Nee hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik een mafketel maar dat had je al gemerkt denk ik.
Was ook een 'komisch' bedoelde TT.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:58 schreef iamredleader het volgende:Enneh, het is helemaal niet stil, topics lopen gewoon door
Kon ik het zo goed verbergen?quote:
quote:
quote:
Leuke foto.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik draag precies hetzelfde als wel ergens op de barcelona vakantiefoto's
Ik heb nog wel de gerequeste foto van het schoolfeest
Ons eigen thema was plastic meisjes
Temperatuur Voor Pilsner dus.quote:
Veel plezier PSquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga er vandoor, lekker pIcknIcken in het Westerpark voor het concert
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, alleen door de temperatuur gaat alles langzamer
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is dat toch een mooi gezicht; condensdruppeltjes die langs de buitenkant van een glas bier naar beneden glijden.
Ik ben nu jouw bezit?quote:
Drankjes brengen wel maar opruimen liever niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Betekend dat dat je me op commando verfrissende drankjes brengt en andere dingen doet die ik je opdraag? Kamer opruimen enzo
Ja dan heb ik ook niks aan jequote:Op donderdag 2 juli 2009 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drankjes brengen wel maar opruimen liever niet.
quote:
Deze dus:quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Kanye West zong vast over je....
Weet ik wel hoor. Je maakt de mooie icons voor de awards.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan feliciteer ik ook even mee![]()
[ afbeelding ]
Nu weet je dus op wie je kan rekenen toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:35 schreef Whiteguy het volgende:
Thx allemaal. En ik had wel taart op mn werk vanochtend... maar niet zo eentje.
[..]
Want?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, lekker, ik denk goed bezig te zijn door Anno 1404 te kopen niet jou mr_anoblijkt dat dat niet echt nodig was geweest
quote:
Anno 1404 heeft een systeem waarbij je het spel 3x keer kunt installeren op 3 verschillende systemen. In theorie is dat mooi. Maar nu ik het spel zelf heb gekocht, wil ik mijn eigen code invoeren en dat kan niet, want je kunt het spel wel verwijderen maar dan blijft de key aan het systeem gekoppeld zeg maar. Maar ik wíl wel mijn eigen key gebruiken omdat ik dan mijn eigen online account kan aanmaken (da's altijd leukerquote:
Die key is toch wel op één of andere manier uit je systeem te verwijderen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Anno 1404 heeft een systeem waarbij je het spel 3x keer kunt installeren op 3 verschillende systemen. In theorie is dat mooi. Maar nu ik het spel zelf heb gekocht, wil ik mijn eigen code invoeren en dat kan niet, want je kunt het spel wel verwijderen maar dan blijft de key aan het systeem gekoppeld zeg maar. Maar ik wíl wel mijn eigen key gebruiken omdat ik dan mijn eigen online account kan aanmaken (da's altijd leuker)
Nu kan ik in principe een nieuw online account aanmaken met de key van Pitt (want zijn key hebben we gebruikt op mijn pc) maar dan kunnen we nooit tegen elkaar spelen als er ooit een lan/online functie komt. En we kunnen niet tegelijkertijd spelen.
Dus we hadden het níet op mijn systeem moeten installeren achteraf gezien.
Blugh
Als het jou al niet lukt. Dan heb je aan mijn tips ook niks.quote:
Ben weer terug van mijn rondje Nederland.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuke foto.![]()
Nu eens kijken of Ofyles deze wel ziet.![]()
Anders begint hij weer te mopperen.
* Maakt mental note; Etcie geen computer advies proberen te geven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:Waarschijnlijk niet
Maar heb een mail naar ubisoft gestuurdBen benieuwd wat ze gaan zeggen
Zo, eindelijk ben je bij met de foto's.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben weer terug van mijn rondje Nederland.
Leuke foto overigens.
Format C?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Och, soms denk ik zo moeilijk dat ik een makkelijke oplossing over het hoofd zie hoormaar Ubisoft heeft het een beetje pittiger gemaakt dan anders
Heerlijk, maar de appeltaart versie is lekkerder.quote:Toetje Tip: Mona Boordevol Citroen pudding kwarktaart
Games met een dergelijke beveiliging koop ik uit principe niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Anno 1404 heeft een systeem waarbij je het spel 3x keer kunt installeren op 3 verschillende systemen. In theorie is dat mooi. Maar nu ik het spel zelf heb gekocht, wil ik mijn eigen code invoeren en dat kan niet, want je kunt het spel wel verwijderen maar dan blijft de key aan het systeem gekoppeld zeg maar. Maar ik wíl wel mijn eigen key gebruiken omdat ik dan mijn eigen online account kan aanmaken (da's altijd leuker)
Nu kan ik in principe een nieuw online account aanmaken met de key van Pitt (want zijn key hebben we gebruikt op mijn pc) maar dan kunnen we nooit tegen elkaar spelen als er ooit een lan/online functie komt. En we kunnen niet tegelijkertijd spelen.
Dus we hadden het níet op mijn systeem moeten installeren achteraf gezien.
Blugh
Dat wordt de laatste oplossing - en die hoeft niet eens te werkenquote:
Ik ben niet zo dol op appeltaartquote:Heerlijk, maar de appeltaart versie is lekkerder.
Hoe dat niet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Dat wordt de laatste oplossing - en die hoeft niet eens te werken
Dan moet je het maar bij je eigen keuze houden.quote:Ik ben niet zo dol op appeltaart
Have fun!quote:
In de readme staat dat om een nieuwe activatie wordt gevraagd als je een 'major hardware change' hebt gedaan, en ik weet niet zeker of een reinstall daar onder valtquote:
Dat komt goedquote:Dan moet je het maar bij je eigen keuze houden.
De vorige foto's mochten er ook zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo, eindelijk ben je bij met de foto's.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De vorige foto's mochten er ook zijn.
Stop maar met typen, you've lost me.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
In de readme staat dat om een nieuwe activatie wordt gevraagd als je een 'major hardware change' hebt gedaan, en ik weet niet zeker of een reinstall daar onder valtIk mag hopen van wel, maar ik hoop nog harder dat er een minder rigoreuze oplossing is
Maar gelukkig komen onze smaken qua tv series wel overéén.quote:Dat komt goed
Oh, maar die foto is een quest. Die moet je zelf zien te vinden. Etcie geeft wel hints.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die van PS wel, die van Etc wacht ik nog op.
Klinkt als een Google-opdracht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, maar die foto is een quest. Die moet je zelf zien te vinden. Etcie geeft wel hints.
Ik geef wel de eerste hint; Ze heeft haar petje op maar voor de rest is ze naakt.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik geef wel de eerste hint; Ze heeft haar petje op maar voor de rest is ze naakt.
Die foto kan hij toch nooit vinden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik dacht dat we die privé zouden houden
Mmmm, de zweep.quote:
Etcie is echt geen Ice Queen hoor!?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stel die zoektocht maar even uit, computer bevroor opnieuw.
Goeie tip. Die is echt zo lekker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Toetje Tip: Mona Boordevol Citroen pudding kwarktaart
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Nesle het volgende:
En ook ik heb mijn VWOdiploma nu echt binnen
Heb mijn vriendinnen maar even gepaint
Nee, dat niet.quote:
Ik heb 9 pagina's met foto's bekeken, maar ik zie je niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
http://www.lanpartyfoto.nl/ Deze siteIntro is tof gedaan trouwens, deuntje van foutmeldingen.
Als je de foto's van de lanmacht aan klikt sta ik er wel ergens tussen.
Ik snap nu al niet meer waar je mee bezig bent.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Bovendien ben ik ook druk met het opzetten van een .xls-bestand, dat via een .doc-bestand omgeschreven zal worden naar een pdf'je.
Voorlopig ben ik druk bezig.
Dat gevoel ken ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb 9 pagina's met foto's bekeken, maar ik zie je niet.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb 9 pagina's met foto's bekeken, maar ik zie je niet.![]()
Trouwens Wiebel had dat ook ontzettend leuk gevonden. Dacht ik dus net pas aan.Is het volgend jaar weer?
Ik weet niet wat voor inhoud de bestanden hebben, maar kun je niet makkelijker vanuit de .doc een .pdf maken? Wil heel handig met Office 2007 tegenwoordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Bovendien ben ik ook druk met het opzetten van een .xls-bestand, dat via een .doc-bestand omgeschreven zal worden naar een pdf'je.
Voorlopig ben ik druk bezig.
Ik kan wel een tabel maken, maar ik besluit tot deze omweg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor inhoud de bestanden hebben, maar kun je niet makkelijker vanuit de .doc een .pdf maken? Wil heel handig met Office 2007 tegenwoordig
Het was niet beledigend bedoeldquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan wel een tabel maken, maar ik besluit tot deze omweg.
Ik weet wel hoe ik een .pdf kan 'uitprinten'.
Dat dus. Ik heb ook geen idee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Nesle het volgende:
Hoe doe je dat? Ik laat het altijd via via doen zodat ik een pdfje krijg maar hoe doe ik dat zelf?
Dankuu ^^quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Uit m'n hoofd: MaJo, Ladyblack, Nembrionic. Mis ik nog wat
quote:Een marketingbureau uit Den Bosch denkt de oplossing te hebben gevonden tegen het lawaai van de Zuid-Afrikaanse voetbaltoeter, de vuvuzela. Het gaat om een oranje leeuwtje die je om je nek kunt hangen, en waarvan de armpjes oordopjes vormen.
Het gebruik van de olifantentoeter in voetbalstadions is omstreden. De NOS bood onlangs op voorhand excuses aan voor het oorverdovende getoeter tijdens de uitzendingen van voetbalwedstrijden om de Confederations Cup in Zuid-Afrika. De wereldvoetbalbond FIFA vaardigde al eens een verbod op de vuvuzela uit, maar trok dat in juli 2008 weer in.
De bedenkers van de oordopjesleeuw, de VuvuZilence, hopen op een verkoophit onder fans die volgend jaar het WK in Zuid-Afrika bijwonen. (ANP)
Heb je niet je eigen computer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is weer zover.
Twee computers in huis: moeder durft mijn zusje niet aan te spreken op haar chatgedrag en probeert mij weer eens aan te vallen.
Geweldige idiocratie leef ik weer in. Oeverloos gekut met weet-ik-veel-wie prefereren boven mijn computerwerkzaamheden.
Intro is bijna net zo erg alsquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
http://www.lanpartyfoto.nl/ Deze siteIntro is tof gedaan trouwens, deuntje van foutmeldingen.
Als je de foto's van de lanmacht aan klikt sta ik er wel ergens tussen.
Ook nogmaals congrats !quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Nesle het volgende:
En ook ik heb mijn VWOdiploma nu echt binnen
Heb mijn vriendinnen maar even gepaint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |