Ow het zouden natuurlijk ook haarballen kunnen zijn, het leken net drolletjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Zijn het drolletjes of haarballen? Haarballen kloppen wel met het kotsen.
Ik zit bij Van Messel en Straatman. http://www.dierenkliniekgroningencentrum.nl/
Ik weet niet of ze duur of goedkoop zijn. Ik kom er al heel wat jaren en ik ben tevreden over ze.
Ja, dat zijn haarballen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef maok het volgende:
[..]
Ow het zouden natuurlijk ook haarballen kunnen zijn, het leken net drolletjesIk dacht trouwens eerst dat er een naaktslak zat
![]()
Echt duur zijn ze niet en qua service vind ik ze uitstekend en ook gewoon aardige mensen met een oprechte interesse voor dieren ipv de portemonnee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Zijn het drolletjes of haarballen? Haarballen kloppen wel met het kotsen.
Ik zit bij Van Messel en Straatman. http://www.dierenkliniekgroningencentrum.nl/
Ik weet niet of ze duur of goedkoop zijn. Ik kom er al heel wat jaren en ik ben tevreden over ze.
Het idee kwam van deze katten die het ook al zo goed voor elkaar hebbenquote:
Zij. Maok is een meisje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:09 schreef Cat22 het volgende:
Hij had een goede denktank.![]()
Leuke foto's en verhalen weer en fijn dat het beter gaat met Joep.
Dat bedje!
Whoeps! Aangepast!quote:
Kan je de kipfilet niet beter koken? Gebakken lijkt me niet goed, tenzij het alleen het witte vlees is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:05 schreef maok het volgende:
Het gaat nog steeds goed met Joep zonder zijn kapje. Hij moet nog wel 2 keer per dag een half pilletje. Omdat het een beetje een worsteling was geef ik het nu in een stukje gebakken kipfilet, dat gaat prima, Joep vind het heerlijk en heeft niet door dat er een pilletje in zit omdat hij het zo wegschrokt. Diesel lust geen kip dus dat is ook wel handig. Diesel krijgt dan ipv de kip met pilletje een lekker kattensnoepje.
Mijn oude kattebak vulling is inmiddels op dus stap ik dit weekend over op iets anders om dat te testen. Ik ga voor de schep en schoon (oid) van de AH.
Wat een goeie tipquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Kan je de kipfilet niet beter koken? Gebakken lijkt me niet goed, tenzij het alleen het witte vlees is.
Ik maal een pilletje wel eens door een beetje smeerkaas en dan aan z'n poten smeren, die likken ze altijd schoon en dus krijgen ze het ook binnen.
Leuk topic met leuke katten.
Succes!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:55 schreef nokwanda het volgende:
Voor een kattenn00b doet ie ze het wel verdacht goed, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |