Als we je allemaal een eikel vinden zal het wel niet aan jou liggen, hè?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef .txt het volgende:
[..]
Nog zo'n huillie.
Dag, virtuele stadgenoten. Ik verlaat dit topic, het is mooi geweest.
Jij komt hier toch nauwelijks, of lurk je zoveel dat je weet dattie een eikel is?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als we je allemaal een eikel vinden zal het wel niet aan jou liggen, hè?
Aw, en ik vind dat jij wel een beetje een schatje bentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef Bob. het volgende:
Aw, ik vind dat jullie wel een beetje gemeen zijn tegen.txt hoor.
Hèhè.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef .txt het volgende:
[..]
Nog zo'n huillie.
Dag, virtuele stadgenoten. Ik verlaat dit topic, het is mooi geweest.
Moet ze wel komen,quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Aw, en ik vind dat jij wel een beetje een schatje bentJij krijgt morgen twee brownies.
Niet alleen hij, denk ik.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Heb jij nu je zin?
Jamaar weet je wat het is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moet ze wel komen,.
BOB. JE MOET KOMEN.Dat is niet seksueel bedoeld.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij komt hier toch nauwelijks, of lurk je zoveel dat je weet dattie een eikel is?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jamaar weet je wat het is.Mijn vriendinnen gaan morgen ook lunchen in het park, en ik ben niet echt een openlijke fok!er en dat word dan raar en nouja.
Think gerust again.quote:
Dat klinkt niet lekker, dat is lekker. En ja, ik ken LoudGirl's kookkunsten dus ik weet waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef Bob. het volgende:Al klinkt een brownie van LoudGirl wel goed, brownies.
Dat zal het zijn.quote:
Kan je niet tellen ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef .txt het volgende:
Haha, denken jullie nou echt dat ik vertrek omdat welgeteld 4 mensen mij niet leuk vinden.
![]()
Hoi Bob., hoi PSM en hoi LoudGirl.
I know, maar dat is omdat jij & Jop misschien niet komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Nee, het is gewoon een beetje awkward als zij een stuk verderop zitten ofzo.
En Chipsel. jij kwam zelf misschien ook niet eens, dus.
Dan kom ik ook niet als Jop niet komtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I know, maar dat is omdat jij & Jop misschien niet komen.
Jop moet komen, dan komt Bob. ook, en omdat Jop komt dan kom jij ook, en komt nietz ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan kom ik ook niet als Jop niet komt
Chemo sloeg aan dacht ik, maar helaas.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:46 schreef .txt het volgende:
Haha, denken jullie nou echt dat ik vertrek omdat welgeteld 4 mensen mij niet leuk vinden.
![]()
Hoi Bob., hoi PSM en hoi LoudGirl.
Ik heb eigenlijk niet echt een mening over het.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Chemo sloeg aan dacht ik, maar helaas.
Terminaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |