Wie is iedereen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
Is iedereen al naar bed Nes?
Mogguh Yuriquote:
Dat vind ik niet erg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:02 schreef Nesle het volgende:
Oh fuck ik heb de # en 626 omgedraaid
Schuld van de zon, heb beetje koppijn
Het Gooi vind ik echter wel een Bermudadriehoek wat betreft het OV. Per trein niet zo zeer (perfecte verbindingen met Amersfoort, Amsterdam en Utrecht), maar in die regio koestert men liever het PV.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
Net uit de trein en nu met de 100 naar Huizen.
Ik heb best mazzel. Ik kan meestal 4 x per uur een bus naar een station nemen. Maar alleen met de bus ergens naar toe is best wel een uitdaging.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het Gooi vind ik echter wel een Bermudadriehoek wat betreft het OV. Per trein niet zo zeer (perfecte verbindingen met Amersfoort, Amsterdam en Utrecht), maar in die regio koestert men liever het PV.
Dat kan niet hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:02 schreef Nesle het volgende:
Oh fuck ik heb de # en 626 omgedraaid
Schuld van de zon, heb beetje koppijn
Daar is het nu te laat voor er moet een modje naar komen kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind het een schande Nesle. Doe er wat aan![]()
Saffie?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook nog
Net even wijk bezaaid met aankondigingsbordenEn nu supergaar
Zal morgen wel weer ingaan op je vraag Ofyles, ben nu echt kapot
Ik zeg het.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:45 schreef Nesle het volgende:
Als jullie geld teveel terugkrijgen bij een aankoop zeg je dat dan?
Ik kreeg het vandaag maar het duurde zolang voordat ik een keer kon afrekenen (terwijl het heel niet druk was) dat ik dacht, ik steek die 5 pleurie gewoon in mijn zakMEUJ
De buschauffeur die ik had op de 50 sprak er al over dat ie bang was voor bomvolle bussen op de 6de.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook nog
Waarvoor?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |