Nee hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik een mafketel maar dat had je al gemerkt denk ik.
Was ook een 'komisch' bedoelde TT.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:58 schreef iamredleader het volgende:Enneh, het is helemaal niet stil, topics lopen gewoon door
Kon ik het zo goed verbergen?quote:
quote:
quote:
Leuke foto.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik draag precies hetzelfde als wel ergens op de barcelona vakantiefoto's
Ik heb nog wel de gerequeste foto van het schoolfeest
Ons eigen thema was plastic meisjes
Temperatuur Voor Pilsner dus.quote:
Veel plezier PSquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga er vandoor, lekker pIcknIcken in het Westerpark voor het concert
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, alleen door de temperatuur gaat alles langzamer
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is dat toch een mooi gezicht; condensdruppeltjes die langs de buitenkant van een glas bier naar beneden glijden.
Ik ben nu jouw bezit?quote:
Drankjes brengen wel maar opruimen liever niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Betekend dat dat je me op commando verfrissende drankjes brengt en andere dingen doet die ik je opdraag? Kamer opruimen enzo
Ja dan heb ik ook niks aan jequote:Op donderdag 2 juli 2009 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drankjes brengen wel maar opruimen liever niet.
quote:
Deze dus:quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Kanye West zong vast over je....
Weet ik wel hoor. Je maakt de mooie icons voor de awards.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan feliciteer ik ook even mee![]()
[ afbeelding ]
Nu weet je dus op wie je kan rekenen toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:35 schreef Whiteguy het volgende:
Thx allemaal. En ik had wel taart op mn werk vanochtend... maar niet zo eentje.
[..]
Want?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, lekker, ik denk goed bezig te zijn door Anno 1404 te kopen niet jou mr_anoblijkt dat dat niet echt nodig was geweest
quote:
Anno 1404 heeft een systeem waarbij je het spel 3x keer kunt installeren op 3 verschillende systemen. In theorie is dat mooi. Maar nu ik het spel zelf heb gekocht, wil ik mijn eigen code invoeren en dat kan niet, want je kunt het spel wel verwijderen maar dan blijft de key aan het systeem gekoppeld zeg maar. Maar ik wíl wel mijn eigen key gebruiken omdat ik dan mijn eigen online account kan aanmaken (da's altijd leukerquote:
Die key is toch wel op één of andere manier uit je systeem te verwijderen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Anno 1404 heeft een systeem waarbij je het spel 3x keer kunt installeren op 3 verschillende systemen. In theorie is dat mooi. Maar nu ik het spel zelf heb gekocht, wil ik mijn eigen code invoeren en dat kan niet, want je kunt het spel wel verwijderen maar dan blijft de key aan het systeem gekoppeld zeg maar. Maar ik wíl wel mijn eigen key gebruiken omdat ik dan mijn eigen online account kan aanmaken (da's altijd leuker)
Nu kan ik in principe een nieuw online account aanmaken met de key van Pitt (want zijn key hebben we gebruikt op mijn pc) maar dan kunnen we nooit tegen elkaar spelen als er ooit een lan/online functie komt. En we kunnen niet tegelijkertijd spelen.
Dus we hadden het níet op mijn systeem moeten installeren achteraf gezien.
Blugh
Als het jou al niet lukt. Dan heb je aan mijn tips ook niks.quote:
Ben weer terug van mijn rondje Nederland.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuke foto.![]()
Nu eens kijken of Ofyles deze wel ziet.![]()
Anders begint hij weer te mopperen.
* Maakt mental note; Etcie geen computer advies proberen te geven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:Waarschijnlijk niet
Maar heb een mail naar ubisoft gestuurdBen benieuwd wat ze gaan zeggen
Zo, eindelijk ben je bij met de foto's.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben weer terug van mijn rondje Nederland.
Leuke foto overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |