quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ook dat je je 10x omkleedt en je dan nog zorgen maakt om je outfit? Of hebben alleen vrouwen dat?
Ahhw....quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nee
Wel dat ik in m'n hoofd al 10x afgebeld heb met een smoes omdat ik het veel te eng vind
Wat is er stom aan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:09 schreef Soempie het volgende:
Stomme OP.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lol! Zelfde hier!![]()
En ik dat nog tegen Sven zeggen, instructie: niet over het leger beginnen! Eerstvolgende verjaardag ging hij doodleuk vertellen dat hij vroeger het leger in wilde. Die blikken.![]()
Ik.quote:
We hebben elkaar nu een paar keer gezien, maar een volgende date hebben we nog niet gepland.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Enne, TM, wanneer heb jij je vervolgdate dan?
Jij en de OP zijn 2 verschillende dingen hequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik.
't lukte me even niet het goed te krijgen.
Weet je waar ze woont? En kun je niet gewoon vanavond langs?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We hebben elkaar nu een paar keer gezien, maar een volgende date hebben we nog niet gepland.
Ik heb haar maandag nog gezien, maar dit weekend gaat ff niet lukken, dus het duurt wel weer ff nu, en dat is eigenlijk wel jammer
Ik schuif de schuld graag af.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij en de OP zijn 2 verschillende dingen he
Ja en neequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weet je waar ze woont? En kun je niet gewoon vanavond langs?
Oja! Daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder keek ook wel een beetje bedenkelijk toen ik vertelde dat mn leuke nieuwe vriendje wel hopman was
Omdat ik haar al eens thuis heb gebracht en omdat we allebei vanavond geen tijd hebbenquote:
Liefde is keihard...quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat ik haar al eens thuis heb gebracht en omdat we allebei vanavond geen tijd hebben
Je hoort mij toch niet klagenquote:
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ahhw....![]()
MaJo, dat met omkleden klinkt wel heel herkenbaar hoor! Maar je moet gaan zoals je jezelf het prettigst voelt.
Het zal hem toch niet echt opvallen wat het voor kleren zijn, als het een beetje een echte kerel-kerel ishet gaat om straks toch?
veel plezier alvast!
Enne, TM, wanneer heb jij je vervolgdate dan?
Ai, en uitdoen is geen optie he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarbovendien moet hij me maar gewoon leuk vinden, zelfs met een hobbezak aan
ben nu helemaal klaar en zit op de bus te wachten. Begint mijn lens opeens te kutten![]()
Ik had sla met garnalen en ham en ik vond nog 2 tartaartjes die vandaag opmoesten, dus die ben ik nu maar aan het wegwerkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:28 schreef LadyBlack het volgende:
Brood met kaas, gebakken ei en mosterdmayo![]()
Nee, dan ben ik meteen half blindquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ai, en uitdoen is geen optie he?
Gaan jullie uit eten?
-edit- Dat van die hobbezak is helemaal waar![]()
Maar je hebt vast iets leuks aangetrokken
GVU is dan ook een dochterbedrijf van Connexxion, nu is het inderdaad afwachten of de bus nog wel komt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
Moet die stomme fuckbus wel snel komen, anders mis ik de trein
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik meteen half blind
we gaan bij hem thuis wat drinken en een filmpje kijkensamen eten durf ik nog niet
![]()
Is ook zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Bij iemand thuis samen op de bank een filmpje kijken vind ik anders spannender klinken dan naar een restaurant!!
Mja, dat is wel balen als het je daardoor belemmerd wordt..... maar ook wel redelijk essentieel dat je goed ziet natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Oh en m'n vader vond het geloof ik wel stoer toen ik meldde dat de luchtmact me wel wat leek, maar op de studiekeuzebeurs toen bleek dat m'n ogen te slech waren
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Bij iemand thuis samen op de bank een filmpje kijken vind ik anders spannender klinken dan naar een restaurant!!
Ach ja, achteraf zijn er bij de luchtmacht nog duizenden andere beroepen te bedenken waar je makkelijk met -1,75 ofzo terecht kuntquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, dat is wel balen als het je daardoor belemmerd wordt..... maar ook wel redelijk essentieel dat je goed ziet natuurlijk
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook zomaar ik ben al een moeilijke eter en met een date zit ik helemaal al na 2 happen vol
Haha dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ohja sorry ik was de zenuwen vergeten, dan kan ik ook niet eten.
Ik liep toen op Noorderzon ook rond met een knoop in mn maag en verder toch echt wel honger, want ik had ook maar 2 happen opDus toen hebben we bij de vijver, waar een volle gele maan boven hing, een broodje gedeeld
![]()
![]()
![]()
Dat eetgestress kan dus ook iets moois opleveren![]()
vrouwenkwaaltjequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat heb ik dus ookhebben mannen ook last van eetstress of is dat ook een typisch vrouwending?
Die ene waar je over verteld had?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een paars jurkje aan met bloemetjes
en ik zit in de bus
De jongen met wie ik in Barcelona was had dat ook, maar die heeft zijn ogen laten laseren en is nu aangenomen voor de officiersopleiding bij de marine. En hij moest echt van evr komen (-6 ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Oh en m'n vader vond het geloof ik wel stoer toen ik meldde dat de luchtmact me wel wat leek, maar op de studiekeuzebeurs toen bleek dat m'n ogen te slech waren
Ik ookquote:
Not truequote:
Enjoyquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in de trein
ga even een muziekje luisteren om tot rust te komen
tot vanavond
En dan flink afvallen als je het flink te pakken hebtquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat heb ik dus ookhebben mannen ook last van eetstress of is dat ook een typisch vrouwending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |