Dat kan sinds Star Trek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hoe kan je nou pics hebben van iets wat je zou willen doen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:28 schreef Bob. het volgende:
Snelle tvp voor ik naarm ijn tentamen ga.
Hup!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:28 schreef Bob. het volgende:
Snelle tvp voor ik naarm ijn tentamen ga.
Aircoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:04 schreef .txt het volgende:
Wordt het volgende week koeler? Die arme mensen die met 30 graden moeten leren...
Voor Letteren nog t/m 3 juli tentamens, voor FWN t/m 17 juli...quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef teigan het volgende:
Volgende week is het volgens mij gewoon vakantie voor iedereen...
Ik heb 6 juli anders nog een tentamen (Geschiedenis, Letteren)quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef .txt het volgende:
[..]
Voor Letteren nog t/m 3 juli tentamens, voor FWN t/m 17 juli...
Welke?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb 6 juli anders nog een tentamen (Geschiedenis, Letteren)
Het had een andere redenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef .txt het volgende:
De frontpage is upgradende.
en nu niet meer. Zo te zien een extra-reclamebalk.![]()
Vuilerd! Hij zou aan zn scriptie werken,quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:03 schreef Grulez het volgende:
Jops zit nu gewoon aan de plas...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef Bob. het volgende:
En terug, tentamen ging wel oké, terwijl ik had verwacht dat ik het sowieso niet zou halen.
Nog maar een te gaan.
quote:Drenkeling uit Hoornseplas gereanimeerd
DVHN | Gepubliceerd op 02 juli 2009, 18:05
Laatst bijgewerkt op 02 juli 2009, 18:10
GRONINGEN -
Bij de Hoornseplas in Groningen is vanavond een jonge vrouw uit het water gehaald. Ambulances en de traumaheli zijn uitgerukt om het leven van de vrouw te redden. Wat er precies gebeurd is, is op dit moment niet duidelijk. Vanwege het warme weer is het erg druk bij de zwemplas. (Later meer)
dat is minder....quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een ramptoerisme daar. We hadden ineens het hele veld voor onszelf.
Meisje is volgens de geruchten al overleden.
Nee, ik rijd geen mensen van de sokken, ik kan alleen niet wegrijden in zijn 1quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, was jij het die me net bijna van de sokken reed?
Ik ga 'm nog wel eens zien dit jaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vanwege de TT: De John Frostburg te Arnhem
[ afbeelding ]
Nahja, eigenlijk de IJsselburg in Deventer, want daar is de film opgenomen, maar het moet de brug bij Arnhem voorstellen.
Triest ja.quote:
Geeft niks, dat leer je vanzelf. Je moet gewoon even wennen aan je nieuwe toettoetquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:28 schreef freecell het volgende:
Nee, ik rijd geen mensen van de sokken, ik kan alleen niet wegrijden in zijn 1
Het is óf afslaan óf hobbelhobbelskriekhophop...rijden
Ik maakte ook maar een geintje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, ik rijd geen mensen van de sokken, ik kan alleen niet wegrijden in zijn 1
Het is óf afslaan óf hobbelhobbelskriekhophop...rijden
Als ik de koppeling op laat komen sla ik af en als ik gas geef rijd ik piepend, hortend en stotend wegquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een geintje.
Je moet je koppeling rustig op laten komen en gas bij geven. Doe maar rustig aan. Je hoeft echt niet als Schumi op te trekken hoor
92000, maar mijn broer en kleiduif kunnen er wél goed in rijden, dus het ligt aan mijquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:51 schreef 2cv het volgende:
Ik wil wel eens een testritje maken. Hoeveel km heeft het apparaat gereden ?
Als ik hier eenmaal in kan rijden, kan ik ook in een eend rijdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef 2cv het volgende:
Dan kom je dus ook nooit in mijn Eend te rijden
Makkelijk en gevoel ontwikkelen in één zinquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef Kleiduif het volgende:
het is heel erg makkelijk hoor, even een beetje gevoel voor het gaspedaal en de koppeling ontwikkelen.
mooi dat het allemaal gelukt is.
Oh, mijn Eend had bij aanschaf 2 knopjes: een schakelaar om de hele zooi op het contact te zetten en een drukknop om de startmotor aan de praat te krijgen. Zelfs bij aanschaf was mijn Eend al modernquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:05 schreef teigan het volgende:
Wij hadden vroeger een Eend, en die startte je dan door twee draadjes tegen elkaar aan te doen...
Niet te lang, want dan bleef je op de startmotor rijden....
Ik zit nu aan de Leffe Triplequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:34 schreef .txt het volgende:
Daarom heb ik er nog maar eens een biertje bij gepakt.
Die ken ik nog niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dan pak ik straks de La Trappe Quadrupel
Kom ik (net) niet aan toe.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een alcoholpercentage van slechts 10%
10 minuten over het starten doen is niet normaal. Beetje gas bijgeven is niet erg. De auto moet gewoon bij de eerste poging direct starten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef freecell het volgende:
Ik kan nu bijna rijden zonder afslaan, nu de schokken er nog uit![]()
Alleen ik doe er soms wel 10 minuten over om hem te starten, kan niet de bedoeling zijn toch? En dan nog lukt het alleen als ik een straal gas bij geef, dan heel snel de koppeling laat opkomen en wegstuiter, anders slaat hij weer af
Kan het de warmte zijn, want dat deed hij eerst niet?
Nouja, 10 minuten... Soms in één keer en soms helemaal niet en pas na de 10e keer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
10 minuten over het starten doen is niet normaal. Beetje gas bijgeven is niet erg. De auto moet gewoon bij de eerste poging direct starten.
Omdat ie in de aanbieding is bij de Jumbo?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dan pak ik straks de La Trappe Quadrupel
Hij heeft zuurstofgebrek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Nouja, 10 minuten... Soms in één keer en soms helemaal niet en pas na de 10e keer.
Ik heb het idee dat het van de warmte komt?
Onder warme omstandigheden zou een motor juist iets makkelijker moeten startenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Nouja, 10 minuten... Soms in één keer en soms helemaal niet en pas na de 10e keer.
Ik heb het idee dat het van de warmte komt?
Mja, dat heb je alleen als je flink je gaspedaal er bij intrapt. De accu zal vaker een probleem gaan vormen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef teigan het volgende:
Denk er ook aan data als je het te lang probeert, je de motor verzuipt..
tenminste, dat denk ik..
Had m al bij Van Erp gehaaldquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Omdat ie in de aanbieding is bij de Jumbo?
zo 1:1 is die verhouding niet hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef .txt het volgende:
[..]
Ja de griep is weer in het nieuws en meteen weer aan het bier.
Hij doet wel starten, maar hij slaat niet aan zeg maar, lekker onhandig!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onder warme omstandigheden zou een motor juist iets makkelijker moeten starten
[..]
Mja, dat heb je alleen als je flink je gaspedaal er bij intrapt. De accu zal vaker een probleem gaan vormen.
Ok.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo 1:1 is die verhouding niet hoor
Dan moet je er even naar laten kijken. Kan van alles zijn, zoals vocht onder de verdeelkap of iets met de bougies.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij doet wel starten, maar hij slaat niet aan zeg maar, lekker onhandig!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef JH87 het volgende:
Ik ga nog maar weer even in gezelschap bier drinken.
Het is voor ik de kans heb gehad om hem te verzuipenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:39 schreef Kleiduif het volgende:
een nog niet, we gaan pas zondag ochtend 6 uur weg.
3,5 min is niet goed, dan is er wat aan de hand.
je verzuipt hem of idd ontsteking probleem.
Laaddekquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef Kleiduif het volgende:
Ik geef toe dat ik het wat makkelijk zeg, maar je moet het niet moeilijker maken dan het is.
2cv, ik had een renault 5 met die knoppen, en een laaddek achterop, geniale auto.
licht en op gas, crossen over de onverharde paden
Heeft dat ding een carburateur ? Als je het niet weet: motorkap open trekken, foto maken en hier posten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef freecell het volgende:
Ik kan nu bijna rijden zonder afslaan, nu de schokken er nog uit![]()
Alleen ik doe er soms wel 10 minuten over om hem te starten, kan niet de bedoeling zijn toch? En dan nog lukt het alleen als ik een straal gas bij geef, dan heel snel de koppeling laat opkomen en wegstuiter, anders slaat hij weer af
Kan het de warmte zijn, want dat deed hij eerst niet?
Is dat niet iets voor jou?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef .txt het volgende:
[..]
De oliewerkers op Discovery Channel zijn ook vermakelijk.
Mijn vorige BX ja, die ik overigens voorzien heb van een nieuwe startmotor, want die was een beetje stukflikkerde nog net niet spontaan uit elkaar. En die starmotor zit nu in mijn 2e BX. En ja, die start er prima op. Het enige probleempje is dat de een remklauw een beetje lek iseen fontein van remvloeistof produceert.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:44 schreef maok het volgende:
Niet willen starten als de moter warm is... Dat doet me denken aan de bx van 2cv
Nee.quote:
Die film heet 'Watchmen' dus zonder 'the' . Ja dat is een hele goede film, maar wel een met een boodschap. Voor puur vermaak raad ik Tropic Thunder aan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:42 schreef .txt het volgende:
Ik hoorde laatst dat The Watchmen ook goed is.
Of The Sopranos als je van series houdt en die nog niet kent.
Ohh nee, die was zo irritant.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 05:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die film heet 'Watchmen' dus zonder 'the' . Ja dat is een hele goede film, maar wel een met een boodschap. Voor puur vermaak raad ik Tropic Thunder aan.
Voor het slapen gaan even een kill-rondje maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:23 schreef Bob. het volgende:
En ik heb gewoon 18!! muggenbulten.En de hele nacht niet geslapen omdat dat mormel alsmaar om mijn hoofd zoemde.
Ik wil geen muggenlijkjes op mijn muur, dat is vies.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan even een kill-rondje maken.
Ik wil ook geen geroosterde muggen op de vloer.quote:
A-ha. Je hebt een nest op je kamer, vandaar dat het hor en de klamboe geen nut hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wil geen muggenlijkjes op mijn muur, dat is vies.
En een hor voor mijn raam en een klamboe zou toch genoeg moeten zijn?
Zeg dat soort dingen niet!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
A-ha. Je hebt een nest op je kamer, vandaar dat het hor en de klamboe geen nut hebben.
Bedankt!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:04 schreef maok het volgende:
@ Bokb. over het voorschot service kosten:
Ik betaal voor 31m2 met 1 persoon ongeveer 50-60 euro gas en 15-20 euro aan elektra 8,75 euro aan water en verder nog wat losse dingetjes. Ik kreeg afgelopen jaar ook nog 200 euro terug ofzo. Dat is trouwens met een blokverwarming (centrale ketels) waar ongeveer 35 kamers op aangesloten zijn. Dat kan dus iets voordeliger per m2 uitpakken dan een ketel voor maar 4 kamers oid.
Maar de energiekosten gaan aankomend jaar omlaag, het zou dus niet logisch zijn dat ze bij jou stijgen.
Ik zou de rekeningen maar eens op gaan vragen van afgelopen jaar en vragen waar die stijging op gebasseerd is. Daar heb je namelijk recht op. Hij moet precies verantwoorden waar het geld van de servicekosten afgelopen jaar aan op gegaan is, is het meer dan het voorschot mag hij het verschil door jullie bij laten betalen, was het minder moet hij het terug geven of verreken met de volgende huurbetaling. Bij ons klopte het een paar jaar geleden niet en toen heeft een buurman alles opgevraagd en hebben alle bewoners een paar honderd euro terug gekregen.
Maar 50 euro, dus dat is ook niet veel, en hij wil er 75 van maken. En we delen het huis met z'n zessen, ik heb zelf maar een klein kamertje van 12m2.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:28 schreef nietzman het volgende:
Overigens had Jop laatst een wondje en toen trok 'ie wespen aan!
Ik geloof deze.quote:
Ik plaats deze post nu vanaf mn MacBook,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan een drie jaar oudere versie!
Dat zou er gewoon al op moeten staan! Als je helemaal rechts boven op een vergrootglas klikt en dan photobooth intypt vind hij hem wel voor je!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik plaats deze post nu vanaf mn MacBook,.
Alleen kan ik geen photobooth vinden,of zit dat er niet op, of moet ik dat nog installeren met dat schijfje? Ja, ik ben nog n00b.
Gevonden!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat zou er gewoon al op moeten staan! Als je helemaal rechts boven op een vergrootglas klikt en dan photobooth intypt vind hij hem wel voor je!
Nu heb ik alleen jou nog een keertje nodig voor office etc,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:10 schreef nietzman het volgende:
Goedzo 'stridje.
We hebben wel bier,quote:
Ik ook nietquote:
Dus toch.quote:Langs de lijn Alkmaar-Doetinchem komt zwaar onweer voor. Komende uren verplaatst het onweer zich langzaam naar het noorden. Het wordt rond 17:00 boven het noordoosten verwacht. Ook elders rond deze lijn kunnen komende uren zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Naast groot gevaar voor blikseminslag kan er ook overlast ontstaan door overvloedige regenval, hagel en windstoten.
De buien kunnen gepaard gaan met :
- onweer
- windstoten tot circa 65 km/u
- hagel
- veel neerslag in korte tijd
Vrouwen en auto'squote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:22 schreef freecell het volgende:
Ha!
Boekje van de auto erbij pakken helpt
Bij het starten moet je gas half intrappen als hij warm is
Ben dus net op tijd vertrokken richting Amsterdam. Morgen alweer terug naar het mooie Groningen, lekker zieke mensen rondrijden in het ziekenhuisquote:
Gaaf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Ben dus net op tijd vertrokken richting Amsterdam. Morgen alweer terug naar het mooie Groningen, lekker zieke mensen rondrijden in het ziekenhuis.
Ik woon in Grunn-Zuid. Hier valt nog geen druppelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:30 schreef teigan het volgende:
In Groningen-Zuid regent het al... het zal hier ook zo wel beginnen...
in de atmosfeer staat op ontploffen meldde iemand regen... Die woont vlakbij de hoornse plas volgens mij..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:42 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik woon in Grunn-Zuid. Hier valt nog geen druppel
Volgens mij woonde jij dan ook bij mij in de buurt,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:01 schreef Albert86 het volgende:
Hier is het ook alweer zo goed als voorbij
Corpus den Hoornquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij woonde jij dan ook bij mij in de buurt,.
Maar dat kan ik fout hebben.
Helpman/De Wijert
Oké, nouja. Niet zo heul ver dan.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef Bob. het volgende:
Mja, doe mij ook maar wat regen ja.
Dus jij hebt 5 minuten nodig om je broer weg te brengen met de auto en dan weer naar huis te rijden? Hoever moest je hem brengen joh? 200meter?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef Marco001 het volgende:
Lekkere bui toen ik net mijn broer wegbracht:
We stapten in de auto, was het nog droog.
We reden weg, opeens enorme storbui.
Ben ik weer bijna thuis, is het weer droog.(en dat in 5 minuten)
nope.. pluus minus 2 km weg, maar met 3 kruisingen(binnen de wijk, dus altijd rustig) en 1 rotonde..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dus jij hebt 5 minuten nodig om je broer weg te brengen met de auto en dan weer naar huis te rijden? Hoever moest je hem brengen joh? 200meter?
Ahaha, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dus jij hebt 5 minuten nodig om je broer weg te brengen met de auto en dan weer naar huis te rijden? Hoever moest je hem brengen joh? 200meter?
Het is weer eens een buiensysteem dat zich kenbaar heeft gemaakt boven Midden-Nederland.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Eltonno het volgende:
Was dat het nou?Het is nog snoeiheet op mijn kamer en buiten is het al niet veel beter...
Woonde jij nou in Delfzijl?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope.. pluus minus 2 km weg, maar met 3 kruisingen(binnen de wijk, dus altijd rustig) en 1 rotonde..
Oja, ik ree ook een beetje te hard.. 80 waar je 50 mag, maar dat doet iedereen hier.
SPOILER: foto's:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:02 schreef 2cv het volgende:
Mijn zusje zou net in har bikini in de tuin gaan liggen toen het ging regenen. Bikini had ze al aan
Alsof we dat willen.SPOILER: foto's:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MM.quote:
Klopt. Hier issie ook uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:42 schreef Albert86 het volgende:
Mogguh. Heeft iemand nog wat zon ingeslagen? Hier issie bijna op.
Wij hebben ook een bbqquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:03 schreef Albert86 het volgende:
De zon is er nu wel en dan weer niet. Meer niet dan wel geloof ikMoet vandaag wel ff gaan schijnen vind ik. Heb vanavond namelijk een bbq
Vrienden van mij hebben vanavond een statiegeldfeestje xD. Die 2 hebben belachelijk veel flessen gespaard en de schuur stond vol met lege kratten. Van dat geld weer drank en eten ingeslagen en dus vanavond een bbq houdenquote:
Hier wat meer bescheiden. Gewoon op het binnenplein voor mn kamer met een man of 25.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:19 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben vanavond een statiegeldfeestje xD. Die 2 hebben belachelijk veel flessen gespaard en de schuur stond vol met lege kratten. Van dat geld weer drank en eten ingeslagen en dus vanavond een bbq houden
Tis hier heule heet. Maar er is een zwembad waar ik m'n grote teen in kan laten afzinken!quote:
Geen zin in nu,quote:
Perenijsjes,quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:48 schreef JH87 het volgende:
Ik heb zes perenijsjes gehad en 't is nog steeds warm.
250,000 Nederlanders gaan dit jaar naar de VS. Ik lekker niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:22 schreef Jesse_ het volgende:
Volgende week shoppen met dollars, dat is sowieso 40% korting
Ik ga in oktober shoppen in yensquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:25 schreef .txt het volgende:
[..]
250,000 Nederlanders gaan dit jaar naar de VS. Ik lekker niet.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:22 schreef Jesse_ het volgende:
Volgende week shoppen met dollars, dat is sowieso 40% korting
Ik weet dat ze dat hebben, maar ik vind het vaak niet mooi, dus ik heb er vrij weinig te zoeken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:17 schreef .txt het volgende:
Ik had vorige week ook al overhemden bij de Bijenkorf gehaald.
Ze hebben daar echt alles, McGregor en Tommy Hilfiger.![]()
Helaas is het met 30% korting nog steeds niet goedkoop, maar het gaat wel langer mee dan het gemiddelde C&A overhemd.
Je houdt zeker niet van kakkermode?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet dat ze dat hebben, maar ik vind het vaak niet mooi, dus ik heb er vrij weinig te zoeken.
Soms wel, soms niet.quote:
Het is ook de zomercollectie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Maar ik vind het gewoon niet mooi.
Ik heb genoeg 'merkkleding' gezien, maar ik word er niet warm van.
quote:
Gewoon straks aan de pitcher gaanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:33 schreef Bob. het volgende:
Bierteller: 0.
Ik ben echt heel netjes de afgelopen weken, acohol-technisch gezien.
Andere stoute dingen gedaan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:33 schreef Bob. het volgende:
Bierteller: 0.
Ik ben echt heel netjes de afgelopen weken, acohol-technisch gezien.
Pff. Ik heb iedereen over je verteld en dan kom je maar niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:41 schreef JH87 het volgende:
Moet nog even de witte was ophangen en de bonte was in de machine doen!
Dat was niet nodig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:54 schreef .txt het volgende:
Zet vlug de douchekop op je kop.
Oh. Martini of UMCG?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:55 schreef Luco het volgende:
Ik mag nu geen bier drinken, ben aan het werk. Nu is er hier echt geen zak te doen op dit moment, maar toch... Ik ziet liever in de zon met een (wit)biertje...
Zoals ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:55 schreef Luco het volgende:
Ik mag nu geen bier drinken, ben aan het werk. Nu is er hier echt geen zak te doen op dit moment, maar toch... Ik ziet liever in de zon met een (wit)biertje...
quote:
Martini inderdaad, op dit moment op de spoedeisende hulp. Leuk meekijken met foto's, meegluren als CT's worden gemaakt en vervolgens aan elke verpleegkundige vragen wat die patiënt nou heeftquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:57 schreef .txt het volgende:
[..]
Oh. Martini of UMCG?
Of werk jij niet in een ziekenhuis?![]()
![]()
Nouhou!! Jij bent gemeen! Morgen moet ik weer werken...quote:
Vlug Vlug! Naar het Martini, heb ik ook nog iets te doen misschienquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Auw, het brandt, het braaaaandt.Ik zag de nagellakremover aan voor oogmakeupverwijderaar.
![]()
Ik heb het nog op beide ogen gedaan ook,.
Het gaat wat beter, ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:15 schreef Bob. het volgende:
En au, Chips.!
Gaat het serieus al wel weer oké, want dat spul is agressief hoor.
Arme Chips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |