Nee, dat niet.quote:
Ik heb 9 pagina's met foto's bekeken, maar ik zie je niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
http://www.lanpartyfoto.nl/ Deze siteIntro is tof gedaan trouwens, deuntje van foutmeldingen.
Als je de foto's van de lanmacht aan klikt sta ik er wel ergens tussen.
Ik snap nu al niet meer waar je mee bezig bent.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Bovendien ben ik ook druk met het opzetten van een .xls-bestand, dat via een .doc-bestand omgeschreven zal worden naar een pdf'je.
Voorlopig ben ik druk bezig.
Dat gevoel ken ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb 9 pagina's met foto's bekeken, maar ik zie je niet.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb 9 pagina's met foto's bekeken, maar ik zie je niet.![]()
Trouwens Wiebel had dat ook ontzettend leuk gevonden. Dacht ik dus net pas aan.Is het volgend jaar weer?
Ik weet niet wat voor inhoud de bestanden hebben, maar kun je niet makkelijker vanuit de .doc een .pdf maken? Wil heel handig met Office 2007 tegenwoordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Bovendien ben ik ook druk met het opzetten van een .xls-bestand, dat via een .doc-bestand omgeschreven zal worden naar een pdf'je.
Voorlopig ben ik druk bezig.
Ik kan wel een tabel maken, maar ik besluit tot deze omweg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor inhoud de bestanden hebben, maar kun je niet makkelijker vanuit de .doc een .pdf maken? Wil heel handig met Office 2007 tegenwoordig
Het was niet beledigend bedoeldquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan wel een tabel maken, maar ik besluit tot deze omweg.
Ik weet wel hoe ik een .pdf kan 'uitprinten'.
Dat dus. Ik heb ook geen idee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Nesle het volgende:
Hoe doe je dat? Ik laat het altijd via via doen zodat ik een pdfje krijg maar hoe doe ik dat zelf?
Dankuu ^^quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Uit m'n hoofd: MaJo, Ladyblack, Nembrionic. Mis ik nog wat
quote:Een marketingbureau uit Den Bosch denkt de oplossing te hebben gevonden tegen het lawaai van de Zuid-Afrikaanse voetbaltoeter, de vuvuzela. Het gaat om een oranje leeuwtje die je om je nek kunt hangen, en waarvan de armpjes oordopjes vormen.
Het gebruik van de olifantentoeter in voetbalstadions is omstreden. De NOS bood onlangs op voorhand excuses aan voor het oorverdovende getoeter tijdens de uitzendingen van voetbalwedstrijden om de Confederations Cup in Zuid-Afrika. De wereldvoetbalbond FIFA vaardigde al eens een verbod op de vuvuzela uit, maar trok dat in juli 2008 weer in.
De bedenkers van de oordopjesleeuw, de VuvuZilence, hopen op een verkoophit onder fans die volgend jaar het WK in Zuid-Afrika bijwonen. (ANP)
Heb je niet je eigen computer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is weer zover.
Twee computers in huis: moeder durft mijn zusje niet aan te spreken op haar chatgedrag en probeert mij weer eens aan te vallen.
Geweldige idiocratie leef ik weer in. Oeverloos gekut met weet-ik-veel-wie prefereren boven mijn computerwerkzaamheden.
Intro is bijna net zo erg alsquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
http://www.lanpartyfoto.nl/ Deze siteIntro is tof gedaan trouwens, deuntje van foutmeldingen.
Als je de foto's van de lanmacht aan klikt sta ik er wel ergens tussen.
Ook nogmaals congrats !quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Nesle het volgende:
En ook ik heb mijn VWOdiploma nu echt binnen
Heb mijn vriendinnen maar even gepaint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |