quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:31 schreef TradeMarkie het volgende:
27 graden binnentemperatuur nu, ik denk dat we rond 28 a 29 uit gaan komen vandaag
Mijn ijsblokjes zijn op......quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb een loopneus door die airco
Het is ook nooit goed, boehoehoehoe
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb een loopneus door die airco
Het is ook nooit goed, boehoehoehoe
En dan mag je je stage gaan regelen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zul je zien dat je ook nog verkouden gaat worden
\o/ eindelijk gesprek met m'n slb'er geregeld. Heb het idee dat er nu wel schot in het zaakje komt allemaal (heb nu nog zon 5 vakken openstaan waarvan 2 niet al te moeilijk zijn)
Ik wil ook wel een even hard gaan zingen..... dat helpt misschien ook wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen korte broeken.![]()
![]()
En ik heb met dit weer ook echt geen zin om de stad in te gaan voor een korte broek.
* regendansje doet
Samenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een even hard gaan zingen..... dat helpt misschien ook wel.
Dat moet nog blijkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan mag je je stage gaan regelen?
Knip een oude spijkerbroek afquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen korte broeken.![]()
![]()
En ik heb met dit weer ook echt geen zin om de stad in te gaan voor een korte broek.
* regendansje doet
Zonde en te lelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Knip een oude spijkerbroek af(en om de cheapness look tegen te gaan: zoom erin naaien)
Ik zing hard mee met Layla van Eric Clapton!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Samen
lalaaaaaaaaaaaaaalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaa
Oh ja dat wordt vaak lastigquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zonde en te lelijk.![]()
daarbij wil ik een beetje een losse korte broek en dat gaat met m'n spijkerbroeken niet lukken.
Vanavond maar even de stad in om te kijken of ze wat hebben.
Jamaar, jij hebt een goed figuur.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ja dat wordt vaak lastigIk heb al heel wat spijkerbroeken een tweede leven gegeven op die manier
Maar de laatste jaren doe ik het ook eigenlijk nooit meer
Hebben we het allebei over mij? *blubberbuikquote:
Ik heb net een oude broek afgeknipt (geen spijkerbroek). Maar ik weet het niet, ik heb een hekel aan mjn benenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Knip een oude spijkerbroek af(en om de cheapness look tegen te gaan: zoom erin naaien)
Kom op dames niet zo negatief over jullie zelf. Het gaat immers om het innerlijk! dat is zo'n braakopmerkingquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hebben we het allebei over mij? *blubberbuik*plofkuiten
Oh ja, ik heb bedacht dat da wat ik dacht dat m'n zwakke punt was wat betreft werk, eigenlijk een positief iets is. Ik dacht altijd dat omdat ik van veel programma's een beetje weet, dat niet handig is. Maar juist omdat ik van veel programma's een beetje weet, ben ik breed inzetbaar. Wat ik niet weet pik ik nog wel op
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ik heb bedacht dat da wat ik dacht dat m'n zwakke punt was wat betreft werk, eigenlijk een positief iets is. Ik dacht altijd dat omdat ik van veel programma's een beetje weet, dat niet handig is. Maar juist omdat ik van veel programma's een beetje weet, ben ik breed inzetbaar. Wat ik niet weet pik ik nog wel op
Ach we zullen aan onszelf vooral de negatieve dingen zienquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom op dames niet zo negatief over jullie zelf. Het gaat immers om het innerlijk! dat is zo'n braakopmerking
Ik ben een dijk van een multitaskerquote:Multitasker noemen ze dat toch?
PC met kniebroek?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb net een oude broek afgeknipt (geen spijkerbroek). Maar ik weet het niet, ik heb een hekel aan mjn benen
Maar, een jurkje danwel rokje is niet echt handig bij een buitenconcert waar we vooraf gaan pcknicken
Was je weer aan het zingen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef mr_anonimous het volgende:
* Dierenbescherming aan de deur. Of ik die kat niet zo wil mishandelen.....
Ik denk dat iedereen dat idd wel een beetje heeft. Ik heb ook puntjes waar ik niet zo blij mee ben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach we zullen aan onszelf vooral de negatieve dingen zien
Dan komt het helemaal goed met je hoor!quote:Ik ben een dijk van een multitasker
Jep. Nu de zedenpolitie ook al..... Ik hoorde dat iemand Layla aan het verkrachten was....quote:
De i werkt niet perfectquote:
quote:
Appeltaart met slagroomquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:29 schreef TradeMarkie het volgende:
en rond 3 uur lust ik wel een stuk taart![]()
Dat kan ie vast wel waarderen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan feliciteer ik ook even mee![]()
[ afbeelding ]
En tis toch een rokje gewordenquote:
Pics?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En tis toch een rokje geworden
Ja want anders geloven we het niet.quote:
Ik draag precies hetzelfde als wel ergens op de barcelona vakantiefoto'squote:
Niet door het raam gevallen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik draag precies hetzelfde als wel ergens op de barcelona vakantiefoto's
Ik heb nog wel de gerequeste foto van het schoolfeest
Ons eigen thema was plastic meisjes
Het ziet er nogal gevaarlijk uit zo balancerend op dat randje met hoge hakken aan en een raam achter je.quote:
Je bent circus of je bent het nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het ziet er nogal gevaarlijk uit zo balancerend op dat randje met hoge hakken aan en een raam achter je.
Ik een mafketel maar dat had je al gemerkt denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je bent circus of je bent het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |