Ik plaats deze post nu vanaf mn MacBook,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan een drie jaar oudere versie!
Dat zou er gewoon al op moeten staan! Als je helemaal rechts boven op een vergrootglas klikt en dan photobooth intypt vind hij hem wel voor je!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik plaats deze post nu vanaf mn MacBook,.
Alleen kan ik geen photobooth vinden,of zit dat er niet op, of moet ik dat nog installeren met dat schijfje? Ja, ik ben nog n00b.
Gevonden!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat zou er gewoon al op moeten staan! Als je helemaal rechts boven op een vergrootglas klikt en dan photobooth intypt vind hij hem wel voor je!
Nu heb ik alleen jou nog een keertje nodig voor office etc,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:10 schreef nietzman het volgende:
Goedzo 'stridje.
We hebben wel bier,quote:
Ik ook nietquote:
Dus toch.quote:Langs de lijn Alkmaar-Doetinchem komt zwaar onweer voor. Komende uren verplaatst het onweer zich langzaam naar het noorden. Het wordt rond 17:00 boven het noordoosten verwacht. Ook elders rond deze lijn kunnen komende uren zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Naast groot gevaar voor blikseminslag kan er ook overlast ontstaan door overvloedige regenval, hagel en windstoten.
De buien kunnen gepaard gaan met :
- onweer
- windstoten tot circa 65 km/u
- hagel
- veel neerslag in korte tijd
Vrouwen en auto'squote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:22 schreef freecell het volgende:
Ha!
Boekje van de auto erbij pakken helpt
Bij het starten moet je gas half intrappen als hij warm is
Ben dus net op tijd vertrokken richting Amsterdam. Morgen alweer terug naar het mooie Groningen, lekker zieke mensen rondrijden in het ziekenhuisquote:
Gaaf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Ben dus net op tijd vertrokken richting Amsterdam. Morgen alweer terug naar het mooie Groningen, lekker zieke mensen rondrijden in het ziekenhuis.
Ik woon in Grunn-Zuid. Hier valt nog geen druppelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:30 schreef teigan het volgende:
In Groningen-Zuid regent het al... het zal hier ook zo wel beginnen...
in de atmosfeer staat op ontploffen meldde iemand regen... Die woont vlakbij de hoornse plas volgens mij..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:42 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik woon in Grunn-Zuid. Hier valt nog geen druppel
Volgens mij woonde jij dan ook bij mij in de buurt,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:01 schreef Albert86 het volgende:
Hier is het ook alweer zo goed als voorbij
Corpus den Hoornquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij woonde jij dan ook bij mij in de buurt,.
Maar dat kan ik fout hebben.
Helpman/De Wijert
Oké, nouja. Niet zo heul ver dan.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef Bob. het volgende:
Mja, doe mij ook maar wat regen ja.
Dus jij hebt 5 minuten nodig om je broer weg te brengen met de auto en dan weer naar huis te rijden? Hoever moest je hem brengen joh? 200meter?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef Marco001 het volgende:
Lekkere bui toen ik net mijn broer wegbracht:
We stapten in de auto, was het nog droog.
We reden weg, opeens enorme storbui.
Ben ik weer bijna thuis, is het weer droog.(en dat in 5 minuten)
nope.. pluus minus 2 km weg, maar met 3 kruisingen(binnen de wijk, dus altijd rustig) en 1 rotonde..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dus jij hebt 5 minuten nodig om je broer weg te brengen met de auto en dan weer naar huis te rijden? Hoever moest je hem brengen joh? 200meter?
Ahaha, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dus jij hebt 5 minuten nodig om je broer weg te brengen met de auto en dan weer naar huis te rijden? Hoever moest je hem brengen joh? 200meter?
Het is weer eens een buiensysteem dat zich kenbaar heeft gemaakt boven Midden-Nederland.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Eltonno het volgende:
Was dat het nou?Het is nog snoeiheet op mijn kamer en buiten is het al niet veel beter...
Woonde jij nou in Delfzijl?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope.. pluus minus 2 km weg, maar met 3 kruisingen(binnen de wijk, dus altijd rustig) en 1 rotonde..
Oja, ik ree ook een beetje te hard.. 80 waar je 50 mag, maar dat doet iedereen hier.
SPOILER: foto's:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:02 schreef 2cv het volgende:
Mijn zusje zou net in har bikini in de tuin gaan liggen toen het ging regenen. Bikini had ze al aan
Alsof we dat willen.SPOILER: foto's:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |