Dankjewel, ik wist niet hoe het moest. Acht uur zweefmolen goed?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:46 schreef maok het volgende:
Ik voelde mij trouwens zo vrij om maar even een nieuwe te openen
Petjesvolk wat grotendeels domineert rondom de botsauto'squote:
Alleen zijn de boeren hier getint en spreken ze marrokaans (Of zijn de blank en dragen ze petjes en proberen ze marrokaans te pratenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:03 schreef nietzman het volgende:
Precies, boeren om de botsauto's, 't doet me zowaar weer aan m'n pittoreske Friese dorpje denken..
Nee dus, sorry. Het was een beetje druk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:42 schreef teigan het volgende:
Ik zag Loudgirl vanmiddag nog op de markt, maar ze zag mij geloof ik niet.... En aangezien we hele verschillende kanten uitgingen lukte hoi zeggen ook niet..
Nja of laat. Ughh, wat voel ik me beroerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee, maar je bent er wel vroeg bij
En ik mag (alweer) met goed weer lekker studeren... Totaal geen zin in...quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja of laat. Ughh, wat voel ik me beroerd.![]()
Wat is het trouwens ontzettend warm buiten. Eindelijk weer goed weer.
Over een maand is het nog vroeger lichtquote:Op zondag 10 mei 2009 06:34 schreef Bob. het volgende:
Sinds wanneer is het zo vroeg al licht.
Dat is het probleem... Literatuuronderzoek nu, dus lekker hele dag artikelen zoeken op Pubmed enzoquote:Op zondag 10 mei 2009 14:03 schreef Bob. het volgende:
Moet je gewoon lekker met je boek ergens buiten gaan zitten, dan is het allemaal wel te doen!
Om na 5 minuten weer binnen te zitten omdat ik bijna de ramen van de buren ingeschoten heb...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:29 schreef Luco het volgende:
Nou, het is zover. Na 2 uur soggen heb ik besloten toch niks nuttigs meer te doen vandaag. Tijd om naar buiten te gaan
Haha ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met een teiltje met afwas in de trein stappen
Alsof wel of niet soggen van het weer afhangt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:00 schreef Luco het volgende:
[..]
En ik mag (alweer) met goed weer lekker studeren... Totaal geen zin in...
Koffie vind ik niet te hachelen, bier heb ik niet in huis... Al met al vrij suffe dag gehad dus...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Alsof wel of niet soggen van het weer afhangt.
Zonlicht is juist goed voor je brains en je wordt er optimistischer van.
(maar houd je hoofd koel, met bier en koffie)
Jij was toch de farmaceut hier? Duik je lab in en maak een studiepil.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Koffie vind ik niet te hachelen, bier heb ik niet in huis... Al met al vrij suffe dag gehad dus...
Zoals?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
waar je je al niet mee bezig kunt houden
Internet.quote:
Ik dacht eerst dat dit een fotosoep was, omdat ik het nogal hoog vond voor een zweefmolen.quote:
Nee toen was ik nog in de kerk. Maar het moet wel een behoorlijke klap zijn geweest als ik de foto's zo zie.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit een fotosoep was, omdat ik het nogal hoog vond voor een zweefmolen.
Tot ik vanavond op de kermis was, het ding is echt hoog.
En dat reuzenrad ook, ik kon de toren van het politiebureau in Assen zien.
En Maok? Heb jij niks gehoord vanmiddag?
Geen koffie blieven en geen bier in huis hebben? Wat ben jij voor nepstudent.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef Luco het volgende:
Koffie vind ik niet te hachelen, bier heb ik niet in huis... Al met al vrij suffe dag gehad dus...
Mai Bob. Lekker geslapen?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou weer! Mai.![]()
Begin ik net een beetje aan moi te wennen.
Ik woon nu 2,5 jaar in Groningen en ik blijf dat moi een stom woord vindenquote:
Ja, maar mai is nog lelijker.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik woon nu 2,5 jaar in Groningen en ik blijf dat moi een stom woord vinden
Ben ik met je eensquote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik woon nu 2,5 jaar in Groningen en ik blijf dat moi een stom woord vinden
Drents is nog onverstaanbaarder dan Groningsquote:
Russisch, dát is pas onverstaanbaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Drents is nog onverstaanbaarder dan Gronings
zelfde hierquote:Op maandag 11 mei 2009 18:35 schreef Bob. het volgende:
Ugh, ik heb echt een enorme hekel aan bussen. Zelfs al zou de bus 2x zo snel zijn, dan zou ik nog fietsen.
quote:
quote:
Werken is voor werknemersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:04 schreef Luco het volgende:
Al 131 132 minuten geen post in dit topic!
Tijd om daar verandering in te brengen, is iedereen aan het werk ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |