Volgens mij woonde jij dan ook bij mij in de buurt,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:01 schreef Albert86 het volgende:
Hier is het ook alweer zo goed als voorbij
Corpus den Hoornquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij woonde jij dan ook bij mij in de buurt,.
Maar dat kan ik fout hebben.
Helpman/De Wijert
Oké, nouja. Niet zo heul ver dan.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef Bob. het volgende:
Mja, doe mij ook maar wat regen ja.
Dus jij hebt 5 minuten nodig om je broer weg te brengen met de auto en dan weer naar huis te rijden? Hoever moest je hem brengen joh? 200meter?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef Marco001 het volgende:
Lekkere bui toen ik net mijn broer wegbracht:
We stapten in de auto, was het nog droog.
We reden weg, opeens enorme storbui.
Ben ik weer bijna thuis, is het weer droog.(en dat in 5 minuten)
nope.. pluus minus 2 km weg, maar met 3 kruisingen(binnen de wijk, dus altijd rustig) en 1 rotonde..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dus jij hebt 5 minuten nodig om je broer weg te brengen met de auto en dan weer naar huis te rijden? Hoever moest je hem brengen joh? 200meter?
Ahaha, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dus jij hebt 5 minuten nodig om je broer weg te brengen met de auto en dan weer naar huis te rijden? Hoever moest je hem brengen joh? 200meter?
Het is weer eens een buiensysteem dat zich kenbaar heeft gemaakt boven Midden-Nederland.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Eltonno het volgende:
Was dat het nou?Het is nog snoeiheet op mijn kamer en buiten is het al niet veel beter...
Woonde jij nou in Delfzijl?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope.. pluus minus 2 km weg, maar met 3 kruisingen(binnen de wijk, dus altijd rustig) en 1 rotonde..
Oja, ik ree ook een beetje te hard.. 80 waar je 50 mag, maar dat doet iedereen hier.
SPOILER: foto's:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:02 schreef 2cv het volgende:
Mijn zusje zou net in har bikini in de tuin gaan liggen toen het ging regenen. Bikini had ze al aan
Alsof we dat willen.SPOILER: foto's:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MM.quote:
Klopt. Hier issie ook uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:42 schreef Albert86 het volgende:
Mogguh. Heeft iemand nog wat zon ingeslagen? Hier issie bijna op.
Wij hebben ook een bbqquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:03 schreef Albert86 het volgende:
De zon is er nu wel en dan weer niet. Meer niet dan wel geloof ikMoet vandaag wel ff gaan schijnen vind ik. Heb vanavond namelijk een bbq
Vrienden van mij hebben vanavond een statiegeldfeestje xD. Die 2 hebben belachelijk veel flessen gespaard en de schuur stond vol met lege kratten. Van dat geld weer drank en eten ingeslagen en dus vanavond een bbq houdenquote:
Hier wat meer bescheiden. Gewoon op het binnenplein voor mn kamer met een man of 25.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:19 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben vanavond een statiegeldfeestje xD. Die 2 hebben belachelijk veel flessen gespaard en de schuur stond vol met lege kratten. Van dat geld weer drank en eten ingeslagen en dus vanavond een bbq houden
Tis hier heule heet. Maar er is een zwembad waar ik m'n grote teen in kan laten afzinken!quote:
Geen zin in nu,quote:
Perenijsjes,quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:48 schreef JH87 het volgende:
Ik heb zes perenijsjes gehad en 't is nog steeds warm.
250,000 Nederlanders gaan dit jaar naar de VS. Ik lekker niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:22 schreef Jesse_ het volgende:
Volgende week shoppen met dollars, dat is sowieso 40% korting
Ik ga in oktober shoppen in yensquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:25 schreef .txt het volgende:
[..]
250,000 Nederlanders gaan dit jaar naar de VS. Ik lekker niet.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:22 schreef Jesse_ het volgende:
Volgende week shoppen met dollars, dat is sowieso 40% korting
Ik weet dat ze dat hebben, maar ik vind het vaak niet mooi, dus ik heb er vrij weinig te zoeken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:17 schreef .txt het volgende:
Ik had vorige week ook al overhemden bij de Bijenkorf gehaald.
Ze hebben daar echt alles, McGregor en Tommy Hilfiger.![]()
Helaas is het met 30% korting nog steeds niet goedkoop, maar het gaat wel langer mee dan het gemiddelde C&A overhemd.
Je houdt zeker niet van kakkermode?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet dat ze dat hebben, maar ik vind het vaak niet mooi, dus ik heb er vrij weinig te zoeken.
Soms wel, soms niet.quote:
Het is ook de zomercollectie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Maar ik vind het gewoon niet mooi.
Ik heb genoeg 'merkkleding' gezien, maar ik word er niet warm van.
quote:
Gewoon straks aan de pitcher gaanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:33 schreef Bob. het volgende:
Bierteller: 0.
Ik ben echt heel netjes de afgelopen weken, acohol-technisch gezien.
Andere stoute dingen gedaan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:33 schreef Bob. het volgende:
Bierteller: 0.
Ik ben echt heel netjes de afgelopen weken, acohol-technisch gezien.
Pff. Ik heb iedereen over je verteld en dan kom je maar niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:41 schreef JH87 het volgende:
Moet nog even de witte was ophangen en de bonte was in de machine doen!
Dat was niet nodig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:54 schreef .txt het volgende:
Zet vlug de douchekop op je kop.
Oh. Martini of UMCG?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:55 schreef Luco het volgende:
Ik mag nu geen bier drinken, ben aan het werk. Nu is er hier echt geen zak te doen op dit moment, maar toch... Ik ziet liever in de zon met een (wit)biertje...
Zoals ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:55 schreef Luco het volgende:
Ik mag nu geen bier drinken, ben aan het werk. Nu is er hier echt geen zak te doen op dit moment, maar toch... Ik ziet liever in de zon met een (wit)biertje...
quote:
Martini inderdaad, op dit moment op de spoedeisende hulp. Leuk meekijken met foto's, meegluren als CT's worden gemaakt en vervolgens aan elke verpleegkundige vragen wat die patiënt nou heeftquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:57 schreef .txt het volgende:
[..]
Oh. Martini of UMCG?
Of werk jij niet in een ziekenhuis?![]()
![]()
Nouhou!! Jij bent gemeen! Morgen moet ik weer werken...quote:
Vlug Vlug! Naar het Martini, heb ik ook nog iets te doen misschienquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Auw, het brandt, het braaaaandt.Ik zag de nagellakremover aan voor oogmakeupverwijderaar.
![]()
Ik heb het nog op beide ogen gedaan ook,.
Het gaat wat beter, ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:15 schreef Bob. het volgende:
En au, Chips.!
Gaat het serieus al wel weer oké, want dat spul is agressief hoor.
Arme Chips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |