Gewonnen?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja hij floot ons tegen oud FC Groningen.
vroeger was dat leuk idd (2000)quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 06:11 schreef nietzman het volgende:
Groetjes aan die lekkere blonde slet Grulez!
Jumbo in de Euroborg is sowieso open.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:17 schreef 2dope het volgende:
Is het nou wel of geen koopzondag in de stad? Ik kan echt geen wijs worden uit die koopzondagen.com website. Daar staat alleen in DelfzijlZo ja, is de AH in de nwe ebbinge open?
Om half 12 was alleen op de Grote Markt iets te doen. VVV was dicht, verder nergens van die posters... Binnenstad is dus gewoon dicht... Sta je daar met je hersenschudding op zoek naar aspirientjesquote:Op zondag 7 juni 2009 15:17 schreef 2dope het volgende:
Is het nou wel of geen koopzondag in de stad? Ik kan echt geen wijs worden uit die koopzondagen.com website. Daar staat alleen in DelfzijlZo ja, is de AH in de nwe ebbinge open?
Grmbl... Normaal hangen er toch overal van die posters dat het koopzondag is? Ben om kwart voor 12 de binnenstad weer uitgegaanquote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef JH87 het volgende:
Wel koopzondag hoor, was een hoop open.
En Bob., goed bezig.
Je bent ook wel echt een pussy als je aspirines of ibuprofen slikt tegen een kater. Gewoon een goed ontbijt, heb je nergens meer last van.quote:
Luco heeft geen kater lol.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:12 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je bent ook wel echt een pussy als je aspirines of ibuprofen slikt tegen een kater. Gewoon een goed ontbijt, heb je nergens meer last van.
Dat gaat natuurlijk over Bohopquote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef JH87 het volgende:
Oooo-weee-ooooo?
Na 10 minuten is het veel van hetzelfde. Enige leuke is dan nog om alle typetjes te bekijken, met als toppunt sommige "vrouwen"quote:Op zondag 7 juni 2009 18:01 schreef 2dope het volgende:
Dat basketbal evenement op de grote markt was wel vermakelijk, voor ongeveer 10 minutenAH in nwe ebbinge was in ieder geval dicht, Jumbo bij korreweg zal inmiddels ook wel dicht zijn. Thuisbezorgd.nl FTW.
De AH zit in de Oude Ebbinge FYI.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:01 schreef 2dope het volgende:
Dat basketbal evenement op de grote markt was wel vermakelijk, voor ongeveer 10 minutenAH in nwe ebbinge was in ieder geval dicht, Jumbo bij korreweg zal inmiddels ook wel dicht zijn. Thuisbezorgd.nl FTW.
Die is vanaf 2e pinksterdag 365 dagen per jaar openquote:
RIP winkeltijdenwetquote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die is vanaf 2e pinksterdag 365 dagen per jaar open![]()
Dus ook eerste en tweede kerstdag enzo. Nooit meer onverwachts zonder bier zitten
Er zijn al 8 uren en 49 minuten voorbij van deze week!!quote:
Is dat een handige post?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:54 schreef teigan het volgende:
Blegh, nog 1 dag en dan begint de proefwerkweek bovenbouw...
Niet vooruit te branden die etters....
Het scheelt mij straks nakijken zal ik maar zeggen...
Daar is die straat voor.quote:
Jaaaa, hij is een held!quote:
Waarom ?quote:
ik neem aan dat ze hier niet meelezen, en zo wel, dan weten ze zelf ook wel dat wat ze in mijn les gedaan hebben niet veel is...quote:
Absoluut. Paar weken terug vroeg mijn broertje aan hem waarom ie aan het dansen was. Toen was zijn antwoord: "Beter dan vechten toch?"quote:
Hij zat eerst ook soms overdag voor de AH bij Selwerd, was altijd weer leuk als ik daar boodschappen deed.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Absoluut. Paar weken terug vroeg mijn broertje aan hem waarom ie aan het dansen was. Toen was zijn antwoord: "Beter dan vechten toch?"
Dit was de eerste keer dat ik hem overdag los zag gaan
De volgende keer laat je 'm zelf naar de pizzaboer lopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:29 schreef Mark_Boelen het volgende:
Koop je heerlijke verse tagiatella met marscaponne en zongedroogde tomaatjes in. Om hierbij een heerlijke goed gebakken biefstuk te serveren, komt diegene niet eten . . .
Het moderne onderwijs = 5 minuten les + 45 minuten zelfstandig werken.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef teigan het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze hier niet meelezen, en zo wel, dan weten ze zelf ook wel dat wat ze in mijn les gedaan hebben niet veel is...
Gekkenhuis op mijn werk, stelletje incapabele idioten van leidinggevenden. Moet vanavond vergaderen met een stelletje lapzwansen die ik redacteuren noem en die ik theoretisch gesproken aanstuur. Die alle deadlines hebben gemist. En 3 van de 5 hebben zich nu ook nog afgemeld voor de vergadering, nummer 4 leeft zowiezo in een andere dimensie dus dat wordt gezellig met zijn 2-en vergaderenquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef .txt het volgende:
[..]
Het moderne onderwijs = 5 minuten les + 45 minuten zelfstandig werken te laat binnenkomen.
Daar kun je natuurlijk ook wel voor thuis blijven.
Nu zit daar zo'n Zigeuner met een accordeon muziek te spelen waar ik niet om gevraagd hebquote:Op maandag 8 juni 2009 17:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij zat eerst ook soms overdag voor de AH bij Selwerd, was altijd weer leuk als ik daar boodschappen deed.
Terechte klacht. Hoe komt het dat je last hebt van je archillespees ? Verder kan ik je slechts sterkte wensen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Gekkenhuis op mijn werk, stelletje incapabele idioten van leidinggevenden. Moet vanavond vergaderen met een stelletje lapzwansen die ik redacteuren noem en die ik theoretisch gesproken aanstuur. Die alle deadlines hebben gemist. En 3 van de 5 hebben zich nu ook nog afgemeld voor de vergadering, nummer 4 leeft zowiezo in een andere dimensie dus dat wordt gezellig met zijn 2-en vergaderenEn mijn achillespees doet hartstikke zeer, zo kan ik niet op klimvakantie met Maok. Ik kan amper lopen, laat staan klimmen. Kutdag
Petru Giorgu (of andersom weet ik niet meer)quote:
Even naar de dokter ? Ik snap dat je er niet blij van wordt, maar als het alleen maar erger wordt, word je daar ook niet blij van.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:01 schreef LoudGirl het volgende:
Nieuwe gympen gekocht, sindsdien is het mis, terwijl ik ze al 2 maanden niet meer aanheb en rust houd. En het wordt nu erger ipv beter.
Nou dat zou je bijna doen indd.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:46 schreef .txt het volgende:
[..]
De volgende keer laat je 'm zelf naar de pizzaboer lopen.
welke radar? buienradar?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef Grulez het volgende:
Gaan jullie op de radar letten morgenochtend...
Van binnen, ik ben bang dat er iets is met de aanhechting van de pees.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef 2cv het volgende:
Doet je achillespees pijn doordat er iets op drukt en je huid dus ook kapot/geiriteerd is of komt de pijn meer van binnen uit ?
Als je er alvast van uit gaat dat je 3 maanden met je benen omhoog moet liggen dan valt het hopelijk mee. En als je naar een ziekenhuis moet voor opname: UMCG doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Van binnen, ik ben bang dat er iets is met de aanhechting van de pees.
Wat een gedrocht.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef .txt het volgende:
http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=SGVGxYEAKu15BCwA
Doebadieba.
Yup, 13" MacBookje Pro. Blij dat ik die twee maandjes gewacht heb, heb er nu backlit keyboard en FW800 bij.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef Bob. het volgende:
Dat is ook niet zo duur.
En je gaat er dus een nemen? Wooh.
Ik snap best dat sommige mensen geen apple hoeven, heus.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef .txt het volgende:
http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=SGVGxYEAKu15BCwA
Doebadieba.
Ok, hij is wel een beetje patserig. Maar de specs liegen er niet om.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik snap best dat sommige mensen geen apple hoeven, heus.
Maar die is wel echt lelijk zeg.
quote:It is the superlative of avant garde design, one that triggers the primeval senses for exhilaration and power. Within the exquisitely designed chassis beats the heart of unrivalled power, one that only the discerning would comprehend, and in doing so ASUS managed to design and produce not only a notebook, but more of an art-form.
Sterker nog, ik hoef helemaal geen lap-top.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik snap best dat sommige mensen geen apple hoeven, heus.
Maar die is wel echt lelijk zeg.
Het 17 inch model dusquote:
Wat een onzin, maargoed, ik heb either way gewoon een dikke iMac staan voor het zware werk.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
13 inch zuigt enorm. Moet je voor elke pagina zowel in de lengte als breedte scrollen
Nooit eerder gehoord. Maar goed, safe travels & have fun in The Big Apple.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Was een vliegtuiggrapje...Morgenochtend om 8.15 uur vlieg ik nl naar NYC
Mwa, ik vind mijn 13 inch-je ook wel een beetje te klein om fijn achter te kunnen werken hoor, ik sluit er altijd een externe monitor op aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat een onzin, maargoed, ik heb either way gewoon een dikke iMac staan voor het zware werk.
Ik denkd at je straks baalt, want het is behoorlijk warm.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:07 schreef JH87 het volgende:
Wat is dit in hemelsnaam voor een weer? Ik trek gewoon uit protest m'n winterjas aan, stumperds.
Zo warm ist nou ook weer niet, or.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik denkd at je straks baalt, want het is behoorlijk warm.
Ik heb m'n winterjas ook maar niet aangetrokken, maar het is allesbehalve warm buiten. Op z'n hoogst wat benauwd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik denkd at je straks baalt, want het is behoorlijk warm.
Vanmiddag, he?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef nietzman het volgende:
JOP HAD EEN VRIENDINNETJE.
Ben je wat leuks aan het doen PSM?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Leuk hoor die regen. Als het vanmiddag maar droog is
Ik moest even naar het centrum en ben voor het eerst sinds hele lange tijd weer in het academiegebouw geweest.quote:
Mooi hè?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik moest even naar het centrum en ben voor het eerst sinds hele lange tijd weer in het academiegebouw geweest.
Gezond eten, zeer weinig alcohol, vroeg naar bed en goed de bijsluiter van je ontstekingsremmer opvolgen.quote:
quote:
Wij hebben hem van de week ook gespot. Op loopafstand, verleidelijk indeedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef teigan het volgende:
Ik zie sinds kort bij Paddepoel een kraam van Toscana staan..
Erg verleidelijk, maar goed dat ik er in de auto langskom en te lui ben om uit te stappen...
Doh! Ik keek weer eens verkeerd..quote:
Misschien moet je ze maar individueel behandelen ipv van als 2-ling, volgens mij maak je dan wat meer kans. Lijkt me irritant om altijd samen met mijn zus benaderd te wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Doh! Ik keek weer eens verkeerd..
Ik heb inmiddels wel net hun msn gekregen... Ze schijnen alleen heel weinig online te zijn..
En als we het over ijs hebben: Boerenjongens van die kraam bij de CenA![]()
Vallen bergschoenen onder degelijk schoeisel ? En zou je met bergschoenen veel mogen lopen ? Dan is je vakantie misschien een beetje gered.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:38 schreef LoudGirl het volgende:
Dokter zei moeilijk woord, remedie fysio, ontstekingsremmers en degelijk schoeisel
Veel te grote bergschoenen zijn vast goed voor je voetenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vallen bergschoenen onder degelijk schoeisel ? En zou je met bergschoenen veel mogen lopen ? Dan is je vakantie misschien een beetje gered.
Ik heb een tijd bij Centrum Oost gezeten en daar vond ik het wel prettig, aardige mensen die de tijd voor je nemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef LoudGirl het volgende:
Wie weet er een goeie fysio in Groningen?
Geen kleding dat ik weet, ik mis wel mijn centimeter. Wat is het dat je hebt gevonden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:34 schreef teigan het volgende:
Zeg maok, ik vind hier nu alweer kleding van je....
mis je niet wat?
een zwart kort hempje en een tshirt van opwekking(?)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef maok het volgende:
[..]
Geen kleding dat ik weet, ik mis wel mijn centimeter. Wat is het dat je hebt gevonden?
ik ook! maar ik ben ze gister vergeten mee te nemen van Zernike, dus moet zo speciaal nog daar heen voor die klote dingen ...quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:09 schreef teigan het volgende:
Oh, het tshirtje is van het flevofestival, en je centimeter ligt hier ook nog..
Ik ga verslagen nakijken vandaag... Blegh...
Dat is lastig... Ik heb ze hier wel liggen, en anders pluk ik ze van internet, ze moeten ze toch online inleveren ter controle op plagiaat...quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik ook! maar ik ben ze gister vergeten mee te nemen van Zernike, dus moet zo speciaal nog daar heen voor die klote dingen ...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Bob. het volgende:
Buh, mijn hoofd is te overvol met international business onzin. Tijd voor pauze.
Een onzinvakjequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Bob. het volgende:
Buh, mijn hoofd is te overvol met international business onzin. Tijd voor pauze.
Respect daarvoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef Marco001 het volgende:
En weer een toets verneukt..![]()
Kwam er vandaag pas achter dat we de mid-term examens hadden van Oracle database Programming... 4 en 5,2 gehaald...
Zitten laten, dat beest eet muggen dus word je niet geprikt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Bob. het volgende:
En er zit een big ass spin op het vestje wat ik aan wil, wat nu?
18 juni!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Thnx!
Wanneer krijg je eigenlijk uitslag van je examens Chips?
Eraf slaan of een knappe man van de straat sleuren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Bob. het volgende:
En er zit een big ass spin op het vestje wat ik aan wil, wat nu?
Ik heb liever muggenbulten dan een spin in mijn kamer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zitten laten, dat beest eet muggen dus word je niet geprikt.
Ligt eraan waar in de Oosterstraat, zit je vlak naast de FEBO dan heb je wellicht wat overlast maar verderop niet veel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:42 schreef Nielsch het volgende:
Okee, zoals eerder vermeld ga ik binnenkort tijdelijk naar Groningen verhuizen. Vrijdag ga ik twee studio's bekijken.
De ene studio ligt aan de A-weg en ligt op ongeveer vijf minuten lopen van mijn nieuwe werkplek. De andere studio ligt aan de Oosterstraat en ligt op een kwartier lopen van m'n werk.
De studio's zijn ongeveer even groot. Degene op de A-weg is wel iets duurder (50 euro boven het bedrag dat m'n werkgever vergoedt), maar is wel dichterbij. Bovendien lijkt de Oosterstraat me vrij onrustig 's nachts (ben zelf ook student geweest). Klopt dit? Zo ja, dan ga ik liever voor de A-weg namelijk. Kan iemand van jullie me adviseren?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef JH87 het volgende:
Ik ga naar Frankrijk.
Krijgen we dan ook een tropische omgeving cadeau?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef .txt het volgende:
De komende +/- 12 uren tropische regenbuien.
Helaas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook een tropische omgeving cadeau?
Rond 9 uur is het als het goed is weer droog.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:59 schreef teigan het volgende:
Tropische regenbuien?
Hm, gelukkig ben ik morgen ook vrij...
Waar is dat RuG topic?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:02 schreef .txt het volgende:
[..]
Rond 9 uur is het als het goed is weer droog.
(aldus de weerman)
Het RuG topic moet ook weer opnieuw gemaakt worden Teigan.
ik ben al bijna 2 jaar afgestudeerd, ik geloof niet dat ik er verder nog iets te zoeken heb.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:02 schreef .txt het volgende:
[..]
Rond 9 uur is het als het goed is weer droog.
(aldus de weerman)
Het RuG topic moet ook weer opnieuw gemaakt worden Teigan.
Het is nog steeds droogquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef .txt het volgende:
[..]
Nice ligt nog net in subtropisch gebied, dus dat groeit wel.![]()
[ afbeelding ]
Nog 10 minuten.![]()
Inderdaad zeg...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een saaie dag vandaag.
Over 7 topics zitten we op 350. Is dat een mooi moment?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan we binnenkort ook nog eens meeten?
Als we stug doorposten wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
zitten we dan niet midden in de zomer?
Mag nu ook al wel of juist nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als we stug doorposten wel.![]()
Mogen de vrouwen allemaal in zomerjurkjes
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef teigan het volgende:
En RealZeus, klinkt goed, ook de andere filmpjes op youtube wel..
Die vrouw klinkt als die van Within Temptationquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik vind het echt supergaaf, met een echt koor en een orkest.
Eigenlijk moet je bij zo'n concert zijn maar goed, dan sta ik de hele avond met kippevel op mijn lijf.
Grootse bombastische muziek![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Die vrouw klinkt als die van Within Temptation
Dit zal live wel helemaal tof klinken ja... Ik had bij Apocalyptica echt kippevel op een gegeven moment... Dat was zo mooi..quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik vind het echt supergaaf, met een echt koor en een orkest.
Eigenlijk moet je bij zo'n concert zijn maar goed, dan sta ik de hele avond met kippevel op mijn lijf.
Grootse bombastische muziek![]()
een of ander festival?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:35 schreef Marco001 het volgende:
Ik ga aanstaande zaterdag Epica live zien(samen met Papa Roach, Delain en nog meer goede bands..)
JIJ MOET BIJquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:39 schreef Bob. het volgende:
Ik moest zowaar bijlezen na een avondje afwezigheid.
En als jullie die meet nou nog eens voor 7 juli doen dan ben ik er bij. Als het in mijn nieuw opgestelde schema past.
Oh, dacht altijd dat je langer was.quote:
quote:
Daar ben je ook mooi klaar mee, acne model.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef maok het volgende:
Iemand hier met acne?
Acne modellen gezocht.
Jup, Waldrock.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:09 schreef teigan het volgende:
[..]
een of ander festival?
Ik geloof dat ik Epica ook wel eens live heb gezien, maar 100% zeker ben ik er niet van. Het is dan al zeker een jaar of 4 geleden gok ik..
Onder voorbehoud: Is goed!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:36 schreef maok het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van zondag de 28ste? Picknicken in het NP?
Boem dikkel komt ook?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Oef ik heb de hele week van eind juni feest. Eerst TT feest, dan nog een ander feest op zaterdag en dan zondag.. nja, brak picknicken is tof!
Dan kan ik in ieder geval niet...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:36 schreef maok het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van zondag de 28ste? Picknicken in het NP?
Ging het zo slecht?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Rijles. Stomme auto. Ik haat wegrijden.
Nee,quote:
Studeer je? Of werk je? Of.. ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef Michelle_2 het volgende:
Hoi allemaal,ik heb een tijdje geleden al eens een paar keer bij jullie gepost en ik wil nu graag weer meeschrijven want jullie lijken me een gezellig cluppie..
Dus als jullie iets van mij willen weten,vraag maar raak...
Moet jij vooral andere mensen gaan 'quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moet jij vooral andere mensen gaan ''-en met je eeuwige UI en username change.
Dat ding bij je naam.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:30 schreef .txt het volgende:
Wat is een UI?
Single,moeder van 2 kinderen en ik werk als call centermiep..quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Studeer je? Of werk je? Of.. ja.
Wat doe je zo ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |