Bussen
Vanmorgen heen al vertraging omdat ze hier met de bussluis bezig waren maar dat niet door hadden gegeven aan de chaufeurs waardoor de bus weer terug moest alsvorens hij bij mij aan kwam. Gelukkig voor mij (maar niet voor de mensen die bij de haltes daarnaa stonden te wachten) sloeg hij daarna maar de rest van haltes van Beijum over ook al stond daar bij de bushaltes niets over vermeld.
De chaufeur dacht aardig te zijn om mede te delen dat de bussen terug naar Beijum niet op de Grotemarkt zouden stoppen maar op de oosterstaat en bij het UMCG. Kom ik vanmiddag bij de oosterstraat staat daar dat de bus daar ook niet stoppen maar wel bij de stadsschouwburg. Ik dus weer helemaal terug lopen. Staan daar een heleboel sjacharijnige mensen omdat de bus naar Beijum maar niet komt. Als ik er een tijdje sta te wachten komen er 2 vrouwen aan die de bus naar Beijum over de Grotemarkt hebben zien rijden. Bus 3 en 11 komen er wel aan dus stap ik daar maar in om dan maar bij een latere halte over te stappen. Als ik dan later eindelijk in de bus naar Beijum zit blijkt die chaufeur wel gewoon netjes langs de stadsschouwburg te zijn gereden.