quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Bob. het volgende:
Buh, mijn hoofd is te overvol met international business onzin. Tijd voor pauze.
Een onzinvakjequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Bob. het volgende:
Buh, mijn hoofd is te overvol met international business onzin. Tijd voor pauze.
Respect daarvoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef Marco001 het volgende:
En weer een toets verneukt..![]()
Kwam er vandaag pas achter dat we de mid-term examens hadden van Oracle database Programming... 4 en 5,2 gehaald...
Zitten laten, dat beest eet muggen dus word je niet geprikt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Bob. het volgende:
En er zit een big ass spin op het vestje wat ik aan wil, wat nu?
18 juni!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Thnx!
Wanneer krijg je eigenlijk uitslag van je examens Chips?
Eraf slaan of een knappe man van de straat sleuren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Bob. het volgende:
En er zit een big ass spin op het vestje wat ik aan wil, wat nu?
Ik heb liever muggenbulten dan een spin in mijn kamer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zitten laten, dat beest eet muggen dus word je niet geprikt.
Ligt eraan waar in de Oosterstraat, zit je vlak naast de FEBO dan heb je wellicht wat overlast maar verderop niet veel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:42 schreef Nielsch het volgende:
Okee, zoals eerder vermeld ga ik binnenkort tijdelijk naar Groningen verhuizen. Vrijdag ga ik twee studio's bekijken.
De ene studio ligt aan de A-weg en ligt op ongeveer vijf minuten lopen van mijn nieuwe werkplek. De andere studio ligt aan de Oosterstraat en ligt op een kwartier lopen van m'n werk.
De studio's zijn ongeveer even groot. Degene op de A-weg is wel iets duurder (50 euro boven het bedrag dat m'n werkgever vergoedt), maar is wel dichterbij. Bovendien lijkt de Oosterstraat me vrij onrustig 's nachts (ben zelf ook student geweest). Klopt dit? Zo ja, dan ga ik liever voor de A-weg namelijk. Kan iemand van jullie me adviseren?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef JH87 het volgende:
Ik ga naar Frankrijk.
Krijgen we dan ook een tropische omgeving cadeau?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef .txt het volgende:
De komende +/- 12 uren tropische regenbuien.
Helaas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook een tropische omgeving cadeau?
Rond 9 uur is het als het goed is weer droog.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:59 schreef teigan het volgende:
Tropische regenbuien?
Hm, gelukkig ben ik morgen ook vrij...
Waar is dat RuG topic?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:02 schreef .txt het volgende:
[..]
Rond 9 uur is het als het goed is weer droog.
(aldus de weerman)
Het RuG topic moet ook weer opnieuw gemaakt worden Teigan.
ik ben al bijna 2 jaar afgestudeerd, ik geloof niet dat ik er verder nog iets te zoeken heb.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:02 schreef .txt het volgende:
[..]
Rond 9 uur is het als het goed is weer droog.
(aldus de weerman)
Het RuG topic moet ook weer opnieuw gemaakt worden Teigan.
Het is nog steeds droogquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef .txt het volgende:
[..]
Nice ligt nog net in subtropisch gebied, dus dat groeit wel.![]()
[ afbeelding ]
Nog 10 minuten.![]()
Inderdaad zeg...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een saaie dag vandaag.
Over 7 topics zitten we op 350. Is dat een mooi moment?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan we binnenkort ook nog eens meeten?
Als we stug doorposten wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
zitten we dan niet midden in de zomer?
Mag nu ook al wel of juist nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als we stug doorposten wel.![]()
Mogen de vrouwen allemaal in zomerjurkjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |