
Wat gaat er bij jou in? Die van mij is trouwens pas vanavond laat klaarquote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik hier wel liggen.
Gehakt is aan het ontdooien.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed idee!
Zojuist mijn voedsel aan het afzoeken naar iets eetbaars als snack. Ik ga gewoon alvast diner maken.![]()
Wat gooi jij in je saus?
Echt niet, ik heb een flinke mok thee naast me staanquote:
Ik denk dat ik ook maar thee ga zetten. Maar misschien eerst even iets eten. Sinds het ontbijt niets meer op en ben nu een beetje slapquote:Op maandag 18 mei 2009 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb een flinke mok thee naast me staan
Gek....quote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar thee ga zetten. Maar misschien eerst even iets eten. Sinds het ontbijt niets meer op en ben nu een beetje slap
Wat een megamaaltijd.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat gaat er bij jou in? Die van mij is trouwens pas vanavond laat klaar
[..]
olie, beetje boter, rode wijn, 3 bakjes romatomaten, pond gehakt, 1 bol knoflook, 4-5 stengels bleekselderij, 3 laurierblaadjes, sambal oelek 2-3 uien, wat oregano soms.
Mijn eigen variant dus op die van Aschwin: http://koken.met.aschwin.net/pages/Italiaanse%20tomatensaus.htm
Ja, maar ik ken het van "Koken met Aschwin". Dusquote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef wyccie het volgende:
Nem, je noemt het een recept van Aschwin, maar bovenaan de site staat dat het een recept van Carluccio is.
Megamaaltijd zeg je, maar je gooit dat dus in de vriezer in kleine porties en je hebt zo een voorraad enorm lekkere pastasausquote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een megamaaltijd.
Ik heb nog wel doperwtjes, vier tomaatjes, tomatenpuree, olijven, Italiaanse kruiden, tabasco en balsamico-azijn.
There are 3 advantages to Alzheimer:quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drinking beer can cause memory loss, or worse, memory loss.
Ik zie de logica niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef LadyBlack het volgende:
Een collega van mij noemde die regenwolken vandaag 'een schip zure appels'![]()
Dat is mooi. Ik ben de olijven vergeten.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
Op de olijven na wordt jouw saus ook lekker
Op een dag drink je geen bier meer, dan ben je dood.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drinking beer can cause memory loss, or worse, memory loss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |