Bekijk wat de afstand is en ga uit van een snelheid tussen de 10 en 15 km p/u?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt om te fietsen van Groningen naar Zuidwolde en hoe ik in hemelsnaam daar aankom?
Er zijn geen fietsrouteplanners.
Gewoon de Groningerweg affietsen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt om te fietsen van Groningen naar Zuidwolde en hoe ik in hemelsnaam daar aankom?
Er zijn geen fietsrouteplanners.
Autoweg geeft denk ik een andere afstand dan een fietsweg vanwege andere route.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bekijk wat de afstand is en ga uit van een snelheid tussen de 10 en 15 km p/u?
Die is idd nog beter, langs dat kanaal.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef maok het volgende:
hoe je daar komt:
Vanaf de Nieuwe Ebbingestraat bijna alsmaar rechtdoor. Dan kom je vervolgens door de bankastraat (paralelweg van de Bedumerweg), Soendastraat (nog steeds paralweg Bedumerweg), de oprit van Noordzeeweg op (langs de ringweg), over de Noordzeebrug, onderaan de afrit rechts en bij de stoplichten weer links (= Groningerweg), dan rij je langs water, de Hornbach en kom je vanzelf aan in Zuidwolde.
Vanaf het einde van de Ebbingestraat zal het ongeveer 15 minuten fietsen zijn.
Je kunt inderdaad ook via Beijum fietsen maar dat is waarschijnlijk langer en ook ingewikkelder.
Met harde banden, wind mee en in een keer goed fietsen... Kan het in 15 minuten maar ik zou minstens het dubbele ervoor uittrekken.quote:
Jammer, foto gemistquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:27 schreef freecell het volgende:
Welja!
Ik haal hem zo weer weg wegens oppaskindje
Ik heb hem gemistquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:27 schreef freecell het volgende:
Welja!
Ik haal hem zo weer weg wegens oppaskindje
D66 scoort ook goed! Voorlopige prognose CDA 20,3% PvdA 13,4% VVD 11,3% GroenLinks 9,2% SP 7,9% CU-SGP 6,6% PvdD 3,8% Overig 2,0% D66 10,9% PVV 14,8%quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net ook nog snel gestemd, D66.
Eigenlijk wilde ik niet gaan omdat ik me niet genoeg had ingelezen, maar mijn zus dwong me. Nu ben ik ook zo'n iemand die z'n stem heeft gebaseerd op wat stomme stellingen van de stemwijzer, bluh.
Je zegt het zelf al.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Luco het volgende:
Niet gaan stemmen is gewoon zonde, snap nooit dat de opkomst zo laag is...
Ik vind het eigenlijk ook wel schandalig dat er zo weinig mensen komen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Luco het volgende:
Niet gaan stemmen is gewoon zonde, snap nooit dat de opkomst zo laag is...
Maar toch, deelnemen aan de democratie zie ik als een plicht. Ik heb liever dat mensen stemmen zonder dat ze een verkiezingsprogramma hebben gelezen dan dat ze niet stemmen... Ze weten heus wel ongeveer of ze links of rechts zijn. Jammer dus van de lage opkomst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel schandalig dat er zo weinig mensen komen.
Maar ik had bij deze verkiezing me er nog niet echt in verdiept, en had überhaupt vandaag pas door dat het deze dag was. En dan vind ik het ook stom om zomaar op iets te gaan stemmen gewoon omdat het zou moeten..
Stem dan blanco. Verneuk je die opkomst in ieder geval niet...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel schandalig dat er zo weinig mensen komen.
Maar ik had bij deze verkiezing me er nog niet echt in verdiept, en had überhaupt vandaag pas door dat het deze dag was. En dan vind ik het ook stom om zomaar op iets te gaan stemmen gewoon omdat het zou moeten..
Leuk hequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef .txt het volgende:
Man vernielt stempotloden vanwege Wilders
Peterselieman, dat was een mooi bericht.
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Had het op zn minst op volgorde gezet.
Hoe is het met Leander,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:41 schreef freecell het volgende:
gmogge!
Ik heb 'gewoon' acht uur geslapen en voel me zo gaar als een weetikveelwat. Hopeloos dit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef Bob. het volgende:
Weg geslapen?
Ik heb ook uitgeslapen, en ik vond het heerlijk.Maar nu werkt de douche niet, dat is iets minder heerlijk.
quote:
En terecht...quote:
Laat je maar gaan en laat je maar los, het is weekend, de week zit erop!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:27 schreef JH87 het volgende:
Is het alweer avond?
Dat moet te doen zijn. Wat zijn je wensen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Hola Groningers! Ik kom graag tijdelijk in jullie stad wonen (half jaar, vanaf juli). Heeft er iemand woonruimte voor me? Gemeubileerd en met internet. Wil er best wat voor betalen (max. 600 euro).
TVP dus ook... aangezien ik voor m'n werk een half jaar naar Groningen ga...
http://www.zeeven.nl heeft meestal een goed aanbod in jouw prijsklasse (ze zijn wel streng met aannemen van mensen, geen studenten e.d. geloof ik)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Hola Groningers! Ik kom graag tijdelijk in jullie stad wonen (half jaar, vanaf juli). Heeft er iemand woonruimte voor me? Gemeubileerd en met internet. Wil er best wat voor betalen (max. 600 euro).
TVP dus ook... aangezien ik voor m'n werk een half jaar naar Groningen ga...
Dan heb je toch een mooie vrouw nodig die je ieder uur wakker maakt om er zeker van te zijn dat het goed met je gaat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:53 schreef Luco het volgende:
Bleeegh... Vandaag tijdens m'n wedstrijd vol op m'n achterhoofd gevallen. Gevolg is dat ik nu met koppijn thuis zit. Huisartsenpost heb ik ook al aan de lijn gehad, die dacht aan een lichte hersenschudding. Lekker 2-3 dagen rust houden
A'dam.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:20 schreef maok het volgende:
Zo, ook weer terug van een dagje a'dam/ zandvoort/ haarlem![]()
Luco beterschap
Ja hij floot ons tegen oud FC Groningen.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
ah, die leidsman die goed is in het hanteren van de fluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |