Had je lapo ff geëdit, ik was nog wakkerquote:
Zit nu even te roken, zo weer achter de computerquote:Op maandag 1 juni 2009 01:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had je lapo ff geëdit, ik was nog wakker
Antwoord op vraag 1: niet een één-op-één-kopie, maar het moet er wel op lijken. Dat is de enige missende link, daarna kan ik vooruit.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
wat bedoel je met de interface, wil je het namaken ofzo?
zag gister op station zwolle trouwens een nieuwe hele moderne trein, beetje ICE achtig. Vond hem maar lelijk
Ok, dan is het te overzien iddquote:Op maandag 1 juni 2009 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit nu even te roken, zo weer achter de computer
Gezellig, dan doe ik even mee.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit nu even te roken, zo weer achter de computer
MAg ik weer mee dan?quote:
Tuurlijkquote:
Wandelsequote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik ga nu al rokend met de hondjes wandelen
Mogguh Yuriquote:
Da's snel?quote:
Nachtelijke wandeling doe ik alleen een kort rondjequote:
Geen koeien tegen gekomen?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nachtelijke wandeling doe ik alleen een kort rondje10 minuten
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:37 schreef Cobra4 het volgende:
De collega die je vanmiddag hebt gezien heeft later nog terug gebeld. Hij moest en zou weten waar ik je van ken en hij vroeg ook nog (echt waar) of jij mijn nieuwe chickie bent.
Gelukkig niet neequote:
Dat als hij dat wil weten, hij de ballen had moeten hebben om het aan jou te vragen!quote:
Dan blijft dat voor altijd een raadsel.quote:
Haha goed antwoordquote:Op maandag 1 juni 2009 02:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat als hij dat wil weten, hij de ballen had moeten hebben om het aan jou te vragen!
Hem kennende blijft ie de komende weken vissen naar een antwoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |