Wat bedoel je met 'alleen het witte vlees'?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Kan je de kipfilet niet beter koken? Gebakken lijkt me niet goed, tenzij het alleen het witte vlees is.
Ik maal een pilletje wel eens door een beetje smeerkaas en dan aan z'n poten smeren, die likken ze altijd schoon en dus krijgen ze het ook binnen.
Leuk topic met leuke katten.
Succes!
Nou, niet het gebraden/gebakken korstje [wat wij zo lekker vinden....]quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef maok het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'alleen het witte vlees'?
Wit vlees zit op de borst, bruin vlees op de pootjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef maok het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'alleen het witte vlees'?
Ah, dan had ik je onderscheid wit/bruin vlees verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:59 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Nou, niet het gebraden/gebakken korstje [wat wij zo lekker vinden....]
Als ik kipfilet eet krijgt het kattenbeest ook een stukje kip, zonder korstje.
Vond dat bedje toch wel heel leuk staan, inclusief katten.
Ik heb de neiging om kipfilet te kruiden ofzo en zout/peper e.d. lijken mij nou niet goed voor een kat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dan had ik je onderscheid wit/bruin vlees verkeerd begrepen.
Maar waarom is het korstje dan zo slecht voor ze, volgens jou?
*nieuwsgierig is*
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om kipfilet te kruiden ofzo en zout/peper e.d. lijken mij nou niet goed voor een kat.
Ah, helder en helemaal correct.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om kipfilet te kruiden ofzo en zout/peper e.d. lijken mij nou niet goed voor een kat.
Wehehe!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:13 schreef maok het volgende:
Joep viel net uit zijn bedje en nu staan ze met z'n 2en heel verbaast naar het bedje te kijken wat het bedje nou weer deed
Hebben ze geen mini-ziekenhuisbed, daar zitten meestal van die beugels aan de zijkant zodat je niet je bed uit kukelt. Maar dan nog....katten..........quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe!![]()
Het ligt aan het bedje uiteraerd!
Ik heb nog nooit gehoord van een kat met hooikoortsquote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef maok het volgende:
Diesel moest vanmiddag in de tuin trouwens regelmatig niezen, zou ze hooikoorts hebben? Maar serieus, is dat erg? Ze moet nu ook nog af en toe niezen.
Kan me niet voorstellen dat het erg is; een van onze katten loopt buiten ook altijd te niezen (maar ze loopt dan ook overal aan te snuffelen). Zou me geen zorgen maken als de kat niet ziek aandoetquote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef maok het volgende:
Diesel moest vanmiddag in de tuin trouwens regelmatig niezen, zou ze hooikoorts hebben? Maar serieus, is dat erg? Ze moet nu ook nog af en toe niezen.
Hij kan allergisch zijn voor het vloiienbandje, hou goed in de gaten of hij daat geen last van heeft.Anders ligt straks zijn nekje open.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:33 schreef maok het volgende:
Ben gisteren nog niet geweest, het leek weer wat beter te gaan. Als ik weer thuis kom en er is toch geen verbetering ga ik toch maar even naar de DA. Ik heb hem ook even een vlooienbandje omgedaan, misschien helpt het.
Dat komt vaker voor, er kwamen hier vroeger regelmatig om die reden poezels binnenhinkelen op drie pootjes.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef maok het volgende:
. Het vlooienbandje leek trouwens wel te helpen maar heb ik toch maar weer af gedaan, Joep was er met zijn voorpootje doorheen gegaan, hij zat eigenlijk iets te los, ik ga dus nog even een nieuwe halen die ik iets beter vast maak.
Dat heeft Liz een keer geprobeerdquote:Op maandag 15 juni 2009 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
Maar moet je wel mee oppassen want ze kunnen er zichzelf ook mee ophangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |