Ja he. Aangezien er een speciaalbiertjes topic is (en speciaalbiertjes vind ik vaak niet eens lekker) dacht ik laat ik eens een topic over gewoon bier openen.quote:
drink dan gewoon heinekenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:12 schreef 1517 het volgende:
Grolsch.
Liefst van dat plasticbeker-waterbier
Die was er nog geen inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja he. Aangezien er een speciaalbiertjes topic is (en speciaalbiertjes vind ik vaak niet eens lekker) dacht ik laat ik eens een topic over gewoon bier openen.
Hier werkt het wel gewoon, maar ik bedoelde inderdaad de keuringsdienst van waardequote:Op donderdag 30 april 2009 04:30 schreef Sapstengel het volgende:
Hij werkt niet , maar je bedoleld vast de keuringsdienst van waarde? Dat programma is voor helden.
Je smaak is ook grotendeels afhankelijk van beleving, zoals ze in dat programma ook zeggen. Heineken is "mijn" merk omdat m'n vader het ook altijd al dronk.quote:Op donderdag 30 april 2009 04:29 schreef Rapaille het volgende:
Voordat iedereen hier zijn mening neergooit, bekijk dit eens:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9213321
Ik wel, dat is voor mannen die eigenlijk wijn willen drinken.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:52 schreef mistdeja1 het volgende:
hertog jan en warsteiner,, heineken is echt slecht gewoon,, snap niet dat dat zo populair is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |