jaaaa, strak plan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:09 schreef maok het volgende:
Ik werk er tegenover, ik wil wel even een bonnetje halen, dan kun jij die weer bij mij ophalen en dan ben zo aan de beurt. Hopelijk is je nummer nog niet geweest anders moet je alsnog een nieuw bonnetje pakken.
Hoe laat zou ik er dan eentje moeten halen? Of is dit een heel gek plan?
neheeeeee!quote:
check! Gaarne!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef maok het volgende:
Ik haal om 10 a 5 voor 11 een bonnetje voor de balie rijbewijzen. Ik vraag hoe lang het duurt, als het minder dan 20 minuten is hebben we niets aan het bonnetje en kun je bij aankomst zelf een bonnetje halen want dan ben toch op tijd. Als de wachttijd langer is dan kun je mijn bonnetje gebruiken. Als de wachtijd langer dan 3 kwartier is wordt het sowieso wat krap maar zo lang zal het toch niet zijn?
goed plan? Ik bel je sowieso even als ik het bonnetje heb.
Ik lees niet meer als er een slotje op staatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:25 schreef freecell het volgende:
[..]
neheeeeee!
Zie vorige topic
Kan dus niet, werkt niet op het moment
Kinderwagenbak is ie veels te groot voor. De wagen gebruiken we nu met Buggy-inzetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:42 schreef teigan het volgende:
Maar gebruik je nu ook geen wandelwagen ofzo meer freecell?
Dat kan je meteen ophalenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef Bob. het volgende:
He G. al weer terug in Groningen, of nog steeds in de US?
Weet iemand trouwens wanneer een arts je iets voorschrijft dat je het dan gelijk kunt ophalen, of mag ik dan de volgende dag pas naar de apotheek? Of verschilt dat weer per arts/apotheek? Ik weet het, had ik mijn arts moeten vragen, maar dat ben ik vergeten.
Grunn. Gister een dag van 2 dagen gemaakt, dus toen maar ff 15 uur geslapenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef Bob. het volgende:
He G. al weer terug in Groningen, of nog steeds in de US?
Weet iemand trouwens wanneer een arts je iets voorschrijft dat je het dan gelijk kunt ophalen, of mag ik dan de volgende dag pas naar de apotheek? Of verschilt dat weer per arts/apotheek? Ik weet het, had ik mijn arts moeten vragen, maar dat ben ik vergeten.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef RealZeus het volgende:
Wat doen we trouwens als het zondag kwalitatief uitermate teleurstellend weer is?
En hoe laat en waar en zulks?
Voor zo'n top evenement duik ik de provincie wel even in hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:01 schreef Albert86 het volgende:
Morgen 5km hardlopen bij de Stadsloop van Appingedam ^^. Allemaal kijkenOf juist niet.
Een meeting in Daam!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor zo'n top evenement duik ik de provincie wel even in hoor
De standaard medicatie is altijd wel op voorraad, medicatie welke niet op voorraad is wordt de volgende dag aangeleverd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:46 schreef Bob. het volgende:
Oh ik denk dat dit wel standaard is, thnx dan ga ik nu gelijk langs!
Paspoort niet vergetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:56 schreef Marco001 het volgende:
Zondag ben ik er niet bij trouwens, Zit ik in Friesland..
Ik ga met de auto, dus dan heb ik mijn i.d.standaard bij mij..quote:
Het is Fryslânquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:56 schreef Marco001 het volgende:
Ik moet morgen werken, dus als je een jong persoon met bril(als de zon ook maar een beetje schijnt zonnebril) ziet voorbijrijden in een Van Dijk taxi, zwaai dan even!![]()
Zondag ben ik er niet bij trouwens, Zit ik in Friesland..
Waarschijnlijk krijg ik nu ook een banquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Baggertopic. Ik kan er niet eens in posten
Hoezo? En waarom gebruik jij dat woord?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jij bent echt de definitie van internetkanker hè, .txt?
Je post alsof je het denkvermogen van een mongool hebt. Nu ga ik er nog vanuit dat dat niet het geval is en je gewoon zo gedraagt om een bepaald beeld van jezelf neer te zetten. Waarom is mij totaal onduidelijk en vandaar de term 'internetkanker'. Je bent een tumor op dit forum, je produceert als het ware wel cellen maar het lichaam heeft er totaal geen behoefte aan. Je zou derhalve ook nog een goedaardige internettumor kunnen zijn, maar omdat ik je zo irritant vind hou ik het op internetkankerquote:
Euh... ok.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je post alsof je het denkvermogen van een mongool hebt. Nu ga ik er nog vanuit dat dat niet het geval is en je gewoon zo gedraagt om een bepaald beeld van jezelf neer te zetten. Waarom is mij totaal onduidelijk en vandaar de term 'internetkanker'. Je bent een tumor op dit forum, je produceert als het ware wel cellen maar het lichaam heeft er totaal geen behoefte aan. Je zou derhalve ook nog een goedaardige internettumor kunnen zijn, maar omdat ik je zo irritant vind hou ik het op internetkanker.
Helemaal niks, ik hoop gewoon dat je zelf inziet wat je voor toevoeging bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:33 schreef .txt het volgende:
[..]
Euh... ok.![]()
Nouja, wat stel jij dan voor?
Het nut van mijn bijdragen is niet constant... Maar ik zie mezelf niet als een gezwel op het forum.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik hoop gewoon dat je zelf inziet wat je voor toevoeging bent.
Daar begin ik niet aan, in principe heb ik nog niks 'goeds' van je gelezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:38 schreef .txt het volgende:
[..]
Het nut van mijn bijdragen is niet constant... Maar ik zie mezelf niet als een gezwel op het forum.
En een tip: als je een post van mij niet goed vind, zeg het dan meteen.
Bedoel je de park-meet? Is dat morgen? Ik dacht zondag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:35 schreef LoudGirl het volgende:
ff terug: wat spreken we idd concreet af voor morgen? Tijd, plaats, alternatief bij slecht weer?
Vandaar ook mijnquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jij bent echt de definitie van internetkanker hè, .txt?
nmquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:19 schreef nietzman het volgende:
Huilen is toch echt anders knul.
we hebben hier (ph straat) vannacht een paar uur zonder stroom gezeten. Maar de straatverlichting deed het bij ons juist wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:38 schreef maok het volgende:
Is bij jullie ook de straatverlichting uitgevallen?
Whehe,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je post alsof je het denkvermogen van een mongool hebt. Nu ga ik er nog vanuit dat dat niet het geval is en je gewoon zo gedraagt om een bepaald beeld van jezelf neer te zetten. Waarom is mij totaal onduidelijk en vandaar de term 'internetkanker'. Je bent een tumor op dit forum, je produceert als het ware wel cellen maar het lichaam heeft er totaal geen behoefte aan. Je zou derhalve ook nog een goedaardige internettumor kunnen zijn, maar omdat ik je zo irritant vind hou ik het op internetkanker.
We zijn hier in Groningen. Hier spreken we over het algemeen Nederlands of Gronings. Dus Friesland.quote:
quote:
Een uur/half twee hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:56 schreef teigan het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik er echt om half 1 al ben... Ik zou nog koffie gaan drinken met een andere fokker...
dat moet het vast wel lukken.. En anders ben ik iets later.quote:
Dat klinkt als een wikiknurftquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We zijn hier in Groningen. Hier spreken we over het algemeen Nederlands of Gronings. Dus Friesland.
Je stelt mij wel een beetje teleur nu. Ik dacht dat jij wel wist dat het al sinds 1997 officieel Fryslân is en dat de naam 'Friesland' derhalve is komen te vervallen, ongeacht of je in Fryslân, Groningen of wat voor Nederlandse provincie dan ook woont. Jij noemt Kelly toch ook geen Ferry meer ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We zijn hier in Groningen. Hier spreken we over het algemeen Nederlands of Gronings. Dus Friesland.
Volgens mij kun je dat soort discussies beter voeren in een Friesland-topic.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je stelt mij wel een beetje teleur nu. Ik dacht dat jij wel wist dat het al sinds 1997 officieel Fryslân is en dat de naam 'Friesland' derhalve is komen te vervallen, ongeacht of je in Fryslân, Groningen of wat voor Nederlandse provincie dan ook woont. Jij noemt Kelly toch ook geen Ferry meer ?
Net een Groninger die daar nooit komt ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat soort discussies beter voeren in een Fryslân-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
ik zat jullie hoopvol aan te gluren, maar jullie herkende me nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:44 schreef Bob. het volgende:
Serieus?
Hm, ik heb je echt niet gezien, zal de volgende keer beter opletten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:17 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ik zat jullie hoopvol aan te gluren, maar jullie herkende me niet
ik zag ook nog de moeder van Chipszak. voorbij racen
Je staat nog niet in het lijstjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:22 schreef nietzman het volgende:
Ha, dus toch een dikke fuut-fuuw!
Sterkte.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:25 schreef Jesse_ het volgende:
ohnoes ik sta in hetzelfde rijtje als .txt
En je was ws afgeleid.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:26 schreef JH87 het volgende:
Ik heb je ook echt niet gezien Lyssa. Maar er lopen ook behoorlijk wat mensen over straat daar op zaterdag.
Ja, wat nou lijstje met coole mensen eh!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:25 schreef Jesse_ het volgende:
ohnoes ik sta in hetzelfde rijtje als .txt
Nog zo'n huillie.quote:.txt a.k.a. amoebe
Dan ben jij de liefste uit dit topic.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef Bob. het volgende:
Aw, ik vind dat jullie wel een beetje gemeen zijn tegen.txt hoor.
Als we je allemaal een eikel vinden zal het wel niet aan jou liggen, hè?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef .txt het volgende:
[..]
Nog zo'n huillie.
Dag, virtuele stadgenoten. Ik verlaat dit topic, het is mooi geweest.
Jij komt hier toch nauwelijks, of lurk je zoveel dat je weet dattie een eikel is?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als we je allemaal een eikel vinden zal het wel niet aan jou liggen, hè?
Aw, en ik vind dat jij wel een beetje een schatje bentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef Bob. het volgende:
Aw, ik vind dat jullie wel een beetje gemeen zijn tegen.txt hoor.
Hèhè.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef .txt het volgende:
[..]
Nog zo'n huillie.
Dag, virtuele stadgenoten. Ik verlaat dit topic, het is mooi geweest.
Moet ze wel komen,quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Aw, en ik vind dat jij wel een beetje een schatje bentJij krijgt morgen twee brownies.
Niet alleen hij, denk ik.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Heb jij nu je zin?
Jamaar weet je wat het is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moet ze wel komen,.
BOB. JE MOET KOMEN.Dat is niet seksueel bedoeld.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij komt hier toch nauwelijks, of lurk je zoveel dat je weet dattie een eikel is?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jamaar weet je wat het is.Mijn vriendinnen gaan morgen ook lunchen in het park, en ik ben niet echt een openlijke fok!er en dat word dan raar en nouja.
Think gerust again.quote:
Dat klinkt niet lekker, dat is lekker. En ja, ik ken LoudGirl's kookkunsten dus ik weet waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef Bob. het volgende:Al klinkt een brownie van LoudGirl wel goed, brownies.
Dat zal het zijn.quote:
Kan je niet tellen ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef .txt het volgende:
Haha, denken jullie nou echt dat ik vertrek omdat welgeteld 4 mensen mij niet leuk vinden.
![]()
Hoi Bob., hoi PSM en hoi LoudGirl.
I know, maar dat is omdat jij & Jop misschien niet komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Nee, het is gewoon een beetje awkward als zij een stuk verderop zitten ofzo.
En Chipsel. jij kwam zelf misschien ook niet eens, dus.
Dan kom ik ook niet als Jop niet komtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I know, maar dat is omdat jij & Jop misschien niet komen.
Jop moet komen, dan komt Bob. ook, en omdat Jop komt dan kom jij ook, en komt nietz ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan kom ik ook niet als Jop niet komt
Chemo sloeg aan dacht ik, maar helaas.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef .txt het volgende:
Haha, denken jullie nou echt dat ik vertrek omdat welgeteld 4 mensen mij niet leuk vinden.
![]()
Hoi Bob., hoi PSM en hoi LoudGirl.
Ik heb eigenlijk niet echt een mening over het.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Chemo sloeg aan dacht ik, maar helaas.
Terminaal.
Dat kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt een mening over het.
Bijna banwaardig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Chemo sloeg aan dacht ik, maar helaas.
Terminaal.
Haha, nee ik trek mij er niets van aan.quote:
Volgens mij wordt er hier iets teveel belang gehecht aan mijn persoontje.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jop moet komen, dan komt Bob. ook, en omdat Jop komt dan kom jij ook, en komt nietz ook.
Maak je niet druk, Jopje.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:29 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er hier iets teveel belang gehecht aan mijn persoontje.
Ik kan er niks aan doen! Ze zeggen het zelf,quote:Op zondag 28 juni 2009 01:29 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er hier iets teveel belang gehecht aan mijn persoontje.
Ik heb niks gezegd.quote:Op zondag 28 juni 2009 08:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen! Ze zeggen het zelf,.
En waarom zet jij jezelf eigenlijk niet op het lijstje? De vorige meets was je ook al niet toch?quote:
Nouhou,quote:Op zondag 28 juni 2009 08:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd.![]()
Al is Jops natuurlijk wel een snoesje hoor. Maar ik kom sowieso niet.
Idd, anders kom ik niet.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:12 schreef teigan het volgende:
jeetje, het lijkt hier wel een kleuterschool zeg.....
Maar goeiemorgen!
Oh dat vind ik enigzins normaal,quote:Op zondag 28 juni 2009 10:45 schreef teigan het volgende:
Nou, het idee van ik kom niet als die niet komt en dergelijke...
Maar jij bent ook nog jong.quote:
True, maar toen waren er ook veel meer mensen waar ik contact mee had.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:57 schreef teigan het volgende:
Ach, misschien is het dat er eerder veel meer mensen hier posten, maar toen had je dat gedoe niet als er een plantsoenmeeting was, toen kwam je gewoon of je kwam niet, en niet dat gedoe van als jij komt dan kom ik niet...
Dat is het punt, juist.quote:
Waarom zo drietig?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:10 schreef JH87 het volgende:
Ook goedemorgen enzo.
ja, en daar sta ik weer wat minder bij stil.. Eerder had je sebasser bv. nog... En dat is nu wel wat anders ja..quote:Op zondag 28 juni 2009 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is het punt, juist.
Het is wel zo fijn als er een páár mensen zijn van iets meer mijn eigen leeftijd.[Al is dat alsnog 5 jaar verschil vaak, maargoed] En die ik dan toevallig ook nog regelmatig wel wat spreek.
Jups,quote:Op zondag 28 juni 2009 11:12 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, en daar sta ik weer wat minder bij stil.. Eerder had je sebasser bv. nog... En dat is nu wel wat anders ja..
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:32 schreef JH87 het volgende:
Nou, na deze discussie heb ik 't idee dat ik 't bijna niet kan maken niet te komen, dus ik kom een uurtje incl. lekke band en plakspullen langs en dan ga ik daarna weer aan de studie.
Het zou wel lekker zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:53 schreef JH87 het volgende:
Ik kan ook nog wat stokbroodjes in de oven gooien, maar da's wel erg veel moeite op zondagochtend eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
Kwam iets tussen, anders was ik zeker wel gekomen.
Ik meen het serieus hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan gaan wij twee wel even een keertje apart meeten, ok?
Gefelicidinges ! Maar ik heb er nu al een slecht gevoel over. Anderzijds had ik een goed gevoel over mijn BX-enquote:
Ja, toen jij nog GollemRulez wasquote:Op zondag 28 juni 2009 15:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb jou toch ooit een keer gezien (Vaatje ofzo)?
Wehehe, LOTR nerd gespot!quote:
Ik weet hoe het er uit ziet en daar houdt het mee op.quote:
Neuh. Ik wist heel lang geleden geen naam en toen was ik net naar avondvoorstelling van deel 2 geweest, terwijl ik deel 1 niet had gezien. Vond er toen weinig aan en snapte er niks van, maar Gollum was een held.quote:
Ikke ook!quote:Op zondag 28 juni 2009 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand pics van kindje met strik,?
PM plz.
Ik sla de vakantie over, wie weet hoe rustig het hier over twee weken is.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:05 schreef Marco001 het volgende:
Tja, wat wil je op een maandag-ochtend, eind juni, rond dit tijdstip?
Ik ben vrijAlleen donderdag nog even wat info over volgend jaar halen en een toets inhalen en klaar.
Blijft de Hanze dan de hele zomer open?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik sla de vakantie over, wie weet hoe rustig het hier over twee weken is.
Maar ach, vakantie is toch overrated.
Inderdaad..quote:Op maandag 29 juni 2009 10:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik sla de vakantie over, wie weet hoe rustig het hier over twee weken is.
Maar ach, vakantie is toch overrated.
Nee, tot 13 juli kan ik er terecht geloof ik. Dan zal het wel een week of drie UB/OB worden en dan gaat de boel weer open.quote:
Ik zou met hartkloppingen op dat terrasje zitten danquote:Op maandag 29 juni 2009 11:50 schreef Marco001 het volgende:
Komt voor de medewerkers wel goed uit lijkt mij.
Kunnen ze even lekker een terrasje ofzo pikken.
quote:Gebouw UWV vrijgegeven: geen instortingsgevaar
GRONINGEN - Het gebouw van uitkeringsinstituut UWV aan de Leonard Springerlaan in Groningen is vrijgegeven door de brandweer. Het pand was maandagmorgen ontruimd, nadat werknemers een luid gekraak hadden gehoord. Ook voelden ze de vloer onder hun voeten trillen.
Het kantoor werd ontruimd en de brandweer rukte uit met groot materieel. Onderzoek heeft uitgewezen dat er geen instortingsgevaar is. Wel zijn er scheuren in de gevel van het pand. Onduidelijk is nog hoe die zijn ontstaan.
De brandweer heeft het pand vrijgegeven en de ongeveer 80 personeelsleden kunnen weer aan het werk.
Pieter de Hart vertelt dat het UWV-gebouw niet meer ontruimd is...
Geplaatst: maandag 29 juni 2009 10:24
Gewijzigd: maandag 29 juni 2009 12:12
Ik zal mn slippers morgen aandoenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
En iedereen draagt natuurlijk slippers met dit weer. Lekker als je tentamen aan het maken bent constant *flop*flop*flop*flop*flop*.
Ander probleem bij die dingen is dat je er zo op gaat staan.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
En iedereen draagt natuurlijk slippers met dit weer. Lekker als je tentamen aan het maken bent constant *flop*flop*flop*flop*flop*.
ow...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Luco het volgende:
Oef... Het is toch iets warmer dan ik dacht. Ik heb zojuist fanatiek teruggeskate vanaf m'n faculteit, kwam aardig bezweet thuis.
Enneh, slippers zijn maar stom
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij met werk is een stuk waarschijnlijker dan jij met een leven
Nou zegquote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Star Trek?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef teigan het volgende:
zo, lekker warm zeg...
ik ga denk ik zo maar naar de bios, lang leve de airco...
Ben je dood?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:23 schreef JH87 het volgende:
Hardlopen met dit weer is echt dodelijk.
Volgens mij heb ik het opgelostquote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef pessie het volgende:
[..]
Freecell, je bent onbeschrijfelijk!
Morgen vroeg op: Moet om 11 uur op Schiphol staan, ben in de middag thuis... als je mn hulp nog nodig had...
Ja, niet doen dusquote:
Ik dacht al, zal ik er nog een opmerking over maken dat ik morgen dan wel opgebaard kan worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh ik woon toch in een mortuarium. Komt dat even goed uit
achja.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik dacht al, zal ik er nog een opmerking over maken dat ik morgen dan wel opgebaard kan worden.
Wat een briljante beschrijving.quote:Met de USS Enterprise, het meest geavanceerde ruimteschip dat ooit gebouwd is, moeten de rekruten van Starfleet optreden tegen een hels heerschap dat de mensheid bedreigt. Het lot van de melkweg ligt in handen van twee rivalen. De een, James Kirk, is een wildebras met een strafblad uit het platteland van Iowa. De ander, Spock, is opgegroeid in een samenleving die logica vooropstelt en elke emotie afkeurt. Temperament botst met kalme logica, maar samen staan ze sterk. En zo leiden ze hun bemanning door ongekende gevaren, waarbij ze gaan naar waar niemand zich ooit gewaagd heeft.
Wel een beetje toch? Vond jij 'm ook goed?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik herken alleen de film er niet echt in
Ja, maar nu kloppen alle volgende films niet meerquote:Op maandag 29 juni 2009 19:51 schreef .txt het volgende:
[..]
Wel een beetje toch? Vond jij 'm ook goed?
De vorige toch ook niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar nu kloppen alle volgende films niet meer
Het is dan ook een "nieuwe" verhaallijn. Vorige verhalen zijn dus los te beschouwen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar nu kloppen alle volgende films niet meer
Idem!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:58 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen..
wat is het lekker buiten.... Ik heb maar even alle ramen en deuren open gezet...
Door de oude Spock niet helemaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is dan ook een "nieuwe" verhaallijn. Vorige verhalen zijn dus los te beschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |