jaaaa, strak plan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:09 schreef maok het volgende:
Ik werk er tegenover, ik wil wel even een bonnetje halen, dan kun jij die weer bij mij ophalen en dan ben zo aan de beurt. Hopelijk is je nummer nog niet geweest anders moet je alsnog een nieuw bonnetje pakken.
Hoe laat zou ik er dan eentje moeten halen? Of is dit een heel gek plan?
neheeeeee!quote:
check! Gaarne!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef maok het volgende:
Ik haal om 10 a 5 voor 11 een bonnetje voor de balie rijbewijzen. Ik vraag hoe lang het duurt, als het minder dan 20 minuten is hebben we niets aan het bonnetje en kun je bij aankomst zelf een bonnetje halen want dan ben toch op tijd. Als de wachttijd langer is dan kun je mijn bonnetje gebruiken. Als de wachtijd langer dan 3 kwartier is wordt het sowieso wat krap maar zo lang zal het toch niet zijn?
goed plan? Ik bel je sowieso even als ik het bonnetje heb.
Ik lees niet meer als er een slotje op staatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:25 schreef freecell het volgende:
[..]
neheeeeee!
Zie vorige topic
Kan dus niet, werkt niet op het moment
Kinderwagenbak is ie veels te groot voor. De wagen gebruiken we nu met Buggy-inzetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:42 schreef teigan het volgende:
Maar gebruik je nu ook geen wandelwagen ofzo meer freecell?
Dat kan je meteen ophalenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef Bob. het volgende:
He G. al weer terug in Groningen, of nog steeds in de US?
Weet iemand trouwens wanneer een arts je iets voorschrijft dat je het dan gelijk kunt ophalen, of mag ik dan de volgende dag pas naar de apotheek? Of verschilt dat weer per arts/apotheek? Ik weet het, had ik mijn arts moeten vragen, maar dat ben ik vergeten.
Grunn. Gister een dag van 2 dagen gemaakt, dus toen maar ff 15 uur geslapenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef Bob. het volgende:
He G. al weer terug in Groningen, of nog steeds in de US?
Weet iemand trouwens wanneer een arts je iets voorschrijft dat je het dan gelijk kunt ophalen, of mag ik dan de volgende dag pas naar de apotheek? Of verschilt dat weer per arts/apotheek? Ik weet het, had ik mijn arts moeten vragen, maar dat ben ik vergeten.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef RealZeus het volgende:
Wat doen we trouwens als het zondag kwalitatief uitermate teleurstellend weer is?
En hoe laat en waar en zulks?
Voor zo'n top evenement duik ik de provincie wel even in hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:01 schreef Albert86 het volgende:
Morgen 5km hardlopen bij de Stadsloop van Appingedam ^^. Allemaal kijkenOf juist niet.
Een meeting in Daam!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor zo'n top evenement duik ik de provincie wel even in hoor
De standaard medicatie is altijd wel op voorraad, medicatie welke niet op voorraad is wordt de volgende dag aangeleverd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:46 schreef Bob. het volgende:
Oh ik denk dat dit wel standaard is, thnx dan ga ik nu gelijk langs!
Paspoort niet vergetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:56 schreef Marco001 het volgende:
Zondag ben ik er niet bij trouwens, Zit ik in Friesland..
Ik ga met de auto, dus dan heb ik mijn i.d.standaard bij mij..quote:
Het is Fryslânquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:56 schreef Marco001 het volgende:
Ik moet morgen werken, dus als je een jong persoon met bril(als de zon ook maar een beetje schijnt zonnebril) ziet voorbijrijden in een Van Dijk taxi, zwaai dan even!![]()
Zondag ben ik er niet bij trouwens, Zit ik in Friesland..
Waarschijnlijk krijg ik nu ook een banquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Baggertopic. Ik kan er niet eens in posten
Hoezo? En waarom gebruik jij dat woord?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jij bent echt de definitie van internetkanker hè, .txt?
Je post alsof je het denkvermogen van een mongool hebt. Nu ga ik er nog vanuit dat dat niet het geval is en je gewoon zo gedraagt om een bepaald beeld van jezelf neer te zetten. Waarom is mij totaal onduidelijk en vandaar de term 'internetkanker'. Je bent een tumor op dit forum, je produceert als het ware wel cellen maar het lichaam heeft er totaal geen behoefte aan. Je zou derhalve ook nog een goedaardige internettumor kunnen zijn, maar omdat ik je zo irritant vind hou ik het op internetkankerquote:
Euh... ok.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je post alsof je het denkvermogen van een mongool hebt. Nu ga ik er nog vanuit dat dat niet het geval is en je gewoon zo gedraagt om een bepaald beeld van jezelf neer te zetten. Waarom is mij totaal onduidelijk en vandaar de term 'internetkanker'. Je bent een tumor op dit forum, je produceert als het ware wel cellen maar het lichaam heeft er totaal geen behoefte aan. Je zou derhalve ook nog een goedaardige internettumor kunnen zijn, maar omdat ik je zo irritant vind hou ik het op internetkanker.
Helemaal niks, ik hoop gewoon dat je zelf inziet wat je voor toevoeging bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:33 schreef .txt het volgende:
[..]
Euh... ok.![]()
Nouja, wat stel jij dan voor?
Het nut van mijn bijdragen is niet constant... Maar ik zie mezelf niet als een gezwel op het forum.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik hoop gewoon dat je zelf inziet wat je voor toevoeging bent.
Daar begin ik niet aan, in principe heb ik nog niks 'goeds' van je gelezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:38 schreef .txt het volgende:
[..]
Het nut van mijn bijdragen is niet constant... Maar ik zie mezelf niet als een gezwel op het forum.
En een tip: als je een post van mij niet goed vind, zeg het dan meteen.
Bedoel je de park-meet? Is dat morgen? Ik dacht zondag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:35 schreef LoudGirl het volgende:
ff terug: wat spreken we idd concreet af voor morgen? Tijd, plaats, alternatief bij slecht weer?
Vandaar ook mijnquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jij bent echt de definitie van internetkanker hè, .txt?
nmquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:19 schreef nietzman het volgende:
Huilen is toch echt anders knul.
we hebben hier (ph straat) vannacht een paar uur zonder stroom gezeten. Maar de straatverlichting deed het bij ons juist wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:38 schreef maok het volgende:
Is bij jullie ook de straatverlichting uitgevallen?
Whehe,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je post alsof je het denkvermogen van een mongool hebt. Nu ga ik er nog vanuit dat dat niet het geval is en je gewoon zo gedraagt om een bepaald beeld van jezelf neer te zetten. Waarom is mij totaal onduidelijk en vandaar de term 'internetkanker'. Je bent een tumor op dit forum, je produceert als het ware wel cellen maar het lichaam heeft er totaal geen behoefte aan. Je zou derhalve ook nog een goedaardige internettumor kunnen zijn, maar omdat ik je zo irritant vind hou ik het op internetkanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |