Ah mooi, ik gebruik ze alleen op het moment niet, ik heb ze alle drie zonder iets ergens in gestopt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:55 schreef teigan het volgende:
Oh, maok, we vonden net in de auto dat dingetje wat bij jouw tulpjes hoorde....
Yayquote:
Als dat verrekte Roda nou 'ns had verloren had Cambuur lekker weer tegen Ajax mogen spelen...quote:
Mja balen is dat. Welterusten Groningen (hoi Bob.).quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ook balen voor FC Groningen. Moeten ze volgend voetbalseizoen weer dat pokke eind naar Kerkrade maken
Dat heb ik altijd om half 2 als ik mn dipje van 12 uur te boven benquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef Bob. het volgende:
Slaap lekker .txt.
Zo om 12 uur 's nachts krijg ik altijd zo'n energie-boost dat ik zou willen dat het ochtend was en dat ik naar college mocht en naar vriendinnen kon enzo. Maar in plaats daar van stuiter ik een beetje door mijn kamer.
Misschien moet je dan om 12 uur heel snel gaan slapen, dan wil het nog een beetje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd om half 2 als ik mn dipje van 12 uur te boven ben
Groningen is hip.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef Adamo144 het volgende:na drukke tijden denk ik eindelijk tijd te hebben binnenkort voor een bezoekje aan Groningen
Chips. Dat was ik dus vergeten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
En iedereen maar die punt vergeten he,.
De punt hoort alleen maar achter de volledige naam of de afkorting. (CZ.)quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
En iedereen maar die punt vergeten he,.
Hoe weet jij dat nou! Het is toch zeker mijn naam?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De punt hoort alleen maar achter de volledige naam of de afkorting. (CZ.)
Dat je het even weet he.
Ik heb gezegd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou! Het is toch zeker mijn naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |