Yesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:21 schreef ElisaB het volgende:
Koop Litter Pearls. Het kost wat, maar het scheelt bergen in de stank!
Yups, wij ook. Ondanks dat wij 4 katten hebben, doen we er eeuwig mee en ten opzichte van de gewone kattenbakkorrels een waar genot!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Yes
Wij halen ze altijd bij eh, diertotaalservice.nl veel dozen tegelijk omdat ze dan goedkoper worden of zo
Altijd een schuur vol kattenbakkorrelsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, wij ook. Ondanks dat wij 4 katten hebben, doen we er eeuwig mee en ten opzichte van de gewone kattenbakkorrels een waar genot!
Ik haal voor één kat al altijd de grootste zak, omdat dus goedkoper. Waarom doe jij 2 kg? Gewoon, nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef As_33 het volgende:
Nou ja, even samenvattend, Poes kost maandelijks aan voer en kattenbakgrid een kleine 30 euro: een zak voer, 2 kilo voor 21 euro (maar je hebt ook grotere zakken die verhoudingsgewijs goedkoper zijn, dus met 2 katten kun je dat ook makkelijk doen),
Ik hoop dat ze mij uitzoekenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef As_33 het volgende:
-
Als je nog even leert dat je geen kattenBAASJE wordt, maar een kattenbezit, dan denk ik dat je er helemaal klaar voor bent.
-
Omdat mijn walgelijk verwende geval ineens kan besluiten het niet lekker meer te vinden, met als gevolg ochend na ochtend om 5 uur je bed uitgemiauwd worden. Ik vind het wat zonde als dat zou gebeuren als ik net voor 40 euro aan één soort voer gekocht hebquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haal voor één kat al altijd de grootste zak, omdat dus goedkoper. Waarom doe jij 2 kg? Gewoon, nieuwsgierig.
Overdag ben ik inderdaad aan het werk. Maar als de huidige eigenaren verder niemand kunnen vinden is dat denk ik altijd nog beter dan dat ze naar een asiel moeten ofzo. De mensen waar ze nu zitten werken trouwens ook allebij fulltime dus dat zijn ze al wel gewend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:26 schreef LoudGirl het volgende:
Tja, je bent zeker wel een kattenmens, vinden mijn katten. Maar je bent ook echt bijna nooit thuis. Ik sta niet direct te juichen bij het idee. Twee katten zijn geen projectje dat je ergens in een hoek zet als je aandacht weer door iets anders wordt getrokken.
Eerlijk gezegd vind ik dat niet een sterke argumentatie. Het is dan ' bij gebrek aan beter'. Katten verdienen beter dan dat. Ik denk dat de huidige eigenaren dan misschien beter kunnen doorzoeken naar iemand die toch wat vaker thuis is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef maok het volgende:
[..]
Overdag ben ik inderdaad aan het werk. Maar als de huidige eigenaren verder niemand kunnen vinden is dat denk ik altijd nog beter dan dat ze naar een asiel moeten ofzo. De mensen waar ze nu zitten werken trouwens ook allebij fulltime dus dat zijn ze al wel gewend.
En ik besef dat ik ze zeg maar de komende 10 jaar (of langer) in huis heb.
Als er iemand anders is die vaker thuis is, nog geen katten heeft en misschien ook wel een wat groter huis heeft vind ik het ook prima als ze daar naar toe gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat niet een sterke argumentatie. Het is dan ' bij gebrek aan beter'. Katten verdienen beter dan dat. Ik denk dat de huidige eigenaren dan misschien beter kunnen doorzoeken naar iemand die toch wat vaker thuis is.
Paar uurtjes bijvoorbeeld van half 8 tot 10 of van kwart over 6 tot kwart voor 10. Maar op dat soort avonden heb ik dus altijd aan het begin of aan de einde van de avond wat tijd voor ze. Ik ga niet direct uit mijn werk door of als ik thuis kom gelijk naar bed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nouja, dat je fulltime werkt is sowieso geen probleem.
En wat zijn 'een paar uurtjes' op die 2 a 3 avonden?
Ze zijn wel met zn tweeën dus ze hebben altijd elkaar nog.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef LekkerApart het volgende:
Ik denk dat je de katten met die tijden niet te kort doet hoor en als ik al je overwegingen lees, lijk je mij een prima blikopener.
Dat dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef LekkerApart het volgende:
Ik denk dat je de katten met die tijden niet te kort doet hoor en als ik al je overwegingen lees, lijk je mij een prima blikopener.
Tja, je moet er iets voor over hebben hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Katten waarderen ook je gezelschap als ze in je buurt kunnen zijn als jij slaapt. Ik zou ernaar informeren of ze 's nachts actief zijn of dan lekker liggen te pitten. Kan me voorstellen dat je in je studio geen katten wilt die je 's nachts uit de slaap houden.
Ik heb altijd de grootste en dan heel veel tegelijk. Dan kosten ze 18 t stuk of zo geloof ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
De katten zijn al wat ouder en hebben dus minder behoefte aan rennen ed. wij werken ook full time. de tijden dat we thuis zijn ben ik er voor mijn katten.Wie is er tegenwoordig wel altijd thuis. ik neem aan dat je hier niet je hele leven blijft wonen.
succes met je beslissing
zit net te kijken op diertotaalservice welke litter pearls pakken jullie? de 7,5l of de 20lbs?
Katten zijn schemerdieren, maar ze hebben ook hun eigen bioritme. Ik heb hier één ochtendkat (4:30 WAKKKKEEEERRRRR!) en een avondkat (stoor mij niet voor 11:00, ik slaap uit).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:36 schreef Kekaa het volgende:
En zijn katten officieel geen nachtdieren? Dus dat je er overdag niet altijd bent is volgens mij helemaal niet zo erg.
oehquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef maok het volgende:
Ik ga waarschijnlijk vrijdag kennis maken met de katten.
Neem je een fototoestel mee?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef maok het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef maok het volgende:
Nu moet ik nog wel stuiterballen vinden met Joep en Dieselquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef LoudGirl het volgende:
JoehoeIk heb Liz en Kim al verteld dat ze misschien een neefje en nichtje krijgen. Kim keek niet heel enthousiast bij de gedachte dat ze je misschien moet gaan delen
quote:
IK KOM LANGSquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:26 schreef maok het volgende:
Ik ga ze in huis nemen. We wachten alleen nog wel even met het verhuizen van de diertjes. Eerst moeten de wondjes van Joep even goed genezen. Zo'n verhuizing kan best stresvol zijn en dat is vast niet goed voor de genezing van de wondjes.
Ik kan mijn huis dus gaan voorbereiden.
Wel een goed idee om die planken extra vast te maken. Ik heb gewoon een rechte lack plank aan de muur... die de kat gebruikt om via de schouw op de tv op die plank op de benno cdkasten te komen. Elke keer gekraak.... Ben benieuwd hoelang ie nog hangt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef maok het volgende:
Ik ben al helemaal aan het nadenken hoe ik mijn huis ga aanpassen.
Ik wil een plank maken tegen de muur onder het plafond. Er lopen daar ook een paar verwarmingsbuizen, het wordt een lekker warm plekje waar ze kunnen liggen. De muur is in totaal ruim 10 meter lang en het lijkt me leuk als ze helemaal van de ene naar de andere kant kunnen met holletjes, hangmatjes ed. Maar eerst ga ik maar eens een paar meter maken. Het zou zonde zijn als ze er helemaal niet op willen als ik dan al zo'n heel ding gemaakt heb. Ik had bedacht om een (of twee) IKEA wandplank(en) te gebruiken als trappetje er naar toe:
[ afbeelding ]
Alleen dan wel wat beter vast zetten met extra beugels omdat het anders straks met kat en al van de muur af komt zetten en met iets van tapijt of antislip spul op de tredes zodat ze er niet af kunnen glijden als ze er op springen.
En in mijn huis zitten 2 kopsekanten van muurtjes (van de woonkamer naar de keuken en van de keuken naar de slaapkamer). Daar wil ik iets van sissalvloerbedekking op maken waar ze lekker aan kunnen krabben. Hoe hoog moet dat worden? Een meter ofzo?
Ze boffen maar! Goed bezig maok!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef maok het volgende:
[knip]
leuk idee! ik zou m inderdaad wel extra vastmaken, door steuntjes eronder of zo. maar dan komt het ook vast goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef maok het volgende:
Ik wil een plank maken tegen de muur onder het plafond. Er lopen daar ook een paar verwarmingsbuizen, het wordt een lekker warm plekje waar ze kunnen liggen. De muur is in totaal ruim 10 meter lang en het lijkt me leuk als ze helemaal van de ene naar de andere kant kunnen met holletjes, hangmatjes ed. Maar eerst ga ik maar eens een paar meter maken. Het zou zonde zijn als ze er helemaal niet op willen als ik dan al zo'n heel ding gemaakt heb. Ik had bedacht om een (of twee) IKEA wandplank(en) te gebruiken als trappetje er naar toe:
[ afbeelding ]
Alleen dan wel wat beter vast zetten met extra beugels omdat het anders straks met kat en al van de muur af komt zetten en met iets van tapijt of antislip spul op de tredes zodat ze er niet af kunnen glijden als ze er op springen.
En in mijn huis zitten 2 kopsekanten van muurtjes (van de woonkamer naar de keuken en van de keuken naar de slaapkamer). Daar wil ik iets van sissalvloerbedekking op maken waar ze lekker aan kunnen krabben. Hoe hoog moet dat worden? Een meter ofzo?
Katten zijn geen honden maar je kunt ze best aanleren dat ze rond je voeteneind moeten blijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:40 schreef maok het volgende:
Als ze dan maar niet over mijn hoofd gaan lopen als ik slaap, ik kan ze namelijk niet echt bij mijn bed vandaan houden omdat ik (bijna) geen deuren in mijn huis heb. Ze mogen van mij overigens best op mijn voeteneind komen liggen als ze dat willen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:23 schreef maok het volgende:
- Denken jullie dat ik een goed kattenbaasje kan zijn?
Het wordt ook meer een lekker hoog plekje waar ze kunnen liggen waar ze kunnen komen door te klimmen. Ik heb het idee dat vooral Diesel wel in is voor een klimpartijtje, maar dat zien we wel als ze bij mij wonen. Als ze het niets vinden gebruik ik de planken wel gewoon om spullen op te zetten.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Katten zijn geen honden maar je kunt ze best aanleren dat ze rond je voeteneind moeten blijven.![]()
Wat betreft dat klimrek; heb je al een beetje gecheckt of ze speels zijn en 'sportief'?
Grootste zorg is de kattenbak lijkt me. Met name omdat je maar één ruimte hebt ontkom je daar niet aan.
Voor de rest is het appeltje eitje. De term blikopener is niet voor niks in het leven geroepen.![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:47 schreef maok het volgende:
Het gaat ongeveer zo worden (ik weet niet zeker of de kat helemaal in verhouding is):
[ afbeelding ]
Ik zat meer te denken aan grapjes in de zin van 'Waar Diesel van leeft kan ik me wel voorstellen, maar waar leeft Joep van?'. Criezel III daar had ik nog niet eens aan gedacht. Goed ideequote:
Dat is misschien wel een beter oplossing inderdaad. Maar ik had ook al bedacht dat hij eigenlijk 5 of 10 cm hoger zou moeten hangen omdat ik anders mijn hoofd stoot als ik op de bank (dat oranje geval) zit, dan is de bovenste horizontale trede al iets dichter bij en kunnen ze eigenlijk zonder echt te springen op dat bovenste smalle randje stappen. Maar misschien moet de bovenste plank inderdaad eigenlijk nog wel wat naar rechts.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:10 schreef Cat22 het volgende:
Leuk ontwerp!
Misschien moet je het trappetje een halve slag draaien? Dan heb je een plateau als bovenste trede. Poezels zien graag waar ze naartoe springen en de opstaande rand bovenaan verhindert dat een beetje. Of je zou de Lack plank een stuk verder weg moeten hangen.
Extra plateautje op die hoogte heeft tevens als voordeel dat ze op verschillende hoogtes kunnen zitten om hun koninkrijk te regeren. En hoe hoger hoe liever, daar houden poezels van.![]()
Tot zover mijn mening als technische druif en ingevoerd kattekenner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's een goeie. Ik heb Siets (htk kat) net staande voor je opgemeten (Siets:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:52 schreef LoudGirl het volgende:
Is 25 cm onder het plafond niet wat weinig? Ik zou 'm wat lager hangen. (Ik heb geprobeerd Kim op te meten maar die werkt niet mee en denkt nu dat haar iets wil aandoen.)
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:25 schreef maok het volgende:
Ik heb een krap'paal' maakt:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is 125cm hoog, dat lijkt me wel genoeg. Ik ga er zo nog eentje maken voor aan een ander muurtje.
Spaanplaat met tapijt er op gespijkert en hij zit gewoon om de muur geklemdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:41 schreef 2cv het volgende:
Ziet er netjes uit. Hoe zit dat ding in elkaar ?
Dank je. Misschien is de bank wel leuker om aan te krabbenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:50 schreef Kekaa het volgende:
Mooi gemaakt!
Benieuwd wat de katten ervan vinden.
Maok en ik schrikken daar echt niet van, dus als de katten eens vet lol willen hebben verwijzen we ze wel naar jou.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:20 schreef 2cv het volgende:
Zit je lekker rustig op de bank, komt er een kat naar beneden gesprongen op je schoot. Dan schrik je je ook aan flarden![]()
Maar wel leuk gemaakt !
Ach, ziekenhuis is niet ver wegquote:Op woensdag 1 april 2009 21:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Maok en ik schrikken daar echt niet van, dus als de katten eens vet lol willen hebben verwijzen we ze wel naar jou.
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:43 schreef Yvonnetje het volgende:
Superleuk en creatief!
Dattequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:36 schreef Cat22 het volgende:
Mooie constructie! En veel plezier vanavond als je nieuwe huisgenoten komen.
Ik zit klaar voor de pics!
Ahem....quote:
Ze hebben je al goed afgericht.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:14 schreef maok het volgende:
Aai dan ():
[ afbeelding ]
Ja zo:
[ afbeelding ]
Oeh! Sporenonderzoek!quote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef maok het volgende:
Ik was vandaag weg maar ik geloof dat ze de planken aan de muur hebben ontdekt, er lag een korreltje uit de kattenbak op de onderste tree.
O wat leukquote:Op zondag 5 april 2009 20:24 schreef maok het volgende:
Geen zielige mauzels gehoord, maar ik wordt niet zo snel wakker van geluiden. Maar volgens mij zaten ze ergens in de woonkamer ofzo, ze zijn ook lekker aan het eten geweest getuige het lege voerbakje vanmorgen.
Ik heb trouwens nu keihard bewijs dat ze de planken gebruiken:
[ afbeelding ]
Al ligt Diesel liever op de bank otm:
[ afbeelding ]
Moeder moeder, we zitten in de knoop:
[ afbeelding ]
Overzichtje:
[ afbeelding ]
Wij hebben een broer en zus in huis en die doen dat elke dag een keer. Soms gaat het er heftig aan toe (met krijsen en al), maar meestal blijft het bij wat dreigen, dikke staarten en een beetje blazen. Gewoon laten gaan. Zeker als ze daarna weer prima door één deur kunnen; hoort bij de relatiequote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef maok het volgende:
Joep en Diesel hadden net ruzie, achter elkaar aanrennen, uithalen, langzaam met staarten zwaaien, dikke staarten. Duurde een paar minuten en liggen ze weer rustig, Joep op de bank waar Diesel tot nu toe steeds lag en Diesel is in het reismandje gekropen wat ik nog even had laten staan.
Ik weet alleen niet zo goed hoe je in zo'n situatie moet reageren. Ik heb een paar keer boos hun namen geroepen maar het leek me dat ik me verder maar niet mee moet bemoeien aangezien ze het zelf moeten uitzoeken. Heb ik dat goed gedaan of kun je beter anders reageren?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef maok het volgende:
Maar hoe doen jullie dat met de kattenbak?
En nog even een vraagje. Ik geef twee keer per dag brokjes, 's morgens en om een uur of 6. Maar nu hebben ze alle brokjes al op die ik om 6 uur heb gegeven. Is het erg dat ze nu de hele nacht niets kunnen eten of maakt dat niet uit omdat ze nu wel genoeg binnen hebben gekregen? Het lijkt trouwens wel per dag te verschillen hoe snel ze eten, soms hebben ze nog niet eens alles op als ze weer nieuwe krijgen en nu dus alles al heel snel.
Ja, AH heeft vergelijkbare dozen. Ik geloof een fijnkorrelige en een grovere variant. Ik raad je de fijnkorrelige aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:18 schreef maok het volgende:
Ik las in een ander topic dat die van de albert heijn ook wel goed is. Dat is handiger voor mij, die zit hier 300 meter vandaan. Of die van biocat, die hebben ze volgens mij bij de hornbach die hier nog dichter bij is (tenminste als de sluis dicht staat, anders is het iets verder). Maar ik ga eerst de zak die ik nu heb maar opmaken
Dat schept veel beter, want ze vormen betere klonten. De klonten bij de grove korrels vallen wat sneller uit elkaar, waardoor het achterblijvende grit minder schoon blijft.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:32 schreef maok het volgende:
Waarom? Ik lees ook dat de fijnkorrelige makkelijker wordt meegenomen aan de pootjes.
Ow het zouden natuurlijk ook haarballen kunnen zijn, het leken net drolletjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Zijn het drolletjes of haarballen? Haarballen kloppen wel met het kotsen.
Ik zit bij Van Messel en Straatman. http://www.dierenkliniekgroningencentrum.nl/
Ik weet niet of ze duur of goedkoop zijn. Ik kom er al heel wat jaren en ik ben tevreden over ze.
Ja, dat zijn haarballen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef maok het volgende:
[..]
Ow het zouden natuurlijk ook haarballen kunnen zijn, het leken net drolletjesIk dacht trouwens eerst dat er een naaktslak zat
![]()
Echt duur zijn ze niet en qua service vind ik ze uitstekend en ook gewoon aardige mensen met een oprechte interesse voor dieren ipv de portemonnee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Zijn het drolletjes of haarballen? Haarballen kloppen wel met het kotsen.
Ik zit bij Van Messel en Straatman. http://www.dierenkliniekgroningencentrum.nl/
Ik weet niet of ze duur of goedkoop zijn. Ik kom er al heel wat jaren en ik ben tevreden over ze.
Het idee kwam van deze katten die het ook al zo goed voor elkaar hebbenquote:
Zij. Maok is een meisje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:09 schreef Cat22 het volgende:
Hij had een goede denktank.![]()
Leuke foto's en verhalen weer en fijn dat het beter gaat met Joep.
Dat bedje!
Whoeps! Aangepast!quote:
Kan je de kipfilet niet beter koken? Gebakken lijkt me niet goed, tenzij het alleen het witte vlees is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:05 schreef maok het volgende:
Het gaat nog steeds goed met Joep zonder zijn kapje. Hij moet nog wel 2 keer per dag een half pilletje. Omdat het een beetje een worsteling was geef ik het nu in een stukje gebakken kipfilet, dat gaat prima, Joep vind het heerlijk en heeft niet door dat er een pilletje in zit omdat hij het zo wegschrokt. Diesel lust geen kip dus dat is ook wel handig. Diesel krijgt dan ipv de kip met pilletje een lekker kattensnoepje.
Mijn oude kattebak vulling is inmiddels op dus stap ik dit weekend over op iets anders om dat te testen. Ik ga voor de schep en schoon (oid) van de AH.
Wat een goeie tipquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Kan je de kipfilet niet beter koken? Gebakken lijkt me niet goed, tenzij het alleen het witte vlees is.
Ik maal een pilletje wel eens door een beetje smeerkaas en dan aan z'n poten smeren, die likken ze altijd schoon en dus krijgen ze het ook binnen.
Leuk topic met leuke katten.
Succes!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:55 schreef nokwanda het volgende:
Voor een kattenn00b doet ie ze het wel verdacht goed, he.
Wat bedoel je met 'alleen het witte vlees'?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Kan je de kipfilet niet beter koken? Gebakken lijkt me niet goed, tenzij het alleen het witte vlees is.
Ik maal een pilletje wel eens door een beetje smeerkaas en dan aan z'n poten smeren, die likken ze altijd schoon en dus krijgen ze het ook binnen.
Leuk topic met leuke katten.
Succes!
Nou, niet het gebraden/gebakken korstje [wat wij zo lekker vinden....]quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef maok het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'alleen het witte vlees'?
Wit vlees zit op de borst, bruin vlees op de pootjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef maok het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'alleen het witte vlees'?
Ah, dan had ik je onderscheid wit/bruin vlees verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:59 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Nou, niet het gebraden/gebakken korstje [wat wij zo lekker vinden....]
Als ik kipfilet eet krijgt het kattenbeest ook een stukje kip, zonder korstje.
Vond dat bedje toch wel heel leuk staan, inclusief katten.
Ik heb de neiging om kipfilet te kruiden ofzo en zout/peper e.d. lijken mij nou niet goed voor een kat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dan had ik je onderscheid wit/bruin vlees verkeerd begrepen.
Maar waarom is het korstje dan zo slecht voor ze, volgens jou?
*nieuwsgierig is*
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om kipfilet te kruiden ofzo en zout/peper e.d. lijken mij nou niet goed voor een kat.
Ah, helder en helemaal correct.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om kipfilet te kruiden ofzo en zout/peper e.d. lijken mij nou niet goed voor een kat.
Wehehe!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:13 schreef maok het volgende:
Joep viel net uit zijn bedje en nu staan ze met z'n 2en heel verbaast naar het bedje te kijken wat het bedje nou weer deed
Hebben ze geen mini-ziekenhuisbed, daar zitten meestal van die beugels aan de zijkant zodat je niet je bed uit kukelt. Maar dan nog....katten..........quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe!![]()
Het ligt aan het bedje uiteraerd!
Ik heb nog nooit gehoord van een kat met hooikoortsquote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef maok het volgende:
Diesel moest vanmiddag in de tuin trouwens regelmatig niezen, zou ze hooikoorts hebben? Maar serieus, is dat erg? Ze moet nu ook nog af en toe niezen.
Kan me niet voorstellen dat het erg is; een van onze katten loopt buiten ook altijd te niezen (maar ze loopt dan ook overal aan te snuffelen). Zou me geen zorgen maken als de kat niet ziek aandoetquote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef maok het volgende:
Diesel moest vanmiddag in de tuin trouwens regelmatig niezen, zou ze hooikoorts hebben? Maar serieus, is dat erg? Ze moet nu ook nog af en toe niezen.
Hij kan allergisch zijn voor het vloiienbandje, hou goed in de gaten of hij daat geen last van heeft.Anders ligt straks zijn nekje open.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:33 schreef maok het volgende:
Ben gisteren nog niet geweest, het leek weer wat beter te gaan. Als ik weer thuis kom en er is toch geen verbetering ga ik toch maar even naar de DA. Ik heb hem ook even een vlooienbandje omgedaan, misschien helpt het.
Dat komt vaker voor, er kwamen hier vroeger regelmatig om die reden poezels binnenhinkelen op drie pootjes.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef maok het volgende:
. Het vlooienbandje leek trouwens wel te helpen maar heb ik toch maar weer af gedaan, Joep was er met zijn voorpootje doorheen gegaan, hij zat eigenlijk iets te los, ik ga dus nog even een nieuwe halen die ik iets beter vast maak.
Dat heeft Liz een keer geprobeerdquote:Op maandag 15 juni 2009 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
Maar moet je wel mee oppassen want ze kunnen er zichzelf ook mee ophangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |