Ik sla de vakantie over, wie weet hoe rustig het hier over twee weken is.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:05 schreef Marco001 het volgende:
Tja, wat wil je op een maandag-ochtend, eind juni, rond dit tijdstip?
Ik ben vrijAlleen donderdag nog even wat info over volgend jaar halen en een toets inhalen en klaar.
Blijft de Hanze dan de hele zomer open?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik sla de vakantie over, wie weet hoe rustig het hier over twee weken is.
Maar ach, vakantie is toch overrated.
Inderdaad..quote:Op maandag 29 juni 2009 10:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik sla de vakantie over, wie weet hoe rustig het hier over twee weken is.
Maar ach, vakantie is toch overrated.
Nee, tot 13 juli kan ik er terecht geloof ik. Dan zal het wel een week of drie UB/OB worden en dan gaat de boel weer open.quote:
Ik zou met hartkloppingen op dat terrasje zitten danquote:Op maandag 29 juni 2009 11:50 schreef Marco001 het volgende:
Komt voor de medewerkers wel goed uit lijkt mij.
Kunnen ze even lekker een terrasje ofzo pikken.
quote:Gebouw UWV vrijgegeven: geen instortingsgevaar
GRONINGEN - Het gebouw van uitkeringsinstituut UWV aan de Leonard Springerlaan in Groningen is vrijgegeven door de brandweer. Het pand was maandagmorgen ontruimd, nadat werknemers een luid gekraak hadden gehoord. Ook voelden ze de vloer onder hun voeten trillen.
Het kantoor werd ontruimd en de brandweer rukte uit met groot materieel. Onderzoek heeft uitgewezen dat er geen instortingsgevaar is. Wel zijn er scheuren in de gevel van het pand. Onduidelijk is nog hoe die zijn ontstaan.
De brandweer heeft het pand vrijgegeven en de ongeveer 80 personeelsleden kunnen weer aan het werk.
Pieter de Hart vertelt dat het UWV-gebouw niet meer ontruimd is...
Geplaatst: maandag 29 juni 2009 10:24
Gewijzigd: maandag 29 juni 2009 12:12
Ik zal mn slippers morgen aandoenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
En iedereen draagt natuurlijk slippers met dit weer. Lekker als je tentamen aan het maken bent constant *flop*flop*flop*flop*flop*.
Ander probleem bij die dingen is dat je er zo op gaat staan.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
En iedereen draagt natuurlijk slippers met dit weer. Lekker als je tentamen aan het maken bent constant *flop*flop*flop*flop*flop*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |