Ah mooi, ik gebruik ze alleen op het moment niet, ik heb ze alle drie zonder iets ergens in gestopt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:55 schreef teigan het volgende:
Oh, maok, we vonden net in de auto dat dingetje wat bij jouw tulpjes hoorde....
Yayquote:
Als dat verrekte Roda nou 'ns had verloren had Cambuur lekker weer tegen Ajax mogen spelen...quote:
Mja balen is dat. Welterusten Groningen (hoi Bob.).quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ook balen voor FC Groningen. Moeten ze volgend voetbalseizoen weer dat pokke eind naar Kerkrade maken
Dat heb ik altijd om half 2 als ik mn dipje van 12 uur te boven benquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef Bob. het volgende:
Slaap lekker .txt.
Zo om 12 uur 's nachts krijg ik altijd zo'n energie-boost dat ik zou willen dat het ochtend was en dat ik naar college mocht en naar vriendinnen kon enzo. Maar in plaats daar van stuiter ik een beetje door mijn kamer.
Misschien moet je dan om 12 uur heel snel gaan slapen, dan wil het nog een beetje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd om half 2 als ik mn dipje van 12 uur te boven ben
Groningen is hip.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef Adamo144 het volgende:na drukke tijden denk ik eindelijk tijd te hebben binnenkort voor een bezoekje aan Groningen
Chips. Dat was ik dus vergeten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
En iedereen maar die punt vergeten he,.
De punt hoort alleen maar achter de volledige naam of de afkorting. (CZ.)quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
En iedereen maar die punt vergeten he,.
Hoe weet jij dat nou! Het is toch zeker mijn naam?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De punt hoort alleen maar achter de volledige naam of de afkorting. (CZ.)
Dat je het even weet he.
Ik heb gezegd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou! Het is toch zeker mijn naam?
Wildlife SOS.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef .txt het volgende:
Animal Planet is tof !
Hm, ja da's ook tof.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wildlife SOS.
Ik zou mss naar Surrey gaan voor de open dag,maar het ziet er niet naar uit dat dit door kan gaan.
Jammer. Maar dan volgend jaar maar.
Wat wordt het?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef .txt het volgende:
Hm, vandaag mogen we stemmen... Gaan jullie ook, of ben ik de enige?
VVD, omdat hun verkiezingsprogramma me het meeste aansprak.quote:
Als het landelijke verkiezingen waren zou ik ook PvdA stemmen...quote:
lees: PVV?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik stem voor het niet gaan stemmen vandaag
Deze is te makkelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, dat zijn josti's die daar op gaan stemmen
Vreemde combi tekstbestandje. Europees VVD stemmen en landelijk voor de PVDA willen kiezenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef .txt het volgende:
[..]
Als het landelijke verkiezingen waren zou ik ook PvdA stemmen...
Maar Europa is atm een bureaucratische zooi imo.
Jammer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:45 schreef maok het volgende:
Ik ga zo ook maar even stemmen. Ik zeg lekker niet waarop
Hahaha. Nee, Brussel moet efficiënter worden en zich niet met teveel met ons bemoeien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vreemde combi tekstbestandje. Europees VVD stemmen en landelijk voor de PVDA willen kiezen
Marianne staat heul wel op de lijst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef JH87 het volgende:
Grulez is meer zo'n PvdD stemmer omdat ie Marianne leuk vindt, maar hij heeft nog niet door dat Marianne niet op de lijst staat.
Oh ze is lijstduwer, wist ik niet. Zie het nu ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Marianne staat heul wel op de lijst.
Of snap ik ergens een grap niet?
Beter opletten, Jop.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh ze is lijstduwer, wist ik niet. Zie het nu ook.
Op de PVV of heb je nog niet op de poll gestemdquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:Ik heb gestemd voor het eerst in mijn leven.
Ik stem PVV.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Op de PVV of heb je nog niet op de poll gestemd
Leuk hè?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:Ik heb gestemd voor het eerst in mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |