Neuh, daar speel ik te weinig voor mee denk ikquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen de Marine gebruikt die.Helaas
![]()
Een perfect wapen voor de laatste verdedigings ring.
Ik ken het gevoel,kerel. Ik ga vaak naar mij maats kijken maar als ze dan zo'n schoppartij hebben gehad ben ik mogelijk nog meer over de zeik dan zij. Doe je mij iets dan blijf ik kalm maar doe je bekenden van mij iets dan wordt ik razend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben tegen Purmerend dit jaar de meest droevige wedstrijd gespeeld, veel schoppen en schelden van hun kant, gelukkig wel gewonnen, maar met een kutgevoel naar huis![]()
Dat is de reden dat ik toch gewoon elke week spel en regelmatig ga kijken. Om zulke partijen.quote:De mooiste wedstrijd was 3 km verderop, tegen Ilpendam, dan maakt het soms niet eens uit of je wint of verliest, dan speel je gewoon lekker en sportief
Daar haal ik ook het plezier uit, die paar relwedstrijden moet je gewoon zelf met de juiste instelling en zelfbeheersing ingaan, 5 jaar geleden konden we dat niet, afgelopen jaar konden we dat wel met z'n allenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel,kerel. Ik ga vaak naar mij maats kijken maar als ze dan zo'n schoppartij hebben gehad ben ik mogelijk nog meer over de zeik dan zij. Doe je mij iets dan blijf ik kalm maar doe je bekenden van mij iets dan wordt ik razend.
[..]
Dat is de reden dat ik toch gewoon elke week spel en regelmatig ga kijken. Om zulke partijen.
Mijn stem is te koop.....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, daar speel ik te weinig voor mee denk ikHet is wel leuk binnenvallen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar hebben we patriots voor, misschien niet zo heel verstandig p lekker te lopen sproeien boven land
Ah dat is mooi om te horen. Jullie zijn nu ook kampioen geworden dus jullie zijn echt gegroeid toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar haal ik ook het plezier uit, die paar relwedstrijden moet je gewoon zelf met de juiste instelling en zelfbeheersing ingaan, 5 jaar geleden konden we dat niet, afgelopen jaar konden we dat wel met z'n allen
Verstand komt met de jaren bij ons
Ah je houdt van fair play! Je komt niet uit district west II dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:Het lijkt me best leuk om een award te winnen, maar ik ga niemand omkopen
Het eerste jaar waren we er ook heel dichtbij, daarna 3 jaren in de middenmoot gedraaid en nu eindelijk kampioen, dat is toch wel lekker inderdaadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is mooi om te horen. Jullie zijn nu ook kampioen geworden dus jullie zijn echt gegroeid toch?
Steun mij voor een award en ik vertel Ofyles niet waar die naaktfoto van je te vinden is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:Het lijkt me best leuk om een award te winnen, maar ik ga niemand omkopen
Ik ben een noorderlingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je houdt van fair play! Je komt niet uit district west II dus.
Oh dat mag je wel vertellen hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Steun mij voor een award en ik vertel Ofyles niet waar die naaktfoto van je te vinden is.![]()
Nee, zo zit ik niet in elkaar.quote:
En af en toe een blaffer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
West II idd. Fijne regio... Den Haag, Rotterdam, Schiedam, etc
Dit jaar meerdere knokpartijen geweest en zelfs een schietpartij....
Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Zo, even meegedaan aan de AKQ. CIA spion uitgehangen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
En dat terwijl je altijd om foto's vraagt he
vragen en delen zijn 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
En dat terwijl je altijd om foto's vraagt he
Dat heb ik gedaan. Met als goede antwoord Kafkaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet.
Je moet direct antwoord geven op de vraag zonder (verkapte) TVP, zo kom ik binnen.
Tot nu toe zijn ik, thomaster en PhysicsRules de drie gegadigden.
En nog een mooiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
Tof. Dit heb ik op school geleerd toen ik als negen jarig jochie in New Zealand woonde.
Hè wat!?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vragen en delen zijn 2 verschillende dingen
C4 is een egotripper
Ik zag hem.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Met als goede antwoord Kafka
Neem me vanavond niet al te serieusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hè wat!?![]()
De foto's waar ik om vraag (en soms krijg) staan altijd in de SC.
Ah, ok.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Neem me vanavond niet al te serieus
quote:
Een aantal jaren geleden had ik als bijnaam Jake Heke's son of Jake Heke.....quote:
Heke en Haka is nogal een verschil.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden had ik als bijnaam Jake Heke's son of Jake Heke.....Ik heb dus ook een connectie met nieuw zeeland.
Dat is knap indrukwekkend zegquote:
T-M en C-4 sitting in a treequote:
Jake Heke was ook niet complimenteus bedoeld helaas. (zou ook niet inzien hoe dat kon) Wel een geweldige film dat Once were warriors overigens.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
T-M en C-4 sitting in a tree
K I S S I N G
En dan te bedenken dat ik dat als jochie kon.quote:
WC-seks?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
K I S S I N G
Pics!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
K I S S I N G
Gelukkigquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jake Heke was ook niet complimenteus bedoeld helaas. (zou ook niet inzien hoe dat kon) Wel een geweldige film dat Once were warriors overigens.
quote:
Jij bent Maori ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik herkende heel veel zaken die ik op de primary school in New Zealand heb moeten mogen leren.
Ik heb in 79/80 in Nieuw Zeeland gewoond. Voor ongeveer 10 maanden.quote:
Bij auto- en motorsport heeft doping over het algemeen niet zo gek veel zin. Al waren er een paar jaar geleden wel geruchten dat het halve F1-veld aan de cocaïne zou zitten en is Tomas Enge een kampioenschap kwijt geraakt omdat hij een keer geblowd heeft op een feestje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel een schone sport?
Het is volgens mij wel een mooi land dat Nieuw Zeeland. Ik heb er ook verre familie wonen. Maar zo'n ticket is wel erg duur.... Misschien ga ik ooit nog eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb in 79/80 in Nieuw Zeeland gewoond. Voor ongeveer 10 maanden.
Mijn ouders zijn er gaan wonen en ik moest natuurlijk mee.![]()
Na 3 dagen adaptatie moest ik naar een lokale school in Tikipunga.
(De beste zet die mijn ouders toen hebben kunnen doen.)![]()
![]()
De Haka was een verplicht onderdeel van het onderwijs ivm het Maori bewustzijn van NZ.
Een schitterend land. Het Noorder eiland is tropisch als bv Hawaii en het Zuider eiland lijkt op Schotland en Noorwegen. Ruw en bergachtig vol sneeuw.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel een mooi land dat Nieuw Zeeland. Ik heb er ook verre familie wonen. Maar zo'n ticket is wel erg duur.... Misschien ga ik ooit nog eens.
Ah je kan dus op strand en skivakantie zonder dat je het land uit hoeft? WOW dat is pas echt cool.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een schitterend land. Het Noorder eiland is tropisch als bv Hawaii en het Zuider eiland lijkt op Schotland en Noorwegen. Ruw en bergachtig vol sneeuw.
Ik dacht Joop Zoetemelk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over de tour: ik heb een keer een artikel gelezen waarin stond dat er maar 1 winnaar was die nooit met doping in verband is gebracht. Ik weet niet zeker meer wie, maar ik dacht Lucien van Impe.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je kan dus op strand en skivakantie zonder dat je het land uit hoeft? WOW dat is pas echt cool.
Die had zoveel suiker in zijn melk dat ie jaren later nog stond te stuiteren!quote:
Geen plannen om ooit terug te gaan? Echt vestigen bedoel ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik woonde op het Noorder eiland. De koudste temperatuur (hartje winter) die ik heb meegemaakt was 18 graden boven nul. Altijd in t-shirt, korte broek en op blote voeten naar school.![]()
Elke dag (tenzij er een shark allert was) naar de witte stranden waar het zand te heet was om op te lopen.
En af en toe naar het Zuider eiland omwat af te koelen.
Tot een jaar of 10 geleden wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen plannen om ooit terug te gaan? Echt vestigen bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |