Dankjewel, ik wist niet hoe het moest. Acht uur zweefmolen goed?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:46 schreef maok het volgende:
Ik voelde mij trouwens zo vrij om maar even een nieuwe te openen
Petjesvolk wat grotendeels domineert rondom de botsauto'squote:
Alleen zijn de boeren hier getint en spreken ze marrokaans (Of zijn de blank en dragen ze petjes en proberen ze marrokaans te pratenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:03 schreef nietzman het volgende:
Precies, boeren om de botsauto's, 't doet me zowaar weer aan m'n pittoreske Friese dorpje denken..
Nee dus, sorry. Het was een beetje druk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:42 schreef teigan het volgende:
Ik zag Loudgirl vanmiddag nog op de markt, maar ze zag mij geloof ik niet.... En aangezien we hele verschillende kanten uitgingen lukte hoi zeggen ook niet..
Nja of laat. Ughh, wat voel ik me beroerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee, maar je bent er wel vroeg bij
En ik mag (alweer) met goed weer lekker studeren... Totaal geen zin in...quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja of laat. Ughh, wat voel ik me beroerd.![]()
Wat is het trouwens ontzettend warm buiten. Eindelijk weer goed weer.
Over een maand is het nog vroeger lichtquote:Op zondag 10 mei 2009 06:34 schreef Bob. het volgende:
Sinds wanneer is het zo vroeg al licht.
Dat is het probleem... Literatuuronderzoek nu, dus lekker hele dag artikelen zoeken op Pubmed enzoquote:Op zondag 10 mei 2009 14:03 schreef Bob. het volgende:
Moet je gewoon lekker met je boek ergens buiten gaan zitten, dan is het allemaal wel te doen!
Om na 5 minuten weer binnen te zitten omdat ik bijna de ramen van de buren ingeschoten heb...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:29 schreef Luco het volgende:
Nou, het is zover. Na 2 uur soggen heb ik besloten toch niks nuttigs meer te doen vandaag. Tijd om naar buiten te gaan
Haha ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met een teiltje met afwas in de trein stappen
Alsof wel of niet soggen van het weer afhangt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:00 schreef Luco het volgende:
[..]
En ik mag (alweer) met goed weer lekker studeren... Totaal geen zin in...
Koffie vind ik niet te hachelen, bier heb ik niet in huis... Al met al vrij suffe dag gehad dus...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Alsof wel of niet soggen van het weer afhangt.
Zonlicht is juist goed voor je brains en je wordt er optimistischer van.
(maar houd je hoofd koel, met bier en koffie)
Jij was toch de farmaceut hier? Duik je lab in en maak een studiepil.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Koffie vind ik niet te hachelen, bier heb ik niet in huis... Al met al vrij suffe dag gehad dus...
Zoals?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
waar je je al niet mee bezig kunt houden
Internet.quote:
Ik dacht eerst dat dit een fotosoep was, omdat ik het nogal hoog vond voor een zweefmolen.quote:
Nee toen was ik nog in de kerk. Maar het moet wel een behoorlijke klap zijn geweest als ik de foto's zo zie.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit een fotosoep was, omdat ik het nogal hoog vond voor een zweefmolen.
Tot ik vanavond op de kermis was, het ding is echt hoog.
En dat reuzenrad ook, ik kon de toren van het politiebureau in Assen zien.
En Maok? Heb jij niks gehoord vanmiddag?
Geen koffie blieven en geen bier in huis hebben? Wat ben jij voor nepstudent.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef Luco het volgende:
Koffie vind ik niet te hachelen, bier heb ik niet in huis... Al met al vrij suffe dag gehad dus...
Mai Bob. Lekker geslapen?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou weer! Mai.![]()
Begin ik net een beetje aan moi te wennen.
Ik woon nu 2,5 jaar in Groningen en ik blijf dat moi een stom woord vindenquote:
Ja, maar mai is nog lelijker.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik woon nu 2,5 jaar in Groningen en ik blijf dat moi een stom woord vinden
Ben ik met je eensquote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik woon nu 2,5 jaar in Groningen en ik blijf dat moi een stom woord vinden
Drents is nog onverstaanbaarder dan Groningsquote:
Russisch, dát is pas onverstaanbaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Drents is nog onverstaanbaarder dan Gronings
zelfde hierquote:Op maandag 11 mei 2009 18:35 schreef Bob. het volgende:
Ugh, ik heb echt een enorme hekel aan bussen. Zelfs al zou de bus 2x zo snel zijn, dan zou ik nog fietsen.
quote:
quote:
Werken is voor werknemersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:04 schreef Luco het volgende:
Al 131 132 minuten geen post in dit topic!
Tijd om daar verandering in te brengen, is iedereen aan het werk ofzo?
Moet je zaterdag gaan, dan komt de hele provincie naar de stad toe lijkt het wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:03 schreef nietzman het volgende:
Precies, boeren om de botsauto's, 't doet me zowaar weer aan m'n pittoreske Friese dorpje denken..
Met mij wat minder buuuh. Moet eigenlijk zo gaan slapen, maar kan mezelf er nooit zo toe zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja gewoon, ik ben een beetje buuuh.
En hoe is't met Mark?
Ik herken het probleem, slapen is suffig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Met mij wat minder buuuh. Moet eigenlijk zo gaan slapen, maar kan mezelf er nooit zo toe zetten.
Waarom ben jij een beetje buuuh?
Ik ben overtuigd, ik ga op korfbal.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
kworkjebâlje
is gewoon een slap excuus om teamgenoten te neuken, pure orgiesport.
klopt, vooral met verslagen nakijken ben ik gewoon lui, en blijf ik het uitstellen.....quote:
Fail.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef Luco het volgende:
Goetmeuning!
Gaat het topic vandaag harder lopen?
Idd. Er klopt geen zak van. Als je dat nabij winkels vindt, dan is alles nabij een winkelquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef teigan het volgende:
Hm, ons huis staat op woningnet, maar wat een berg onzin en foute informatie staat erbij zeg... Niet normaal!!!
oeh, die cv had ik nog niet eens gezien... De eerste woonlaag, en de huurprijs vond ik al belachelijk genoeg....quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd. Er klopt geen zak van. Als je dat nabij winkels vindt, dan is alles nabij een winkel
En CV
Je hebt alleen dat stukje perron niet afgereden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat ik vandaag het grootste deel van de achtbaan gehad heb.
Het ritje is nog niet ten einde neequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt alleen dat stukje perron niet afgereden?
Bijlezenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:37 schreef MaxMark het volgende:
Heuj, terug uit Scheveningen. Wat heb ik hier veel posts moeten bijlezen sinds vanmorgen zeg
Het is al twee dagen zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef Kleiduif het volgende:
Hallo iedereen,
Ik meld me ook maar eens om het topic vol te krijgen.
Laatste tijd erg druk met werken en overige dingen.
is iedereen op de kermis of zo?,
Zo rustig is het hier.
KGquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef Kleiduif het volgende:
Hallo iedereen,
Ik meld me ook maar eens om het topic vol te krijgen.
Laatste tijd erg druk met werken en overige dingen.
is iedereen op de kermis of zo?,
Zo rustig is het hier.
Jij verwachtte dat dat pas na een paar maanden zou gebeuren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:10 schreef Bob. het volgende:
Misschien is het ook wel extra rustig omdat Jopsje er niet is. Zou hij al zijn opgegeten door een leeuw?![]()
Truste Alex!
Huh?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij verwachtte dat dat pas na een paar maanden zou gebeuren?
Je zei dat Jop al opgegeten was door een leeuwquote:
Oke, ik doe het wel gewoon in het engels ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef maok het volgende:
Ik had mijn bewijs van inschrijving van mijn opleiding ook altijd in het Engels en in Nederlands. Volgens mij mag je het dus ook gewoon de engelse naam geven. Daarbij zijn er zat opleidingen met een engelse naam die ook gewoon Nederlands zijn.
Ah op die fiets.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Je zei dat Jop al opgegeten was door een leeuw
Je hebt twee weken gewacht met het te vertellen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:18 schreef Bob. het volgende:
Oeh lala Chips, leuke rok!
Ik heb net mijn ouders opgebiecht dat ik mijn bril heb kwijt gemaakt, is het enige wat ze doen een beetje lachen om mijn vergeetachtigheid en het sneu voor me vinden. Als iemand me dat nou even had verteld voordat ik twee weken lang me ontzettend schuldig voelde.
Ja, ik ben een wuss.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt twee weken gewacht met het te vertellen?
Dat was natuurlijk ook een erg reële optie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
En ik hoopte stiekem dat hij nog terug kwam.
Jawohl.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook een erg reële optie.
Eerder een lekkere reet.quote:
1 keer gezien bij een vorige begrafenis...quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jawohl.
En gewoon gecondoleerd in het Duits opzoeken, dan komt het vast goed G. Kende je die oom van je vader goed?
Nietz, Jop en ik waren doorgegaan naar de finalequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef Bob. het volgende:
Ik kijk het songfestival.
Bier en tieten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:17 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Hai, ti's weer eens zover.
Ik heb niks met het songfestival maar ik hoorde de Finse inzending laatst op de Belgische radio en die mag van mij winnen en het mag van mij de zomerhit wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef teigan het volgende:
Wij ook.. (mik, maok en ik)..
Even zien dat de toppers eruitgaan..
Wij zijn voor Estland....
Hey, Ricky Martin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Neehee. Deze moet winnen.
Ondanks de enorme homo's in de clip.
Maar Dita komt daar op dansen wrs.![]()
Als het morgen tussen 1200 en 1700 maar mooi weer isquote:
Ik hoop het, want dan moet ik werkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Als het morgen tussen 1200 en 1700 maar mooi weer is
Ik heb net op het punt gestaan om dat neer te zetten, maar toch maar niet gedaan...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:18 schreef maok het volgende:
Ik vrees dat het een wraakactie van Teigan is vanwege haar skateblessure. 'Als ik niet kan skaten, dan niemand'
quote:A1 Grand Prix naar Assen
DVHN | Gepubliceerd op 15 mei 2009, 14:13
Laatst bijgewerkt op 15 mei 2009, 14:29
ASSEN -
Het TT Circuit is terug op de internationale autosportkaart. Op 16 mei 2010 is het Asser asfaltlint strijdtoneel voor een A1 Grand Prix. Na de Formule 1 is dat de autosportcyclus die wereldwijd het meeste aanzien geniet. A1 baas Tony Teixeira komt zaterdag naar Assen om naar verluidt een vijfjarige verbintenis met het TT Circuit te ondertekenen.
Na de eenmalige Champ Cars races in 2007 zijn de noordelijke liefhebbers lange tijd verstoken gebleven van autosport van internationaal allure. Procedures vanwege het geluid verdreven de auto's van het TT Circuit. Echter, nu de vergunning is aangepast is er weer ruimte ontstaan om – binnen de twaalf toegestane geluidsdagen van de hoogste categorie - een groot autosportevenement naar Assen te halen. Met de A1 Grand Prix heeft het TT Circuit er een publiekstrekker van topformaat bij.
De A1 is een wintercompetitie, waar 23 landenteams aan meedoen. Coureurs rijden allemaal met dezelfde 600pk sterke Ferrari's en Michelin banden. De A1 was tot en met dit seizoen één van de grootste evenementen voor Zandvoort. De verplaatsing naar Assen is een klap in het gezicht voor Zandvoort, dat zwaar verouderd is en de concurrentie met moderne circuits als Assen, dat qua faciliteiten tot de top van de wereld behoort, niet meer kan aangaan.
Ik niet, maar heb gehoord dat het water er veel te warm is om fatsoenlijk baantjes te kunnen trekken, maar misschien hou je daar van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:03 schreef Bob. het volgende:
Pf, ik kan alweer niet roeien vandaag.![]()
Ik denk dat ik dan het HIS bad maar eens ga uitproberen, ben een beetje rusteloos. Iemand daar al eens gezwommen?
En ook geen skateweerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:34 schreef maok het volgende:
Gefeliciteerd, hier een lekker kuikentje voor ze:
. Ik weet niet waneer die van mij jarig zijn dus ik vier het maar op de dag dat ze hier kwamen, 4 april.
Inderdaad, ik had net zo goed met mijn kleren aan kunnen gaan zwemmen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef MaxMark het volgende:
Het is ook geen fietsweer, kwam ik net achter
Heerlijk he. Toen ik er was regende het een beetje en toen ik in de bus zat, barstte het los even na 17.00quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een pauperweer in Leeuwarden.
Ja, daar was ik. Spanning ende sensatie.
Serieus goede move!!!quote:
Reuze leuk, nu alleen nog echt gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, het is tot en met zondag.
Wel leuk trouwens dat je nog in het reuzenrad wilt
Als ze maar van deze kuikentjes aflbijvenquote:
Mooi topicquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef maok het volgende:
Dat kuikentje was al dood.![]()
Voor die kuikentjes had ik ook geremd. Het zouden trouwens zo de kuikentjes van Emma kunnen zijn.
Afgelopen woensdag heb ik trouwens nog een noodstop gemaakt met de auto toen er een kat overstak.
Wat heeft de crimineel gedaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:40 schreef Bob. het volgende:
Stoute Nietz.
Oh geen idee. Iets door een reactie in KPD geloof ik. (Ja, ik hou van rellen, dus ik had het alweer op gezocht.quote:
Dan weet je het dus welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh geen idee.
Iets door een reactie in KPD geloof ik. (Ja, ik hou van rellen, dus ik had het alweer op gezocht.)
Zo bijzonder is het subforum nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:59 schreef teigan het volgende:
Ah, vandaar dat ik het niet kon vinden, ik heb geen toegang tot KPD
Maar ondertussen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het subforum nu ook weer niet.
Ik weet niet wát er in die post stond, dus ik heb geen idee over wat hij dat precies heeft gedaan he.quote:
"Ten oorlog!" [Napoleontische oorlogen, Krim-oorlog, Frans-Duitse oorlog & WO I ]quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Welk onderwerp heb je voor geschiedenis ChipsZak.?
Klinkt echt ontzettend interessantquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Ten oorlog!" [Napoleontische oorlogen, Krim-oorlog, Frans-Duitse oorlog & WO I ]
&
"Dynamiek & stagnatie in de Republiek".
Nou kijk. Ik heb een hekel aan oorlogen leren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die oorlogen zijn best interessant, vooral de meer dan 100 jaar Frankrijk tegen Duitsland
Maar dynamiek en stagnatie in de Republiek klinkt best
DAN BEN JE ER WEER JOPPEL.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:41 schreef JH87 het volgende:
Gaat goed hier. Verblijf bijna over. Morgen naar Ethiopie, maandagochtend in Duitsland en dinsdag weer in Groningen. Hoop dat m'n internetverbinding tegen die tijd is opgeleverd in Groningen, geen idee eigenlijk.
En hoe gaat 't met Groningen?
Wat leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:41 schreef JH87 het volgende:
Gaat goed hier. Verblijf bijna over. Morgen naar Ethiopie, maandagochtend in Duitsland en dinsdag weer in Groningen. Hoop dat m'n internetverbinding tegen die tijd is opgeleverd in Groningen, geen idee eigenlijk.
En hoe gaat 't met Groningen?
Tof hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
én ik heb 2 knuffels gewonnen met de grijpmachines op de kermis,.
Best wel, maar ik heb het wel es vaker gehad.quote:
Kan je er niet je beroep van maken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Best wel, maar ik heb het wel es vaker gehad.
Ik ben gewoon steengoed.
Kon het maar !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |