quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar ook mooi
Ik heb een vriend gevraagd (die morgen heen gaat) of hij van mij een knuffel aan 'm wil geven
Achter iedere stoere lan'ster schuilt een dame...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Etc! Dat had ik allemaal niet van je verwacht!
Je was laatst jarig, maar je bent toch geen 70 geworden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet lachen, maar ik zit aan een advocaatje
Een beetje meer vertrouwen in de mensheid. Daarbij is het worstelen in positieve zin. Dat is niet zo hard.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om rancuneus te zijn, dus niet zo bedoeld.
Maar eerst MaJo en TM die met hun date 'worstelen' en nu Etcetera die haar mannetje mist, toch wel tekens aan de wand...
Zie, daar zat ik op te wachtenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je was laatst jarig, maar je bent toch geen 70 geworden?
Ik vind de vraag "waarom" eigenlijk veel relevanterquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je was laatst jarig, maar je bent toch geen 70 geworden?
Twee van de hoeveel SC'ers?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om rancuneus te zijn, dus niet zo bedoeld.
Maar eerst MaJo en TM die met hun date 'worstelen' en nu Etcetera die haar mannetje mist, toch wel tekens aan de wand...
Ik heb best wel vertrouwen in de mensheid en worstelen daarom ook tussen quotes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje meer vertrouwen in de mensheid. Daarbij is het worstelen in positieve zin. Dat is niet zo hard.
Ach ja, als jij het lekker vind dan zie ik verder geen probleem en mijn opmerking was idd een inkoppertjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zie, daar zat ik op te wachten![]()
Ik schijn allemaal oude-vrouwen-drankjes te drinkenport, martini, advocaat (nee erger nog, tokkelroom
)
Maar ik ben echt 26
Drie van de pak 'm beet 15 of zo?quote:
Port, dat vind ik nou echt lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Port moet kunnen, zeker met een stukje oude kaas
Hij heeft toegezegdquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En gaat die vriend dat doen of had hij zoiets van
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Etc! Dat had ik allemaal niet van je verwacht!
Okee drie danquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie van de pak 'm beet 15 of zo?
Maar daar gaat het mij helemaal niet om, uit de lovestories die ik hier regelmatig lees blijkt dat dat iets is wat diverse SC'ers regelmatig bezig houdt. Beginnende relaties, dates, samenwonen, niet bij elkaar kunnen zijn, dat soort dingen herken ik, omdat ik dat zelf ook meegemaakt heb...
Een soort memory lane hier voor je?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie van de pak 'm beet 15 of zo?
Maar daar gaat het mij helemaal niet om, uit de lovestories die ik hier regelmatig lees blijkt dat dat iets is wat diverse SC'ers regelmatig bezig houdt. Beginnende relaties, dates, samenwonen, niet bij elkaar kunnen zijn, dat soort dingen herken ik, omdat ik dat zelf ook meegemaakt heb...
Dat doet hem wel heel oud lijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een soort memory lane hier voor je?
Help me svp, waar zeg ik dat ik er een slecht teken in zie?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Okee drie dan
En sowieso, het is iets wat mensen overal bezig houdtOm er dan meteen een slecht teken in te zien
(Al vond ik mezelf laatst wel zielig toen iemand die ik best welvond maar die best wel ver weg woonde een vriendin kreeg. Maar euh, dat zegt ook weer genoeg over hem he
)
Uiteraard, toen opa nog jong was...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een soort memory lane hier voor je?
Ik heb nu een beeld voor me van jou met sigaar en glas whisky in een luie stoel met een goed boekquote:
Het is meer een bak koffie met een sigaret en een lading apparatuur om me heen die ik bedien, van computers tot geluidsapparatuur...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld voor me van jou met sigaar en glas whisky in een luie stoel met een goed boek
Opa gaat met zn tijd meequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is meer een bak koffie met een sigaret en een lading apparatuur om me heen die ik bedien, van computers tot geluidsapparatuur...
Opa was de eerste internetdater?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opa was destijds z'n tijd al redelijk ver vooruit...
over geluidsapparatuur gesproken, nog een concertbezoek in de planning staan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is meer een bak koffie met een sigaret en een lading apparatuur om me heen die ik bedien, van computers tot geluidsapparatuur...
Geen ideequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach ja, als jij het lekker vind dan zie ik verder geen probleem en mijn opmerking was idd een inkoppertje
Waarom dacht ik trouwens dat jij jonger zou zijn dan ik?
En ik ben al jaren aan t werk omdat ik studies faalquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik studeer natuurlijk nog, maar ik doe er gewoon heel lang over
iig dat werken je oud maaktquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dan de conclusie dat studeren je jong houdt?
Ja, dat kloptquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
En hoe oud ben je dan? Ik denk 24, klopt dat?
ah we kijken nog steeds samenquote:
Vertelquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef Soempie het volgende:
Maar, ik weet nu eindelijk welke richting ik op wil.
Denk je dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef Soempie het volgende:
Over een paar jaar zijn veel hier bezig met kinderen en dan is er geen herkenning meer voor je, MM.
Hopelijk blijft er dan ook iemand bewust kinderloos.
Wou ik eerst op tv kijken maar vond het telang duren dus heb het hele seizoen in ene paar dagen gekekenquote:
Ik kon kiezen tussen: verstandelijke handicaps, lichamelijke handicaps, gedragsproblemen en leer- en ontwikkelingsproblemen.quote:
Ze controleren wel vaak m'n OV.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje aan de wat oudere studenten hier, wordt er inmiddels al wel eens getwijfeld aan het feit of je nog student bent als je ergens studentenkorting wilt krijgen?
wyccie wil geen kinderen toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef Soempie het volgende:
Over een paar jaar zijn veel hier bezig met kinderen en dan is er geen herkenning meer voor je, MM.
Hopelijk blijft er dan ook iemand bewust kinderloos.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wyccie wil geen kinderen toch?
ik ook niet
en MM heeft ze niet
dus dat is al een clubje
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef Soempie het volgende:
Aan de andere kant was ik laatst bij een tentamen en toen werd een meisje teruggeroepen, omdat ze haar studentenkaart niet had laten zien en haar nummer moest ophalen. Dat was dus de docent. Die surveillant stond mooi voor lul.![]()
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |