quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:01 schreef Haushofer het volgende:
Mijn levensdoel is vervuld. Ik sta in de UK.
Ja. Hoeveel bied je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:01 schreef FlyingFox het volgende:
Heeft er nog iemand een kamer voor mij vrij in Groningen toevallig? [afbeelding]
Blablabla.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:03 schreef Haushofer het volgende:
Trouwens, er is geen faculteit voor wis- en natuurwetenschappen in haren, en het gebouw van de wis- en natuurwetenschappen klopt niet; daar wordt wiskunde en informatica gegeven. Er is wel een natuurkunde en scheikunde faculteit.
'tis mie watquote:
KEI-UK? Of die over 1,5 week uitkomt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:01 schreef Haushofer het volgende:
Mijn levensdoel is vervuld. Ik sta in de UK.
Word het nog wat? Ik begin dinsdagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:23 schreef S-Two het volgende:
Net mijn aanmelding psychologie op de bus gedaan, we zullen zien wat het wordt.
Die KEI-Uk inderdaadquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:57 schreef FLR het volgende:
[..]
KEI-UK? Of die over 1,5 week uitkomt...
Nog niets weer gehoord. Vanaf het begin gaat sowieso niet lukken denk ik. Maar misschien dat ik halverwege in kan stappen ofso. We zien het welquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Word het nog wat? Ik begin dinsdag![]()
Ja kort introductie college en boeken ophalenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nog niets weer gehoord. Vanaf het begin gaat sowieso niet lukken denk ik. Maar misschien dat ik halverwege in kan stappen ofso. We zien het wel.
edit: Komende dinsdag al?
De faculteit letteren geeft veel college in het gebouw. Ook andere faculteiten zijn actief in het gebouw, maar welke nog meer weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:15 schreef niksan het volgende:
Ik zie dat deze universiteit verschillende faculteiten heeft voor van alles en nog wat,
maar watvoor les wordt er in het hoofdgebouw gegeven?
Welk tentamen had je dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:14 schreef Tabu het volgende:
me tentamen verneukt vannochtend, bouwen ze trouwens een extra examenhal op zernike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |