Gezond eten, zeer weinig alcohol, vroeg naar bed en goed de bijsluiter van je ontstekingsremmer opvolgen.quote:
quote:
Wij hebben hem van de week ook gespot. Op loopafstand, verleidelijk indeedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef teigan het volgende:
Ik zie sinds kort bij Paddepoel een kraam van Toscana staan..
Erg verleidelijk, maar goed dat ik er in de auto langskom en te lui ben om uit te stappen...
Doh! Ik keek weer eens verkeerd..quote:
Misschien moet je ze maar individueel behandelen ipv van als 2-ling, volgens mij maak je dan wat meer kans. Lijkt me irritant om altijd samen met mijn zus benaderd te wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Doh! Ik keek weer eens verkeerd..
Ik heb inmiddels wel net hun msn gekregen... Ze schijnen alleen heel weinig online te zijn..
En als we het over ijs hebben: Boerenjongens van die kraam bij de CenA![]()
Vallen bergschoenen onder degelijk schoeisel ? En zou je met bergschoenen veel mogen lopen ? Dan is je vakantie misschien een beetje gered.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:38 schreef LoudGirl het volgende:
Dokter zei moeilijk woord, remedie fysio, ontstekingsremmers en degelijk schoeisel
Veel te grote bergschoenen zijn vast goed voor je voetenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vallen bergschoenen onder degelijk schoeisel ? En zou je met bergschoenen veel mogen lopen ? Dan is je vakantie misschien een beetje gered.
Ik heb een tijd bij Centrum Oost gezeten en daar vond ik het wel prettig, aardige mensen die de tijd voor je nemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef LoudGirl het volgende:
Wie weet er een goeie fysio in Groningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |