Veel plezierquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in de trein
ga even een muziekje luisteren om tot rust te komen
tot vanavond
Hier omgekeerd verhaalquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
ik moet van alles maar heb nergens zin in
Dan kom ik je wel halen, hier mag je stofzuigen, afwassen, was opvouwen, een was ophangen en een nieuwe was in de machine werpenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hier omgekeerd verhaal
Niets te doen maar wel zin
Wel tegen een vergoeding, anders heet het uitbuiting.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kom ik je wel halen, hier mag je stofzuigen, afwassen, was opvouwen, een was ophangen en een nieuwe was in de machine werpen
het gras heb ik net gemaaid
Ik zou het bijna doen, al was het maar om ff het huis uit te zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kom ik je wel halen, hier mag je stofzuigen, afwassen, was opvouwen, een was ophangen en een nieuwe was in de machine werpen
het gras heb ik net gemaaid
wat let jequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen, al was het maar om ff het huis uit te zijn
Ja ik kan natuurlijk ook gewoon het huis uitlopen en naar het vondelpark hinkelen ofzo, maar ik ben opzoek naar een doelquote:
Dat klinkt zwaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik kan natuurlijk ook gewoon het huis uitlopen en naar het vondelpark hinkelen ofzo, maar ik ben opzoek naar een doel
Heb je toevallig een vuvuzela thuis?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik kan natuurlijk ook gewoon het huis uitlopen en naar het vondelpark hinkelen ofzo, maar ik ben opzoek naar een doel
Maar over het algemeen genomen hebben mannen er minder last van.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Not true
Of het was een versiertruc dat mn vriend toen zei dat ie ook niet zoveel had gegeten die week
Het doel is natuurlijk mijn huis op orde krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:
Ah je snapt best wat ik bedoelquote:
Neuh. Wel een kazooquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een vuvuzela thuis?
Oh dat. Dan hou ik je wel aan dat ophalen stukjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het doel is natuurlijk mijn huis op orde krijgen
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh dat. Dan hou ik je wel aan dat ophalen stukje
In mijn eentje... Is nog triester dan in mijn eentje thuis zittenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt zwaar
-edit- je kunt waterpijp gaan roken
Nee, dan bel je natuurlijk wat mensen opquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In mijn eentje... Is nog triester dan in mijn eentje thuis zitten
En ik heb dat al twee keer (weliswaar heel gezellig) gedaan sinds ik terug ben
Ja dat is het punt. Ik waterpijp eigenlijk alleen met wannabewycciequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dan bel je natuurlijk wat mensen op
Bereid je dan maar voor op een avondje gefrustreerd heen en weer lopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat is het punt. Ik waterpijp eigenlijk alleen met wannabewyccieAls dat niet gebeurt (slechts één keer voorgekomen sinds ik het doe en dat was al deze week
) is het echt een uitzondering...
-edit: en zij is dus niet around
Oh jij springt meteen door naar het huwelijk?quote:
Of gewoon zo lekker lang in bad en dan met een flinke kop thee mn bedje in duikenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op een avondje gefrustreerd heen en weer lopen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jij springt meteen door naar het huwelijk?
Zondequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmm, waterpijp roken, dat is echt lang geleden....!
In mijn vorige huis deed ik dat wel vaak, had er een gekregen van mn twee huisgenoten, en er kwamen wel geregeld mensen langs die ook wel een paar trekjes wilden. Erg gezellig altijdMaar sinds ik in dit huis woon heb ik m eigenlijk nooit meer aangehad
ahhhquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
IK MIS ME VRIENDJUHErnstig, zijn maar een paar dagen zonder elkaar maar ik vind het niet echt tof
Nee niet echt hequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahhh
(maar daar heb je verder niks aan)
Sorryquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee niet echt heMaar goed, vrijdag zie ik 'm weer
Zullen we samen Pretty Woman kijken LB? Is net gezelligerquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
THANK YOU![]()
Ik zat me ook te vervelen
En Etc, niks om je voor te schamen...
Geeft nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SorryMaar dan heb je m een heel weekend
Waar issie eigenlijk?
Oh dat is balen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geeft nietNou ja hebben? Ik moet 'm delen met z'n dienstrooster
Hij helpt mee met de opbouw van de lan, en in het weekend is hij hoofd toezicht en moet hij soms rondes lopen. We zitten niet eens naast elkaar![]()
Zoals ik al eerder zei, liefde is keihard...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
IK MIS ME VRIENDJUHErnstig, zijn maar een paar dagen zonder elkaar maar ik vind het niet echt tof
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken 'm van de supermarktIk kwam daar werken, hij werkte er al
En later elkaar tijdens het stappen weer ontmoet, en toen ben IK (ja echt) op de versiertoer gegaan - met succes
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we deze al gehad?
Dat klinkt rancuneusquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, liefde is keihard...
Maar ook mooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, liefde is keihard...
Ik heb geen enkele reden om rancuneus te zijn, dus niet zo bedoeld.quote:
En gaat die vriend dat doen of had hij zoiets vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar ook mooi
Ik heb een vriend gevraagd (die morgen heen gaat) of hij van mij een knuffel aan 'm wil geven
Etc! Dat had ik allemaal niet van je verwacht!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar ook mooi
Ik heb een vriend gevraagd (die morgen heen gaat) of hij van mij een knuffel aan 'm wil geven
Niet lachen, maar ik zit aan een advocaatjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zullen we samen Pretty Woman kijken LB? Is net gezelligerKopje thee erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |