Coolquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kon kiezen tussen: verstandelijke handicaps, lichamelijke handicaps, gedragsproblemen en leer- en ontwikkelingsproblemen.
Ik twijfelde heel erg tussen gedragsproblemen en leer- en ontwikkelingsproblemen, maar na een voorlichting vorig week heb ik de knoop doorgehakt: het wordt het laatste.En dan in m'n vrije ruimte wil ik me gaan bezighouden met interculturele pedagogiek. Alleen doen ze daar in Nijmegen vrijwel niets mee, moet ik dus naar Leiden.
Ja ik ookquote:
Ik vind dat echt iets jammers, bewust kinderlozenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wyccie wil geen kinderen toch?
ik ook niet
en MM heeft ze niet
dus dat is al een clubje
Waarom?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat echt iets jammers, bewust kinderlozen
Ik vind het juist wel mooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat echt iets jammers, bewust kinderlozen
Nee, dat valt me eigenlijk heel erg meequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje aan de wat oudere studenten hier, wordt er inmiddels al wel eens getwijfeld aan het feit of je nog student bent als je ergens studentenkorting wilt krijgen?
neuh, stage, maar daar wel een studentenkaart kunnen regelen. De beste kortingskaart die ik ooit gehad hebquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:46 schreef Soempie het volgende:
Heb je in Australie gestudeerd?
Ik heb haar gezegd dat we dr misten in het bloeddonortopic, en gevraagd of ze nog es langskwam, en toen zei ze: "Misschien later"quote:
Ik moet tegenwoordig wel betalen voor mn SNSbankrekeningquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me af hoelang ik m'n studentenkorting abo op m'n telefoon nog kan houden als ik afgestudeerd ben
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig wel betalen voor mn SNSbankrekening
We hebben toch niks misdaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb haar gezegd dat we dr misten in het bloeddonortopic, en gevraagd of ze nog es langskwam, en toen zei ze: "Misschien later"
Ah okay, ik doe alleen op vakantie vanalles met m'n studentenkaart om korting te regelen bij musea en dergelijke. In Nederland doe ik er eigenlijk nooit wat mee. Kan goedkoper naar de bios, maar dat moet dan ook op bepaalde tijden en dat zijn vaak van die tijden 's middags of alleen op een bepaalde avond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
neuh, stage, maar daar wel een studentenkaart kunnen regelen. De beste kortingskaart die ik ooit gehad heb
Ik krijg geen IBG-geld meer, dat is hun maatstafquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]hoezo dat. Je bent nog student toch
of is dat met leeftijd verbonden?
Ook geen lening meer? Of heb je nooit geleend?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik krijg geen IBG-geld meer, dat is hun maatstaf
Nou ik ben niet van mening dat iedereen maar kinderen moet spuien enzo, maar het is toch zonde om het bij voorbaat uit te sluiten? Ik heb ook wel zoiets van als je een kind een goede basis kan bieden enzo, juist omdat jij het wel kan zou het goed zijn ofzoietsquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik krijg geen IBG-geld meer, dat is hun maatstaf
Ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef Soempie het volgende:
Ojee, zitten we wyccie nu allemaal te spammen in haar pm-inbox?
Maar sommige mensen vinden juist dat ze in deze maatschappij geen kind willen grootbrengenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ik ben niet van mening dat iedereen maar kinderen moet spuien enzo, maar het is toch zonde om het bij voorbaat uit te sluiten? Ik heb ook wel zoiets van als je een kind een goede basis kan bieden enzo, juist omdat jij het wel kan zou het goed zijn ofzoietsOf als je heel erg verliefd bent en de ander wil graag een kindje, dan is het ook wel lastig he?
Vooral dat laatste vind ik zo tof! Ik hoop dat ik de vakken in Leiden mag volgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
CoolAllebei de dingen, leerproblemen en vooral interculturele pedagogiek!
Nee, ik ga niks opdringenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef Soempie het volgende:
Ojee, zitten we wyccie nu allemaal te spammen in haar pm-inbox?
Ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik nietAls ze hier niet wil posten, zal ze daar een reden voor hebben?
Ja maar als jij juist het goede gedeelte van de maatschappij bent? Kan jouw kind dan er niet aan bijdragen het een beetje te verbeteren?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar sommige mensen vinden juist dat ze in deze maatschappij geen kind willen grootbrengenOf ze houden gewoon niet van kinderen
![]()
Je zit minimaal 18 jaar aan zo'n koter vast, dus dat verandert je leven compleet
Ik wilde al zeggen: laten we het even bij de positieve liefdesverhalen houden, niet de negatieve.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb best wel vertrouwen in de mensheid en worstelen daarom ook tussen quotes.
Ik vind het wel grappig om dat soort dingen te lezen en ook deels wel herkenbaar.
Je kunt altijd aan een matras nemen.quote:Maar de tijd van daten ligt al een tijdje achter me...
Ja, shit hee, nu ben ik dus degene die een opdringerige miep is.quote:
Ik heb er best al wel over nagedacht en ik zie nu niet in waarom een kind mijn leven gaat verrijken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ik ben niet van mening dat iedereen maar kinderen moet spuien enzo, maar het is toch zonde om het bij voorbaat uit te sluiten? Ik heb ook wel zoiets van als je een kind een goede basis kan bieden enzo, juist omdat jij het wel kan zou het goed zijn ofzoietsOf als je heel erg verliefd bent en de ander wil graag een kindje, dan is het ook wel lastig he?
Het is hier een microcosmos.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie van de pak 'm beet 15 of zo?
Maar daar gaat het mij helemaal niet om, uit de lovestories die ik hier regelmatig lees blijkt dat dat iets is wat diverse SC'ers regelmatig bezig houdt. Beginnende relaties, dates, samenwonen, niet bij elkaar kunnen zijn, dat soort dingen herken ik, omdat ik dat zelf ook meegemaakt heb...
Hell yeah, ik heb 4 jaar stufi gekregen, en 3 jaar volledig geleend. Maar dat samen is 7 jaar IBG-geld, en meer krijg je niet.....quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook geen lening meer? Of heb je nooit geleend?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar als jij juist het goede gedeelte van de maatschappij bent? Kan jouw kind dan er niet aan bijdragen het een beetje te verbeteren?
En als je niet van kinderen houdt... Nouja, die persoon heeft sowieso iets jammersvoor mij dan he, das puur persoonlijk
Als we allemaal pm'en is het een stuk opdringeriger dan wanneer 1 iemand pm'tquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, shit hee, nu ben ik dus degene die een opdringerige miep is.![]()
Preciesquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: laten we het even bij de positieve liefdesverhalen houden, niet de negatieve.
Als je het hebt over "worstelen" en "teken aan de wand" dan heeft dat een negatieve connotatie
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, shit hee, nu ben ik dus degene die een opdringerige miep is.![]()
Ugh ik zit ook niet 24/7 over kinderen heen te kwijlen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Serieus? Ik heb soms echt een pesthekel aan kinderen hoor
Vraag me soms echt af of dat wel goed gaat komen als ik ze zelf heb
Zie jij het als het doel van een kind je leven te verrijken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er best al wel over nagedacht en ik zie nu niet in waarom een kind mijn leven gaat verrijken.
Maar er zijn altijd factoren die je mening kunnen wijzigen, waaronder een partner idd
hm, oke, zoiets wordt het bij mij ook trouwens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hell yeah, ik heb 4 jaar stufi gekregen, en 3 jaar volledig geleend. Maar dat samen is 7 jaar IBG-geld, en meer krijg je niet.....
Daarom werk ik nu 20 uur in de thuiszorg, om die 800 euro per maand zelf te verdienen.
Een kind is hopelijk voor het overgrote deel van de ouders een positieve toevoeging aan hun leven jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie jij het als het doel van een kind je leven te verrijken?
Deels wel natuurlijk, dat is bij iedereen zo lijkt me.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie jij het als het doel van een kind je leven te verrijken?
Dat mag je hopen ja. Maar zoals jij het neerzet komt het over alsof het, nouja, bedoelt is als speeltje ofzo, een hippe gadgetquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een kind is hopelijk voor het overgrote deel van de ouders een positieve toevoeging aan hun leven ja
Als je zelf uit het goede gedeelte van de maatschappij denkt te komen...dan kan het nog steeds zo zijn dat je de maatschappij in zijn algemeenheid geen goede omgeving voor je kind vind, lijkt me.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar als jij juist het goede gedeelte van de maatschappij bent? Kan jouw kind dan er niet aan bijdragen het een beetje te verbeteren?
Zo bedoel ik het niet, dat is een totaal verkeerde instelling idd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat mag je hopen ja. Maar zoals jij het neerzet komt het over alsof het, nouja, bedoelt is als speeltje ofzo, een hippe gadget
Okee dan zijn we het nog wel eensquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, dat is een totaal verkeerde instelling idd.
quote:
Ja ik hoop wel dat 'onze' kinderen de wereld gaan verbeteren als we dat zelf niet kunnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je zelf uit het goede gedeelte van de maatschappij denkt te komen...dan kan het nog steeds zo zijn dat je de maatschappij in zijn algemeenheid geen goede omgeving voor je kind vind, lijkt me.
Vanaf het moment dat ze nee kunnen zeggenquote:
briljantquote:
Waar werk jij dan eigenlijk?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Waar ik een grafhekel aan heb zijn die collega's die elk gesprek een wending naar hun kinderen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |