quote:
En terecht...quote:
Laat je maar gaan en laat je maar los, het is weekend, de week zit erop!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:27 schreef JH87 het volgende:
Is het alweer avond?
Dat moet te doen zijn. Wat zijn je wensen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Hola Groningers! Ik kom graag tijdelijk in jullie stad wonen (half jaar, vanaf juli). Heeft er iemand woonruimte voor me? Gemeubileerd en met internet. Wil er best wat voor betalen (max. 600 euro).
TVP dus ook... aangezien ik voor m'n werk een half jaar naar Groningen ga...
http://www.zeeven.nl heeft meestal een goed aanbod in jouw prijsklasse (ze zijn wel streng met aannemen van mensen, geen studenten e.d. geloof ik)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Hola Groningers! Ik kom graag tijdelijk in jullie stad wonen (half jaar, vanaf juli). Heeft er iemand woonruimte voor me? Gemeubileerd en met internet. Wil er best wat voor betalen (max. 600 euro).
TVP dus ook... aangezien ik voor m'n werk een half jaar naar Groningen ga...
Dan heb je toch een mooie vrouw nodig die je ieder uur wakker maakt om er zeker van te zijn dat het goed met je gaat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:53 schreef Luco het volgende:
Bleeegh... Vandaag tijdens m'n wedstrijd vol op m'n achterhoofd gevallen. Gevolg is dat ik nu met koppijn thuis zit. Huisartsenpost heb ik ook al aan de lijn gehad, die dacht aan een lichte hersenschudding. Lekker 2-3 dagen rust houden
A'dam.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:20 schreef maok het volgende:
Zo, ook weer terug van een dagje a'dam/ zandvoort/ haarlem![]()
Luco beterschap
Ja hij floot ons tegen oud FC Groningen.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
ah, die leidsman die goed is in het hanteren van de fluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |