dat is minder....quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een ramptoerisme daar. We hadden ineens het hele veld voor onszelf.
Meisje is volgens de geruchten al overleden.
Nee, ik rijd geen mensen van de sokken, ik kan alleen niet wegrijden in zijn 1quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, was jij het die me net bijna van de sokken reed?
Ik ga 'm nog wel eens zien dit jaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vanwege de TT: De John Frostburg te Arnhem
[ afbeelding ]
Nahja, eigenlijk de IJsselburg in Deventer, want daar is de film opgenomen, maar het moet de brug bij Arnhem voorstellen.
Triest ja.quote:
Geeft niks, dat leer je vanzelf. Je moet gewoon even wennen aan je nieuwe toettoetquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:28 schreef freecell het volgende:
Nee, ik rijd geen mensen van de sokken, ik kan alleen niet wegrijden in zijn 1
Het is óf afslaan óf hobbelhobbelskriekhophop...rijden
Ik maakte ook maar een geintje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, ik rijd geen mensen van de sokken, ik kan alleen niet wegrijden in zijn 1
Het is óf afslaan óf hobbelhobbelskriekhophop...rijden
Als ik de koppeling op laat komen sla ik af en als ik gas geef rijd ik piepend, hortend en stotend wegquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een geintje.
Je moet je koppeling rustig op laten komen en gas bij geven. Doe maar rustig aan. Je hoeft echt niet als Schumi op te trekken hoor
92000, maar mijn broer en kleiduif kunnen er wél goed in rijden, dus het ligt aan mijquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:51 schreef 2cv het volgende:
Ik wil wel eens een testritje maken. Hoeveel km heeft het apparaat gereden ?
Als ik hier eenmaal in kan rijden, kan ik ook in een eend rijdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef 2cv het volgende:
Dan kom je dus ook nooit in mijn Eend te rijden
Makkelijk en gevoel ontwikkelen in één zinquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef Kleiduif het volgende:
het is heel erg makkelijk hoor, even een beetje gevoel voor het gaspedaal en de koppeling ontwikkelen.
mooi dat het allemaal gelukt is.
Oh, mijn Eend had bij aanschaf 2 knopjes: een schakelaar om de hele zooi op het contact te zetten en een drukknop om de startmotor aan de praat te krijgen. Zelfs bij aanschaf was mijn Eend al modernquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:05 schreef teigan het volgende:
Wij hadden vroeger een Eend, en die startte je dan door twee draadjes tegen elkaar aan te doen...
Niet te lang, want dan bleef je op de startmotor rijden....
Ik zit nu aan de Leffe Triplequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:34 schreef .txt het volgende:
Daarom heb ik er nog maar eens een biertje bij gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |