Joep blijft een beetje het probleem kindje...
Gisteravond wilde ik de katten binnen halen maar het duurde wat lang voordat ze kwamen. Toen kwam Joep heel langzaam aanlopen, toen hij binnen was hupte hij een beeje met zijn achterpoot en liep hij ook wat te zwalken, hij ging steeds met zijn achterlijfje naar rechts en viel dan bijna om. Hij liep nog wel even langs het voerbakje maar als hij al wat gegeten heeft is dat niet veel. Daarna liep hij naar een trui die op de grond naast mijn bed lag en ging daar op liggen. Daar zag ik dat hij al zijn nageltjes afgescheurd heeft, al zijn nageltjes van de voorpoten zijn gerafeld, bij zijn achterpoten kon ik het niet goed zien, maar daar leek ook minstens een nageltje gescheurd. Toen ik hem op tilde om hem wat beter te bekijken liet hij zich helemaal slap hangen. Ik mocht wel zijn pootje aanraken en hij ging er zelf ook aan likken, maar volgens mij doet het wel pijn. Hij ging toen hij weer op de grond lag direct slapen. Vanmorgen was ik hem eerst kwijt maar hij bleek midden onder mijn bed te liggen en daar wilde hij niet onder uit dus heb ik hem daar maar laten liggen. Ik heb er nog wel een bakje water en voer bij gezet zodat hij hopelijk iig wat eet en drinkt. Ik ben nu naar mijn werk, maar ik ga straks wel even de dierenarts opbellen, ze moeten ook nog hun jaarlijkse prikjes dus dat kan dan eventueel wel in een keer.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!