Op het kantoor van een cv-installateurquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
briljant
[..]
Waar werk jij dan eigenlijk?
Ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een grafhekel aan kinderen die in het openbaar (winkelcentrum/restaurant/dierentuin van mijn part) rondrennen en de ouders die er níks van zeggen en het wel prima vindenGilen, schreeuwen, bah
Oh okeequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op het kantoor van een cv-installateur
Ik ben op mn 18e begonnen met kunstgeschiedenis....quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
hm, oke, zoiets wordt het bij mij ook trouwens.![]()
![]()
Heb je altijd kunstgeschiedenis gedaan? Of ook met iets anders begonnen?
En daar zitten een paar van die types.quote:
Ik vraag me af wie je helemaal in puin moet slaan, de ouders of hun kinderen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een grafhekel aan kinderen die in het openbaar (winkelcentrum/restaurant/dierentuin van mijn part) rondrennen en de ouders die er níks van zeggen en het wel prima vindenGilen, schreeuwen, bah
Als ik op het schoolplein van oppaskinderen sta en langer dan een kwartier moet wachten kan je me opvegenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En daar zitten een paar van die types.
Het zijn meestal vrouwen
Enjoy it while it lasts, zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah eindelijk weer een topic dat snel gaat![]()
Ik snap de hype rond JB niet zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Julia Roberts is de Lady in red, van Chris de Burgh
half jaar, (10 jaar geleden) maandjequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah okay, ik doe alleen op vakantie vanalles met m'n studentenkaart om korting te regelen bij musea en dergelijke. In Nederland doe ik er eigenlijk nooit wat mee. Kan goedkoper naar de bios, maar dat moet dan ook op bepaalde tijden en dat zijn vaak van die tijden 's middags of alleen op een bepaalde avond.Verder weet ik niet wat ik er mee moet hier.
![]()
Wat voor stage heb je er gelopen? Echt zo cool! Hoe lang ben je er geweest? Heb je toen ook rondgetrokken?
Mooooi hequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Julia Roberts is de Lady in red, van Chris de Burgh
Ik ga soms eerder weg uit de kantine omdat ik geen zin heb in de verhalen over welk kind waar wat gedaan heeft en waaromquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik op het schoolplein van oppaskinderen sta en langer dan een kwartier moet wachten kan je me opvegen
Ik was zo bang dat die post het topic zou killenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Enjoy it while it lasts, zou ik zeggen
Je loopt dus echt alleen tegen het schrijfwerk aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben op mn 18e begonnen met kunstgeschiedenis....
De eerste 3 jaar netjes mn vakken gehaald, en toen kwam debachelorscriptie
Daar heb ik een jaar over gedaan. Toen de vakken van het vierde jaar aardig netjes afgewerkt, en toen kwam de
![]()
eerste masterscriptie
![]()
. Na een jaar overboord gegooid en nu sinds eind 2007 de tweede masterscriptie. Die ik godzijdank nog steeds interessant vind
Ik wil m alleen niet afschrijven
Ik bedoel JR..Julia Roberts.quote:
ja, daar moet je voor waken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was zo bang dat die post het topic zou killen
Het enige verschil is dat ik niet per definitie geen kinderen wilquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga soms eerder weg uit de kantine omdat ik geen zin heb in de verhalen over welk kind waar wat gedaan heeft en waarom
Dit ging ook niet om Julia zelf, het ging om de jurk die ze aanhad en de reacties die ze op de andere personages uit de film hadquote:
Die ene?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja, daar moet je voor waken.
Ik ga aan de Winterglow
Welke hype?quote:
Ik snap niet dat ze het altijd maar rondbazuinen, ik vind mezelf nog veel te jong om aan kinderen te denken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ik niet per definitie geen kinderen wil
En ik snap het ergens wel, die trots. Ik pas te vaak op, denk ik
Yup.... ik ben dan ook lang niet de enige die er 1,5 jaar over doet. Kunstgeschiedenisstudenten zijn vrij berucht geloof ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je loopt dus echt alleen tegen het schrijfwerk aan.Ik zie er echt enorm tegenop als ik al die verhalen om me heen hoor over de scripties.
Je bent in elk geval niet de enige.
Die hype die al 15 jaar duurtquote:
Komt omdat jij maar 2 dagen in de week weekend viert maar ouders zitten 24/7/365/50 opgescheept met kinderen. Dan ga je het er gewoon over hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het altijd maar rondbazuinen, ik vind mezelf nog veel te jong om aan kinderen te denken.
Ik ga al die dertigers ook niet lastigvallen met mijn weekendverhalen, daar zitten zij niet op te wachten
quote:
Mijn ouders waren respectievelijk 23 (papa) en 25 (mama) toen mijn broer kwam en twee jaar later was ik er ook...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het altijd maar rondbazuinen, ik vind mezelf nog veel te jong om aan kinderen te denken.
Ik ga al die dertigers ook niet lastigvallen met mijn weekendverhalen, daar zitten zij niet op te wachten
Ja, ik ben bang dat je daar een punt hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komt omdat jij maar 2 dagen in de week weekend viert maar ouders zitten 24/7/365/50 opgescheept met kinderen. Dan ga je het er gewoon over hebben.
Dat is nu toch wel over? Ik heb sowieso die hype gemist.quote:
Mijn BFF (quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yup.... ik ben dan ook lang niet de enige die er 1,5 jaar over doet. Kunstgeschiedenisstudenten zijn vrij berucht geloof ik
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn ouders waren respectievelijk 22 (mama) en 24 (papa) toen mijn broer kwam en drie jaar later was ik er ook...
Deze is al tijden op de tv en elke keer moet ik weer fronsenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Die Durexreclame![]()
![]()
Ik wist niet dat er sexgerelateerde reclames werden uitgezonden op de Nederlandse televisie.
Ik vind het echt een supertoffe studie hoor, alleen hier in Groningen is het niet de best georganiseerde studiequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn BFF () (of wannabewyccie, voor de insiders
) gaat ook kunstgeschiedenis doen. Ik zal dr waarschuwen
Ze klinkt wat dat betreft als de perfecte kunstgeschiedenis student
Nouja, dan ben je dus niet te jong toch? Het is -zoals je al zegt, trouwens - alleen een kwestie van zelf vindenquote:
Ja volgens mij wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Soempie het volgende:
Dat is nu toch wel over?
Prijs jezelf gelukkig.quote:Ik heb sowieso die hype gemist.
UvA heeft ook niet de beste reputatie hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het echt een supertoffe studie hoor, alleen hier in Groningen is het niet de best georganiseerde studie
Dat betekent niet dat je dezelfde dag daadwerkelijk aan kinderen hoeft te beginnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wie weet TM, kom je morgen de mama van je kids tegen
I know, maar een jaartje of watquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je dezelfde dag daadwerkelijk aan kinderen hoeft te beginnen
Alhoewel oefenen geen kwaad kan natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je dezelfde dag daadwerkelijk aan kinderen hoeft te beginnen
Alhoewel oefenen geen kwaad kan natuurlijk.
Wat Nem zegtquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nouja, dan ben je dus niet te jong toch? Het is -zoals je al zegt, trouwens - alleen een kwestie van zelf vinden
En wie weet TM, kom je morgen de mama van je kids tegen
Ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat Nem zegt
Maar ik ben wel een voorstander van hopeloos verliefd worden![]()
Radeloos, cocentratieproblemen, dagdromen, knopen in je maag, dat soort werk?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat Nem zegt
Maar ik ben wel een voorstander van hopeloos verliefd worden![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radeloos, cocentratieproblemen, dagdromen, knopen in je maag, dat soort werk?
Nee, dat had je destijds nog niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Opa was de eerste internetdater?
Jawel, War Of The Worlds, Lenny Kravitz, U2 2 keer, afscheidsconcert Osdorp Posse, Ilse Delange in Paradiso (nog nooit live gezien) en nog wat waar ik even zo niet op kom...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
over geluidsapparatuur gesproken, nog een concertbezoek in de planning staan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |