quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ook dat je je 10x omkleedt en je dan nog zorgen maakt om je outfit? Of hebben alleen vrouwen dat?
Ahhw....quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nee
Wel dat ik in m'n hoofd al 10x afgebeld heb met een smoes omdat ik het veel te eng vind
Wat is er stom aan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:09 schreef Soempie het volgende:
Stomme OP.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lol! Zelfde hier!![]()
En ik dat nog tegen Sven zeggen, instructie: niet over het leger beginnen! Eerstvolgende verjaardag ging hij doodleuk vertellen dat hij vroeger het leger in wilde. Die blikken.![]()
Ik.quote:
We hebben elkaar nu een paar keer gezien, maar een volgende date hebben we nog niet gepland.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Enne, TM, wanneer heb jij je vervolgdate dan?
Jij en de OP zijn 2 verschillende dingen hequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik.
't lukte me even niet het goed te krijgen.
Weet je waar ze woont? En kun je niet gewoon vanavond langs?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We hebben elkaar nu een paar keer gezien, maar een volgende date hebben we nog niet gepland.
Ik heb haar maandag nog gezien, maar dit weekend gaat ff niet lukken, dus het duurt wel weer ff nu, en dat is eigenlijk wel jammer
Ik schuif de schuld graag af.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij en de OP zijn 2 verschillende dingen he
Ja en neequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weet je waar ze woont? En kun je niet gewoon vanavond langs?
Oja! Daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder keek ook wel een beetje bedenkelijk toen ik vertelde dat mn leuke nieuwe vriendje wel hopman was
Omdat ik haar al eens thuis heb gebracht en omdat we allebei vanavond geen tijd hebbenquote:
Liefde is keihard...quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat ik haar al eens thuis heb gebracht en omdat we allebei vanavond geen tijd hebben
Je hoort mij toch niet klagenquote:
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ahhw....![]()
MaJo, dat met omkleden klinkt wel heel herkenbaar hoor! Maar je moet gaan zoals je jezelf het prettigst voelt.
Het zal hem toch niet echt opvallen wat het voor kleren zijn, als het een beetje een echte kerel-kerel ishet gaat om straks toch?
veel plezier alvast!
Enne, TM, wanneer heb jij je vervolgdate dan?
Ai, en uitdoen is geen optie he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarbovendien moet hij me maar gewoon leuk vinden, zelfs met een hobbezak aan
ben nu helemaal klaar en zit op de bus te wachten. Begint mijn lens opeens te kutten![]()
Ik had sla met garnalen en ham en ik vond nog 2 tartaartjes die vandaag opmoesten, dus die ben ik nu maar aan het wegwerkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:28 schreef LadyBlack het volgende:
Brood met kaas, gebakken ei en mosterdmayo![]()
Nee, dan ben ik meteen half blindquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ai, en uitdoen is geen optie he?
Gaan jullie uit eten?
-edit- Dat van die hobbezak is helemaal waar![]()
Maar je hebt vast iets leuks aangetrokken
GVU is dan ook een dochterbedrijf van Connexxion, nu is het inderdaad afwachten of de bus nog wel komt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
Moet die stomme fuckbus wel snel komen, anders mis ik de trein
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik meteen half blind
we gaan bij hem thuis wat drinken en een filmpje kijkensamen eten durf ik nog niet
![]()
Is ook zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Bij iemand thuis samen op de bank een filmpje kijken vind ik anders spannender klinken dan naar een restaurant!!
Mja, dat is wel balen als het je daardoor belemmerd wordt..... maar ook wel redelijk essentieel dat je goed ziet natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Oh en m'n vader vond het geloof ik wel stoer toen ik meldde dat de luchtmact me wel wat leek, maar op de studiekeuzebeurs toen bleek dat m'n ogen te slech waren
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Bij iemand thuis samen op de bank een filmpje kijken vind ik anders spannender klinken dan naar een restaurant!!
Ach ja, achteraf zijn er bij de luchtmacht nog duizenden andere beroepen te bedenken waar je makkelijk met -1,75 ofzo terecht kuntquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, dat is wel balen als het je daardoor belemmerd wordt..... maar ook wel redelijk essentieel dat je goed ziet natuurlijk
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook zomaar ik ben al een moeilijke eter en met een date zit ik helemaal al na 2 happen vol
Haha dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ohja sorry ik was de zenuwen vergeten, dan kan ik ook niet eten.
Ik liep toen op Noorderzon ook rond met een knoop in mn maag en verder toch echt wel honger, want ik had ook maar 2 happen opDus toen hebben we bij de vijver, waar een volle gele maan boven hing, een broodje gedeeld
![]()
![]()
![]()
Dat eetgestress kan dus ook iets moois opleveren![]()
vrouwenkwaaltjequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat heb ik dus ookhebben mannen ook last van eetstress of is dat ook een typisch vrouwending?
Die ene waar je over verteld had?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een paars jurkje aan met bloemetjes
en ik zit in de bus
De jongen met wie ik in Barcelona was had dat ook, maar die heeft zijn ogen laten laseren en is nu aangenomen voor de officiersopleiding bij de marine. En hij moest echt van evr komen (-6 ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Oh en m'n vader vond het geloof ik wel stoer toen ik meldde dat de luchtmact me wel wat leek, maar op de studiekeuzebeurs toen bleek dat m'n ogen te slech waren
Ik ookquote:
Not truequote:
Enjoyquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in de trein
ga even een muziekje luisteren om tot rust te komen
tot vanavond
En dan flink afvallen als je het flink te pakken hebtquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat heb ik dus ookhebben mannen ook last van eetstress of is dat ook een typisch vrouwending?
Veel plezierquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in de trein
ga even een muziekje luisteren om tot rust te komen
tot vanavond
Hier omgekeerd verhaalquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
ik moet van alles maar heb nergens zin in
Dan kom ik je wel halen, hier mag je stofzuigen, afwassen, was opvouwen, een was ophangen en een nieuwe was in de machine werpenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hier omgekeerd verhaal
Niets te doen maar wel zin
Wel tegen een vergoeding, anders heet het uitbuiting.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kom ik je wel halen, hier mag je stofzuigen, afwassen, was opvouwen, een was ophangen en een nieuwe was in de machine werpen
het gras heb ik net gemaaid
Ik zou het bijna doen, al was het maar om ff het huis uit te zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kom ik je wel halen, hier mag je stofzuigen, afwassen, was opvouwen, een was ophangen en een nieuwe was in de machine werpen
het gras heb ik net gemaaid
wat let jequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen, al was het maar om ff het huis uit te zijn
Ja ik kan natuurlijk ook gewoon het huis uitlopen en naar het vondelpark hinkelen ofzo, maar ik ben opzoek naar een doelquote:
Dat klinkt zwaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik kan natuurlijk ook gewoon het huis uitlopen en naar het vondelpark hinkelen ofzo, maar ik ben opzoek naar een doel
Heb je toevallig een vuvuzela thuis?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik kan natuurlijk ook gewoon het huis uitlopen en naar het vondelpark hinkelen ofzo, maar ik ben opzoek naar een doel
Maar over het algemeen genomen hebben mannen er minder last van.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Not true
Of het was een versiertruc dat mn vriend toen zei dat ie ook niet zoveel had gegeten die week
Het doel is natuurlijk mijn huis op orde krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:
Ah je snapt best wat ik bedoelquote:
Neuh. Wel een kazooquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een vuvuzela thuis?
Oh dat. Dan hou ik je wel aan dat ophalen stukjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het doel is natuurlijk mijn huis op orde krijgen
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh dat. Dan hou ik je wel aan dat ophalen stukje
In mijn eentje... Is nog triester dan in mijn eentje thuis zittenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt zwaar
-edit- je kunt waterpijp gaan roken
Nee, dan bel je natuurlijk wat mensen opquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In mijn eentje... Is nog triester dan in mijn eentje thuis zitten
En ik heb dat al twee keer (weliswaar heel gezellig) gedaan sinds ik terug ben
Ja dat is het punt. Ik waterpijp eigenlijk alleen met wannabewycciequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dan bel je natuurlijk wat mensen op
Bereid je dan maar voor op een avondje gefrustreerd heen en weer lopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat is het punt. Ik waterpijp eigenlijk alleen met wannabewyccieAls dat niet gebeurt (slechts één keer voorgekomen sinds ik het doe en dat was al deze week
) is het echt een uitzondering...
-edit: en zij is dus niet around
Oh jij springt meteen door naar het huwelijk?quote:
Of gewoon zo lekker lang in bad en dan met een flinke kop thee mn bedje in duikenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op een avondje gefrustreerd heen en weer lopen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jij springt meteen door naar het huwelijk?
Zondequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmm, waterpijp roken, dat is echt lang geleden....!
In mijn vorige huis deed ik dat wel vaak, had er een gekregen van mn twee huisgenoten, en er kwamen wel geregeld mensen langs die ook wel een paar trekjes wilden. Erg gezellig altijdMaar sinds ik in dit huis woon heb ik m eigenlijk nooit meer aangehad
ahhhquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
IK MIS ME VRIENDJUHErnstig, zijn maar een paar dagen zonder elkaar maar ik vind het niet echt tof
Nee niet echt hequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahhh
(maar daar heb je verder niks aan)
Sorryquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee niet echt heMaar goed, vrijdag zie ik 'm weer
Zullen we samen Pretty Woman kijken LB? Is net gezelligerquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
THANK YOU![]()
Ik zat me ook te vervelen
En Etc, niks om je voor te schamen...
Geeft nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SorryMaar dan heb je m een heel weekend
Waar issie eigenlijk?
Oh dat is balen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geeft nietNou ja hebben? Ik moet 'm delen met z'n dienstrooster
Hij helpt mee met de opbouw van de lan, en in het weekend is hij hoofd toezicht en moet hij soms rondes lopen. We zitten niet eens naast elkaar![]()
Zoals ik al eerder zei, liefde is keihard...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
IK MIS ME VRIENDJUHErnstig, zijn maar een paar dagen zonder elkaar maar ik vind het niet echt tof
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken 'm van de supermarktIk kwam daar werken, hij werkte er al
En later elkaar tijdens het stappen weer ontmoet, en toen ben IK (ja echt) op de versiertoer gegaan - met succes
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we deze al gehad?
Dat klinkt rancuneusquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, liefde is keihard...
Maar ook mooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, liefde is keihard...
Ik heb geen enkele reden om rancuneus te zijn, dus niet zo bedoeld.quote:
En gaat die vriend dat doen of had hij zoiets vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar ook mooi
Ik heb een vriend gevraagd (die morgen heen gaat) of hij van mij een knuffel aan 'm wil geven
Etc! Dat had ik allemaal niet van je verwacht!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar ook mooi
Ik heb een vriend gevraagd (die morgen heen gaat) of hij van mij een knuffel aan 'm wil geven
Niet lachen, maar ik zit aan een advocaatjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zullen we samen Pretty Woman kijken LB? Is net gezelligerKopje thee erbij?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar ook mooi
Achter iedere stoere lan'ster schuilt een dame...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Etc! Dat had ik allemaal niet van je verwacht!
Je was laatst jarig, maar je bent toch geen 70 geworden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet lachen, maar ik zit aan een advocaatje
Een beetje meer vertrouwen in de mensheid. Daarbij is het worstelen in positieve zin. Dat is niet zo hard.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om rancuneus te zijn, dus niet zo bedoeld.
Maar eerst MaJo en TM die met hun date 'worstelen' en nu Etcetera die haar mannetje mist, toch wel tekens aan de wand...
Zie, daar zat ik op te wachtenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je was laatst jarig, maar je bent toch geen 70 geworden?
Ik vind de vraag "waarom" eigenlijk veel relevanterquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je was laatst jarig, maar je bent toch geen 70 geworden?
Twee van de hoeveel SC'ers?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om rancuneus te zijn, dus niet zo bedoeld.
Maar eerst MaJo en TM die met hun date 'worstelen' en nu Etcetera die haar mannetje mist, toch wel tekens aan de wand...
Ik heb best wel vertrouwen in de mensheid en worstelen daarom ook tussen quotes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje meer vertrouwen in de mensheid. Daarbij is het worstelen in positieve zin. Dat is niet zo hard.
Ach ja, als jij het lekker vind dan zie ik verder geen probleem en mijn opmerking was idd een inkoppertjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zie, daar zat ik op te wachten![]()
Ik schijn allemaal oude-vrouwen-drankjes te drinkenport, martini, advocaat (nee erger nog, tokkelroom
)
Maar ik ben echt 26
Drie van de pak 'm beet 15 of zo?quote:
Port, dat vind ik nou echt lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Port moet kunnen, zeker met een stukje oude kaas
Hij heeft toegezegdquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En gaat die vriend dat doen of had hij zoiets van
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Etc! Dat had ik allemaal niet van je verwacht!
Okee drie danquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie van de pak 'm beet 15 of zo?
Maar daar gaat het mij helemaal niet om, uit de lovestories die ik hier regelmatig lees blijkt dat dat iets is wat diverse SC'ers regelmatig bezig houdt. Beginnende relaties, dates, samenwonen, niet bij elkaar kunnen zijn, dat soort dingen herken ik, omdat ik dat zelf ook meegemaakt heb...
Een soort memory lane hier voor je?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar daar gaat het mij helemaal niet om, uit de lovestories die ik hier regelmatig lees blijkt dat dat iets is wat diverse SC'ers regelmatig bezig houdt. Beginnende relaties, dates, samenwonen, niet bij elkaar kunnen zijn, dat soort dingen herken ik, omdat ik dat zelf ook meegemaakt heb...
Dat doet hem wel heel oud lijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een soort memory lane hier voor je?
Help me svp, waar zeg ik dat ik er een slecht teken in zie?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Okee drie dan
En sowieso, het is iets wat mensen overal bezig houdtOm er dan meteen een slecht teken in te zien
(Al vond ik mezelf laatst wel zielig toen iemand die ik best welvond maar die best wel ver weg woonde een vriendin kreeg. Maar euh, dat zegt ook weer genoeg over hem he
)
Uiteraard, toen opa nog jong was...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een soort memory lane hier voor je?
Ik heb nu een beeld voor me van jou met sigaar en glas whisky in een luie stoel met een goed boekquote:
Het is meer een bak koffie met een sigaret en een lading apparatuur om me heen die ik bedien, van computers tot geluidsapparatuur...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld voor me van jou met sigaar en glas whisky in een luie stoel met een goed boek
Opa gaat met zn tijd meequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is meer een bak koffie met een sigaret en een lading apparatuur om me heen die ik bedien, van computers tot geluidsapparatuur...
Opa was de eerste internetdater?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opa was destijds z'n tijd al redelijk ver vooruit...
over geluidsapparatuur gesproken, nog een concertbezoek in de planning staan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is meer een bak koffie met een sigaret en een lading apparatuur om me heen die ik bedien, van computers tot geluidsapparatuur...
Geen ideequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach ja, als jij het lekker vind dan zie ik verder geen probleem en mijn opmerking was idd een inkoppertje
Waarom dacht ik trouwens dat jij jonger zou zijn dan ik?
En ik ben al jaren aan t werk omdat ik studies faalquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik studeer natuurlijk nog, maar ik doe er gewoon heel lang over
iig dat werken je oud maaktquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dan de conclusie dat studeren je jong houdt?
Ja, dat kloptquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
En hoe oud ben je dan? Ik denk 24, klopt dat?
ah we kijken nog steeds samenquote:
Vertelquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef Soempie het volgende:
Maar, ik weet nu eindelijk welke richting ik op wil.
Denk je dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef Soempie het volgende:
Over een paar jaar zijn veel hier bezig met kinderen en dan is er geen herkenning meer voor je, MM.
Hopelijk blijft er dan ook iemand bewust kinderloos.
Wou ik eerst op tv kijken maar vond het telang duren dus heb het hele seizoen in ene paar dagen gekekenquote:
Ik kon kiezen tussen: verstandelijke handicaps, lichamelijke handicaps, gedragsproblemen en leer- en ontwikkelingsproblemen.quote:
Ze controleren wel vaak m'n OV.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje aan de wat oudere studenten hier, wordt er inmiddels al wel eens getwijfeld aan het feit of je nog student bent als je ergens studentenkorting wilt krijgen?
wyccie wil geen kinderen toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef Soempie het volgende:
Over een paar jaar zijn veel hier bezig met kinderen en dan is er geen herkenning meer voor je, MM.
Hopelijk blijft er dan ook iemand bewust kinderloos.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wyccie wil geen kinderen toch?
ik ook niet
en MM heeft ze niet
dus dat is al een clubje
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef Soempie het volgende:
Aan de andere kant was ik laatst bij een tentamen en toen werd een meisje teruggeroepen, omdat ze haar studentenkaart niet had laten zien en haar nummer moest ophalen. Dat was dus de docent. Die surveillant stond mooi voor lul.![]()
Ik ook.quote:
Me tooquote:
Coolquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kon kiezen tussen: verstandelijke handicaps, lichamelijke handicaps, gedragsproblemen en leer- en ontwikkelingsproblemen.
Ik twijfelde heel erg tussen gedragsproblemen en leer- en ontwikkelingsproblemen, maar na een voorlichting vorig week heb ik de knoop doorgehakt: het wordt het laatste.En dan in m'n vrije ruimte wil ik me gaan bezighouden met interculturele pedagogiek. Alleen doen ze daar in Nijmegen vrijwel niets mee, moet ik dus naar Leiden.
Ja ik ookquote:
Ik vind dat echt iets jammers, bewust kinderlozenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wyccie wil geen kinderen toch?
ik ook niet
en MM heeft ze niet
dus dat is al een clubje
Waarom?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat echt iets jammers, bewust kinderlozen
Ik vind het juist wel mooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat echt iets jammers, bewust kinderlozen
Nee, dat valt me eigenlijk heel erg meequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje aan de wat oudere studenten hier, wordt er inmiddels al wel eens getwijfeld aan het feit of je nog student bent als je ergens studentenkorting wilt krijgen?
neuh, stage, maar daar wel een studentenkaart kunnen regelen. De beste kortingskaart die ik ooit gehad hebquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:46 schreef Soempie het volgende:
Heb je in Australie gestudeerd?
Ik heb haar gezegd dat we dr misten in het bloeddonortopic, en gevraagd of ze nog es langskwam, en toen zei ze: "Misschien later"quote:
Ik moet tegenwoordig wel betalen voor mn SNSbankrekeningquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me af hoelang ik m'n studentenkorting abo op m'n telefoon nog kan houden als ik afgestudeerd ben
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig wel betalen voor mn SNSbankrekening
We hebben toch niks misdaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb haar gezegd dat we dr misten in het bloeddonortopic, en gevraagd of ze nog es langskwam, en toen zei ze: "Misschien later"
Ah okay, ik doe alleen op vakantie vanalles met m'n studentenkaart om korting te regelen bij musea en dergelijke. In Nederland doe ik er eigenlijk nooit wat mee. Kan goedkoper naar de bios, maar dat moet dan ook op bepaalde tijden en dat zijn vaak van die tijden 's middags of alleen op een bepaalde avond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
neuh, stage, maar daar wel een studentenkaart kunnen regelen. De beste kortingskaart die ik ooit gehad heb
Ik krijg geen IBG-geld meer, dat is hun maatstafquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]hoezo dat. Je bent nog student toch
of is dat met leeftijd verbonden?
Ook geen lening meer? Of heb je nooit geleend?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik krijg geen IBG-geld meer, dat is hun maatstaf
Nou ik ben niet van mening dat iedereen maar kinderen moet spuien enzo, maar het is toch zonde om het bij voorbaat uit te sluiten? Ik heb ook wel zoiets van als je een kind een goede basis kan bieden enzo, juist omdat jij het wel kan zou het goed zijn ofzoietsquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik krijg geen IBG-geld meer, dat is hun maatstaf
Ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef Soempie het volgende:
Ojee, zitten we wyccie nu allemaal te spammen in haar pm-inbox?
Maar sommige mensen vinden juist dat ze in deze maatschappij geen kind willen grootbrengenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ik ben niet van mening dat iedereen maar kinderen moet spuien enzo, maar het is toch zonde om het bij voorbaat uit te sluiten? Ik heb ook wel zoiets van als je een kind een goede basis kan bieden enzo, juist omdat jij het wel kan zou het goed zijn ofzoietsOf als je heel erg verliefd bent en de ander wil graag een kindje, dan is het ook wel lastig he?
Vooral dat laatste vind ik zo tof! Ik hoop dat ik de vakken in Leiden mag volgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
CoolAllebei de dingen, leerproblemen en vooral interculturele pedagogiek!
Nee, ik ga niks opdringenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef Soempie het volgende:
Ojee, zitten we wyccie nu allemaal te spammen in haar pm-inbox?
Ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik nietAls ze hier niet wil posten, zal ze daar een reden voor hebben?
Ja maar als jij juist het goede gedeelte van de maatschappij bent? Kan jouw kind dan er niet aan bijdragen het een beetje te verbeteren?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar sommige mensen vinden juist dat ze in deze maatschappij geen kind willen grootbrengenOf ze houden gewoon niet van kinderen
![]()
Je zit minimaal 18 jaar aan zo'n koter vast, dus dat verandert je leven compleet
Ik wilde al zeggen: laten we het even bij de positieve liefdesverhalen houden, niet de negatieve.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb best wel vertrouwen in de mensheid en worstelen daarom ook tussen quotes.
Ik vind het wel grappig om dat soort dingen te lezen en ook deels wel herkenbaar.
Je kunt altijd aan een matras nemen.quote:Maar de tijd van daten ligt al een tijdje achter me...
Ja, shit hee, nu ben ik dus degene die een opdringerige miep is.quote:
Ik heb er best al wel over nagedacht en ik zie nu niet in waarom een kind mijn leven gaat verrijken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ik ben niet van mening dat iedereen maar kinderen moet spuien enzo, maar het is toch zonde om het bij voorbaat uit te sluiten? Ik heb ook wel zoiets van als je een kind een goede basis kan bieden enzo, juist omdat jij het wel kan zou het goed zijn ofzoietsOf als je heel erg verliefd bent en de ander wil graag een kindje, dan is het ook wel lastig he?
Het is hier een microcosmos.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hell yeah, ik heb 4 jaar stufi gekregen, en 3 jaar volledig geleend. Maar dat samen is 7 jaar IBG-geld, en meer krijg je niet.....quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook geen lening meer? Of heb je nooit geleend?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar als jij juist het goede gedeelte van de maatschappij bent? Kan jouw kind dan er niet aan bijdragen het een beetje te verbeteren?
En als je niet van kinderen houdt... Nouja, die persoon heeft sowieso iets jammersvoor mij dan he, das puur persoonlijk
Als we allemaal pm'en is het een stuk opdringeriger dan wanneer 1 iemand pm'tquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, shit hee, nu ben ik dus degene die een opdringerige miep is.![]()
Preciesquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: laten we het even bij de positieve liefdesverhalen houden, niet de negatieve.
Als je het hebt over "worstelen" en "teken aan de wand" dan heeft dat een negatieve connotatie
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, shit hee, nu ben ik dus degene die een opdringerige miep is.![]()
Ugh ik zit ook niet 24/7 over kinderen heen te kwijlen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Serieus? Ik heb soms echt een pesthekel aan kinderen hoor
Vraag me soms echt af of dat wel goed gaat komen als ik ze zelf heb
Zie jij het als het doel van een kind je leven te verrijken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er best al wel over nagedacht en ik zie nu niet in waarom een kind mijn leven gaat verrijken.
Maar er zijn altijd factoren die je mening kunnen wijzigen, waaronder een partner idd
hm, oke, zoiets wordt het bij mij ook trouwens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hell yeah, ik heb 4 jaar stufi gekregen, en 3 jaar volledig geleend. Maar dat samen is 7 jaar IBG-geld, en meer krijg je niet.....
Daarom werk ik nu 20 uur in de thuiszorg, om die 800 euro per maand zelf te verdienen.
Een kind is hopelijk voor het overgrote deel van de ouders een positieve toevoeging aan hun leven jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie jij het als het doel van een kind je leven te verrijken?
Deels wel natuurlijk, dat is bij iedereen zo lijkt me.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie jij het als het doel van een kind je leven te verrijken?
Dat mag je hopen ja. Maar zoals jij het neerzet komt het over alsof het, nouja, bedoelt is als speeltje ofzo, een hippe gadgetquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een kind is hopelijk voor het overgrote deel van de ouders een positieve toevoeging aan hun leven ja
Als je zelf uit het goede gedeelte van de maatschappij denkt te komen...dan kan het nog steeds zo zijn dat je de maatschappij in zijn algemeenheid geen goede omgeving voor je kind vind, lijkt me.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar als jij juist het goede gedeelte van de maatschappij bent? Kan jouw kind dan er niet aan bijdragen het een beetje te verbeteren?
Zo bedoel ik het niet, dat is een totaal verkeerde instelling idd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat mag je hopen ja. Maar zoals jij het neerzet komt het over alsof het, nouja, bedoelt is als speeltje ofzo, een hippe gadget
Okee dan zijn we het nog wel eensquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, dat is een totaal verkeerde instelling idd.
quote:
Ja ik hoop wel dat 'onze' kinderen de wereld gaan verbeteren als we dat zelf niet kunnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je zelf uit het goede gedeelte van de maatschappij denkt te komen...dan kan het nog steeds zo zijn dat je de maatschappij in zijn algemeenheid geen goede omgeving voor je kind vind, lijkt me.
Vanaf het moment dat ze nee kunnen zeggenquote:
briljantquote:
Waar werk jij dan eigenlijk?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Waar ik een grafhekel aan heb zijn die collega's die elk gesprek een wending naar hun kinderen geven
Ja dat is het 'sneue' of ironische of hoe je dat ook wilt noemen.quote:
Op het kantoor van een cv-installateurquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
briljant
[..]
Waar werk jij dan eigenlijk?
Ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een grafhekel aan kinderen die in het openbaar (winkelcentrum/restaurant/dierentuin van mijn part) rondrennen en de ouders die er níks van zeggen en het wel prima vindenGilen, schreeuwen, bah
Oh okeequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op het kantoor van een cv-installateur
Ik ben op mn 18e begonnen met kunstgeschiedenis....quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
hm, oke, zoiets wordt het bij mij ook trouwens.![]()
![]()
Heb je altijd kunstgeschiedenis gedaan? Of ook met iets anders begonnen?
En daar zitten een paar van die types.quote:
Ik vraag me af wie je helemaal in puin moet slaan, de ouders of hun kinderen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een grafhekel aan kinderen die in het openbaar (winkelcentrum/restaurant/dierentuin van mijn part) rondrennen en de ouders die er níks van zeggen en het wel prima vindenGilen, schreeuwen, bah
Als ik op het schoolplein van oppaskinderen sta en langer dan een kwartier moet wachten kan je me opvegenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En daar zitten een paar van die types.
Het zijn meestal vrouwen
Enjoy it while it lasts, zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah eindelijk weer een topic dat snel gaat![]()
Ik snap de hype rond JB niet zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Julia Roberts is de Lady in red, van Chris de Burgh
half jaar, (10 jaar geleden) maandjequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah okay, ik doe alleen op vakantie vanalles met m'n studentenkaart om korting te regelen bij musea en dergelijke. In Nederland doe ik er eigenlijk nooit wat mee. Kan goedkoper naar de bios, maar dat moet dan ook op bepaalde tijden en dat zijn vaak van die tijden 's middags of alleen op een bepaalde avond.Verder weet ik niet wat ik er mee moet hier.
![]()
Wat voor stage heb je er gelopen? Echt zo cool! Hoe lang ben je er geweest? Heb je toen ook rondgetrokken?
Mooooi hequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Julia Roberts is de Lady in red, van Chris de Burgh
Ik ga soms eerder weg uit de kantine omdat ik geen zin heb in de verhalen over welk kind waar wat gedaan heeft en waaromquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik op het schoolplein van oppaskinderen sta en langer dan een kwartier moet wachten kan je me opvegen
Ik was zo bang dat die post het topic zou killenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Enjoy it while it lasts, zou ik zeggen
Je loopt dus echt alleen tegen het schrijfwerk aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben op mn 18e begonnen met kunstgeschiedenis....
De eerste 3 jaar netjes mn vakken gehaald, en toen kwam debachelorscriptie
Daar heb ik een jaar over gedaan. Toen de vakken van het vierde jaar aardig netjes afgewerkt, en toen kwam de
![]()
eerste masterscriptie
![]()
. Na een jaar overboord gegooid en nu sinds eind 2007 de tweede masterscriptie. Die ik godzijdank nog steeds interessant vind
Ik wil m alleen niet afschrijven
Ik bedoel JR..Julia Roberts.quote:
ja, daar moet je voor waken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was zo bang dat die post het topic zou killen
Het enige verschil is dat ik niet per definitie geen kinderen wilquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga soms eerder weg uit de kantine omdat ik geen zin heb in de verhalen over welk kind waar wat gedaan heeft en waarom
Dit ging ook niet om Julia zelf, het ging om de jurk die ze aanhad en de reacties die ze op de andere personages uit de film hadquote:
Die ene?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja, daar moet je voor waken.
Ik ga aan de Winterglow
Welke hype?quote:
Ik snap niet dat ze het altijd maar rondbazuinen, ik vind mezelf nog veel te jong om aan kinderen te denken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ik niet per definitie geen kinderen wil
En ik snap het ergens wel, die trots. Ik pas te vaak op, denk ik
Yup.... ik ben dan ook lang niet de enige die er 1,5 jaar over doet. Kunstgeschiedenisstudenten zijn vrij berucht geloof ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je loopt dus echt alleen tegen het schrijfwerk aan.Ik zie er echt enorm tegenop als ik al die verhalen om me heen hoor over de scripties.
Je bent in elk geval niet de enige.
Die hype die al 15 jaar duurtquote:
Komt omdat jij maar 2 dagen in de week weekend viert maar ouders zitten 24/7/365/50 opgescheept met kinderen. Dan ga je het er gewoon over hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het altijd maar rondbazuinen, ik vind mezelf nog veel te jong om aan kinderen te denken.
Ik ga al die dertigers ook niet lastigvallen met mijn weekendverhalen, daar zitten zij niet op te wachten
quote:
Mijn ouders waren respectievelijk 23 (papa) en 25 (mama) toen mijn broer kwam en twee jaar later was ik er ook...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het altijd maar rondbazuinen, ik vind mezelf nog veel te jong om aan kinderen te denken.
Ik ga al die dertigers ook niet lastigvallen met mijn weekendverhalen, daar zitten zij niet op te wachten
Ja, ik ben bang dat je daar een punt hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komt omdat jij maar 2 dagen in de week weekend viert maar ouders zitten 24/7/365/50 opgescheept met kinderen. Dan ga je het er gewoon over hebben.
Dat is nu toch wel over? Ik heb sowieso die hype gemist.quote:
Mijn BFF (quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yup.... ik ben dan ook lang niet de enige die er 1,5 jaar over doet. Kunstgeschiedenisstudenten zijn vrij berucht geloof ik
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn ouders waren respectievelijk 22 (mama) en 24 (papa) toen mijn broer kwam en drie jaar later was ik er ook...
Deze is al tijden op de tv en elke keer moet ik weer fronsenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Die Durexreclame![]()
![]()
Ik wist niet dat er sexgerelateerde reclames werden uitgezonden op de Nederlandse televisie.
Ik vind het echt een supertoffe studie hoor, alleen hier in Groningen is het niet de best georganiseerde studiequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn BFF () (of wannabewyccie, voor de insiders
) gaat ook kunstgeschiedenis doen. Ik zal dr waarschuwen
Ze klinkt wat dat betreft als de perfecte kunstgeschiedenis student
Nouja, dan ben je dus niet te jong toch? Het is -zoals je al zegt, trouwens - alleen een kwestie van zelf vindenquote:
Ja volgens mij wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Soempie het volgende:
Dat is nu toch wel over?
Prijs jezelf gelukkig.quote:Ik heb sowieso die hype gemist.
UvA heeft ook niet de beste reputatie hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het echt een supertoffe studie hoor, alleen hier in Groningen is het niet de best georganiseerde studie
Dat betekent niet dat je dezelfde dag daadwerkelijk aan kinderen hoeft te beginnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wie weet TM, kom je morgen de mama van je kids tegen
I know, maar een jaartje of watquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je dezelfde dag daadwerkelijk aan kinderen hoeft te beginnen
Alhoewel oefenen geen kwaad kan natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je dezelfde dag daadwerkelijk aan kinderen hoeft te beginnen
Alhoewel oefenen geen kwaad kan natuurlijk.
Wat Nem zegtquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nouja, dan ben je dus niet te jong toch? Het is -zoals je al zegt, trouwens - alleen een kwestie van zelf vinden
En wie weet TM, kom je morgen de mama van je kids tegen
Ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat Nem zegt
Maar ik ben wel een voorstander van hopeloos verliefd worden![]()
Radeloos, cocentratieproblemen, dagdromen, knopen in je maag, dat soort werk?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat Nem zegt
Maar ik ben wel een voorstander van hopeloos verliefd worden![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radeloos, cocentratieproblemen, dagdromen, knopen in je maag, dat soort werk?
Nee, dat had je destijds nog niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Opa was de eerste internetdater?
Jawel, War Of The Worlds, Lenny Kravitz, U2 2 keer, afscheidsconcert Osdorp Posse, Ilse Delange in Paradiso (nog nooit live gezien) en nog wat waar ik even zo niet op kom...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
over geluidsapparatuur gesproken, nog een concertbezoek in de planning staan?
quote:
vooral dagdromenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radeloos, cocentratieproblemen, dagdromen, knopen in je maag, dat soort werk?
War of the worlds lijkt me tof livequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Jawel, War Of The Worlds, Lenny Kravitz, U2 2 keer, afscheidsconcert Osdorp Posse, Ilse Delange in Paradiso (nog nooit live gezien) en nog wat waar ik even zo niet op kom...
horizontaal heeft mijn voorkeur.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou, linksom of rechtsom, ik ga maffen
Dáár heb ik toch een hekel aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ilse Delange wil ik ook nog wel eens live zien.
Er is niets met Wyccie gebeurt, ze post hier alleen niet meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wat ik 3 weken geleden getaped heb in de HMH...
Kan iemand mij uitleggen wat er met Wyccie gebeurd is?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou, linksom of rechtsom, ik ga maffen
Of tegen de muur. Vond ik vroeger bijzonder relax op de één of andere manier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel na 1 keer links weer een keer rechts, anders lig je naast je bed
En heeft dat een reden die met hier van doen heeft of had ze er gewoon genoeg van?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is niets met Wyccie gebeurt, ze post hier alleen niet meer
Volgens mij heeft ze het plan gevat steeds minder te gaan fokken ten behoeve van haar studiequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En heeft dat een reden die met hier van doen heeft of had ze er gewoon genoeg van?
Ik ben zelf ook een tijdje weg geweest vanwege drukte, maar ik hoop hier weer wat vaker langs te komen.
Ja, en flirten is gratis voor meidenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh MM, google adds is er nu voor daten na je vijftigste, dus...
OK.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het plan gevat steeds minder te gaan fokken ten behoeve van haar studie
Had die ook al gezien, maar dan moet ik nog 7 jaar wachten...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh MM, google adds is er nu voor daten na je vijftigste, dus...
Jij kunt trouwens beter wachten met verliefd worden tot je in de VS bentquote:
Ik ken volgens mij niemand die dat níet fijn vindt.quote:
Komt waarschijnlijk meer door het woordje 'daten', dan door de leeftijd.quote:
Niet doen!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij kunt trouwens beter wachten met verliefd worden tot je in de VS bent
Hier hopeloos verliefd worden en wat krijgen met een jongen om na 3 maanden voor 4 jaar naar de VS vertrekken wil je wel aanraden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen!!!
Mijn schoonzus heeft dat ook gedaan en nu heb ik een Yank als zwager met wie ik totaal niets heb...
Neuh dan kom ik nooit meer terugquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij kunt trouwens beter wachten met verliefd worden tot je in de VS bent
Nee, wachten tot PS terug is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier hopeloos verliefd worden en wat krijgen met een jongen om na 3 maanden voor 4 jaar naar de VS vertrekken wil je wel aanraden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ff spammenOptreden van gisterenavond
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik laat jullie weer met rust, tot een volgende ronde...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:Je partners kruis is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ff spammenOptreden van gisterenavond
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
4 jaar nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wachten tot PS terug is.
Als ze dan maar niet zo ver-Amerikaanst is als mijn schoonzus.
Die kan na 7 jaar USA nauwelijks meer Nederlands schrijven...
quote:
Een beetje rommelen kan natuurlijk wel in de USA, laten we zeggen: een beetje (meeer??) ervaring op doen...quote:
Gelukkig kàn dat bij dat pakquote:
Hoeft toch niet? Gewoon als tijdsverdrijf aldaarquote:
Dramaqueen!quote:Ik heb geen grootse plannen om de komende maanden verliefd te worden, maar ik hou het ook niet tegen
Nog een beetje drama in mijn leven, gezellig joh
laten we het hopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Gewoon als tijdsverdrijf aldaar![]()
quote:Dramaqueen!
Nicequote:
Met wie?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nice
Ohnee, dan ben ik als het goed is uit eten
Is dat een film of een serie?quote:
Film met Hugh en Juliaquote:
Film met JRquote:
Als je daarmee mijn moeder bedoelt... jaquote:
Met liedje van die gast van Boyzonequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Van welke planeet kom jij?????
Dat is die film met Hugh Grant en Julia Roberts!![]()
Papa, Mama, Kleine Broer, Oma hip, Oma-om-de-hoekquote:
*hap*quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je daarmee mijn moeder bedoelt... ja(En wtf
![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |