vooral dagdromenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radeloos, cocentratieproblemen, dagdromen, knopen in je maag, dat soort werk?
War of the worlds lijkt me tof livequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Jawel, War Of The Worlds, Lenny Kravitz, U2 2 keer, afscheidsconcert Osdorp Posse, Ilse Delange in Paradiso (nog nooit live gezien) en nog wat waar ik even zo niet op kom...
horizontaal heeft mijn voorkeur.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou, linksom of rechtsom, ik ga maffen
Dáár heb ik toch een hekel aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ilse Delange wil ik ook nog wel eens live zien.
Er is niets met Wyccie gebeurt, ze post hier alleen niet meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wat ik 3 weken geleden getaped heb in de HMH...
Kan iemand mij uitleggen wat er met Wyccie gebeurd is?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou, linksom of rechtsom, ik ga maffen
Of tegen de muur. Vond ik vroeger bijzonder relax op de één of andere manier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel na 1 keer links weer een keer rechts, anders lig je naast je bed
En heeft dat een reden die met hier van doen heeft of had ze er gewoon genoeg van?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is niets met Wyccie gebeurt, ze post hier alleen niet meer
Volgens mij heeft ze het plan gevat steeds minder te gaan fokken ten behoeve van haar studiequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En heeft dat een reden die met hier van doen heeft of had ze er gewoon genoeg van?
Ik ben zelf ook een tijdje weg geweest vanwege drukte, maar ik hoop hier weer wat vaker langs te komen.
Ja, en flirten is gratis voor meidenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh MM, google adds is er nu voor daten na je vijftigste, dus...
OK.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het plan gevat steeds minder te gaan fokken ten behoeve van haar studie
Had die ook al gezien, maar dan moet ik nog 7 jaar wachten...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh MM, google adds is er nu voor daten na je vijftigste, dus...
Jij kunt trouwens beter wachten met verliefd worden tot je in de VS bentquote:
Ik ken volgens mij niemand die dat níet fijn vindt.quote:
Komt waarschijnlijk meer door het woordje 'daten', dan door de leeftijd.quote:
Niet doen!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij kunt trouwens beter wachten met verliefd worden tot je in de VS bent
Hier hopeloos verliefd worden en wat krijgen met een jongen om na 3 maanden voor 4 jaar naar de VS vertrekken wil je wel aanraden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen!!!
Mijn schoonzus heeft dat ook gedaan en nu heb ik een Yank als zwager met wie ik totaal niets heb...
Neuh dan kom ik nooit meer terugquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij kunt trouwens beter wachten met verliefd worden tot je in de VS bent
Nee, wachten tot PS terug is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier hopeloos verliefd worden en wat krijgen met een jongen om na 3 maanden voor 4 jaar naar de VS vertrekken wil je wel aanraden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ff spammenOptreden van gisterenavond
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik laat jullie weer met rust, tot een volgende ronde...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:Je partners kruis is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ff spammenOptreden van gisterenavond
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
4 jaar nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wachten tot PS terug is.
Als ze dan maar niet zo ver-Amerikaanst is als mijn schoonzus.
Die kan na 7 jaar USA nauwelijks meer Nederlands schrijven...
quote:
Een beetje rommelen kan natuurlijk wel in de USA, laten we zeggen: een beetje (meeer??) ervaring op doen...quote:
Gelukkig kàn dat bij dat pakquote:
Hoeft toch niet? Gewoon als tijdsverdrijf aldaarquote:
Dramaqueen!quote:Ik heb geen grootse plannen om de komende maanden verliefd te worden, maar ik hou het ook niet tegen
Nog een beetje drama in mijn leven, gezellig joh
laten we het hopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Gewoon als tijdsverdrijf aldaar![]()
quote:Dramaqueen!
Nicequote:
Met wie?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nice
Ohnee, dan ben ik als het goed is uit eten
Is dat een film of een serie?quote:
Film met Hugh en Juliaquote:
Film met JRquote:
Als je daarmee mijn moeder bedoelt... jaquote:
Met liedje van die gast van Boyzonequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Van welke planeet kom jij?????
Dat is die film met Hugh Grant en Julia Roberts!![]()
Papa, Mama, Kleine Broer, Oma hip, Oma-om-de-hoekquote:
*hap*quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je daarmee mijn moeder bedoelt... ja(En wtf
![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |