Vandaag zag ik op Utrecht Centraal iemand die ik wel op MaJo vond lijken met een grote bruine tas. Heb alleen niet gevraagd of zij het was, ze leek ook nogal haast te hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Uit m'n hoofd: MaJo, Ladyblack, Nembrionic. Mis ik nog wat
Daar kan ik dus echt bàkken van wegeten. Heb niks met pudding, maar díe is zoo lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Toetje Tip: Mona Boordevol Citroen pudding kwarktaart
Volgens mij is die naast je je zusquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Nesle het volgende:
En ook ik heb mijn VWOdiploma nu echt binnen
Heb mijn vriendinnen maar even gepaint
Blij om dat te horen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En oh mijn god, dat was g e w e l d i g !
Wat een podiumbeestenWat een stemmen
Wat een mensen
Patrick ze is vieeesssquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ga ik douchen want ik voel me vies
Niet meerquote:
quote:
Dat je je moet gedragenquote:
Ik gedraag me altijdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat je je moet gedragen
Ik ga maar es slapen...Genoeg om van te dromen
Uh ja, correctquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens mij is die naast je je zusGefeliciteerd anyways
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Nesle het volgende:
En ook ik heb mijn VWOdiploma nu echt binnen
Heb mijn vriendinnen maar even gepaint
Mogguh Etciequote:
En Soempie natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag maar op korte broek, het is nu al 26 graden hier![]()
Ik kreeg ook meteen de opmerking dat er al mensen naar huis gestuurd waren in het verleden vanwege de kleding![]()
daarop zei ik: graag, lekker met dit weer
Grbmlgrmblquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag maar op korte broek, het is nu al 26 graden hier![]()
Ik kreeg ook meteen de opmerking dat er al mensen naar huis gestuurd waren in het verleden vanwege de kleding![]()
daarop zei ik: graag, lekker met dit weer
Hoorde vanochtend wat mensen erover praten in de bus, was inderdaad niet erg positiefquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
De Kings of Leon werden een heel stuk minder enthousiast ontvangen. Fans begonnen met bierblikjes te gooien waardoor het concert eerder afgelopen was.
Ik had gezegd dat ie fantastisch was omdat ik zn zonnebril mag hebbenquote:Haha! Dank je dank je!!
Dat hoor ik graag!!
Ik wil morgen ook leuke dingen van je horenMisschien mag je wel weer dat gene doen wat je zaterdag ook deed
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb me vannacht toch een rare krabbel gekregen op mn hyves
[..]
Ik had gezegd dat ie fantastisch was omdat ik zn zonnebril mag hebbenMaar wat ik zaterdag deed
Ik heb hem wel gezien, maar bij mijn weten niks vreemds gedaan, behalve dus irritante jochies onder de duim proberen te houden... Nu zie ik er tegenop om naar datgene te gaan waar ik heen ga vandaag, omdat ik hier slecht mee om kan gaan
Dit krijg je nou als mensen je gaan koppelen zonder dat je dat wil
Jah das ook weer waar...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dan zul je er toch naar toe moeten om die mensen op hun sodemieter te geven.
Kun je meteen vragen wat je gedaan zou hebben.quote:
Ik hoef het gesprek niet die kant op te hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je meteen vragen wat je gedaan zou hebben.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik hoef het gesprek niet die kant op te hebben
Maar aan de andere kant, mijn wel degelijkekomt ook
Ben dan ook dus weg nuquote:
Ik ben stil van die krankzinnige Amsterdamse wetgeving.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:49 schreef iamredleader het volgende:
Stil hier?
Neequote:
Daar ben ik het ook wel mee eens, het is vreselijk overdreven. Straks krijg je een alcoholverbod in de kroeg...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
NeeMaar ik vind dat ze ernstig overdrijven met het rookverbod. Onze stamkroeg, bijvoorbeeld, is een vrij kleine kroeg. Toen ze het verbod nog handhaafden is het meerdere malen gebeurd dat ik helemaal alleen aan de bar zat. Zelfs de barman was even aan het roken
Dat is écht ongezellig, dus wat mij betreft paft iedereen er lekker op los hoor
wat ze ok al doen trouwens in onze stamkroeg, maar dat terzijde
Yep.quote:
Ja echt belachelijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, het is vreselijk overdreven. Straks krijg je een alcoholverbod in de kroeg...drooglegging zoals in de States.
Knap van jequote:Aan de andere kant, sinds ik ben gestopt met roken merk ik het verschil wel (inmiddels bijna anderhalf jaar)
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep.![]()
Hopen dat hij de witte stijgende lijn doortrektsnuift.
Ook zo'n wielerliefhebber of snuif je al van de woorden EPO, CERA, dopingattest en zuurstoftent?quote:
Twee jaar geleden, Mart Smeets over Alexander Vinokourov:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de wielersport wel aardig, maar volg het niet actief. Maar ik moet altijd lachen om dat dopinggezeur, omdat ze zo moeilijk doen maar er volgens mij geen enkele winnaar (helemaal) dopingvrij rondfietst
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:44 schreef Yurithemaster het volgende:
He wat jammer nou![]()
Tent van Mega Piratenfestijn omgewaaid
Wie betaalt? De eigenaren of TROS?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is een dure grap trouwens, zo'n tent. Arme tenteigenaren
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:Weekend
Mensen, fijne avond allemaal, ik ga ervandoor
Da's toch basketbal en niet wielrennen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Mart is inderdaad om te genieten, maar zodra iemand zijn lievelingssport, de wielrennerij, probeert te verkrachten ontploft hij van woede.
Vroeger was Mart basketballer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch basketbal en niet wielrennen?
In de winter loopt hij te vozen met Ria Visser, tijdens de reclames.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is Smeets echt van het wielrennen. En 's winters van het schaatsen![]()
Dat heeft zij idd toegegeven. Heeft Mart het al eens bevestigd?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In de winter loopt hij te vozen met Ria Visser, tijdens de reclames.
Dan heeft hij een slimme zoon. Mooie sport.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger was Mart basketballer.
Zijn zoon doet aan honkbal.
Volgens mij durft hij niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heeft zij idd toegegeven. Heeft Mart het al eens bevestigd?
Ze vullen elkaar wel goed aan tenminstequote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In de winter loopt hij te vozen met Ria Visser, tijdens de reclames.
Da's jammer. Ik had gedacht dat hij wel zou roepen: "Ja ik heb met Ria liggen ketsen".quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Dankzij de hulp van Tages (die de beveiliging van Anno 1404 doet schijnbaar) kan ik daadwerkelijk waar met mijn eigen profiel en eigen key en eigen account Anno 1404 spelen. Het heeft wat moeite gekost, maar ik moet wel zeggen dat hun service en support uitstekend is
En het promoten van Coen en Sander zwaarder straffen dan het plaatsen van 2girls1cup.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Nieuw voorstel op FOK!:
Comic Sans MS aanprijzen moet zwaarder bestraft worden dan een Tubgirl plaatsen.
Foto's met daaronder een tirade mogen toch wel?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het promoten van Coen en Sander zwaarder straffen dan het plaatsen van 2girls1cup.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Foto's met daaronder een tirade mogen toch wel?
He verdoriequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:piratenfestijn afgelast
![]()
[upd]Tent Mega Piratenfestijn omgewaaid
Ik op Koos, Wolter en de cokequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja had me zo verheugt op jannes, jan en moniqe, nick en simon
Met een krat bier voor de deur op de stoep gaan zitten met radio NL aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar wat moet ik nu zaterdagavond doen? Help!
De Avondetappe bekijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar wat moet ik nu zaterdagavond doen? Help!
En ik mag toch wel overlast veroorzaken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Met een krat bier voor de deur op de stoep gaan zitten met radio NL aan
Dat las ik net ook jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Auf Nimmersehen, Hure:
Claudia Pechstein betrapt op bloeddoping
Is er eigenlijk nog wel een schone sport?quote:
Schoonspringen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel een schone sport?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |