Ja, onze PR ligt even op z'n gat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:01 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ha, wie weet, maar was ik dus mooi nooit op de hoogte dat er een Groningen-incrowd topic was.
Die handen van haar gingen anders gretig naar hem toe.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Leerlingen gingen 'wensen' van leraressen [eigenlijk werkt deze vrouw bij de administratie] vervullen, zij wilde een 'mooie man' [blijkbaar] en daarop is dit geregeld. Ze ging wel gewoon zitten en deed ook wel wat hij zei. Maar ik bedoel, als ze het écht niet wilde dan had ze het wel gezegd. Volgens mij zei ze ook wel iets van die slagroom die hij bij zich had en dat ze dat niet wilde en ik zag haar soms wat tegen hem zeggen maar dat versta je niet.
Maja, ik wist niet dat dit zou komen ofzo. Ik wist sowieso niks van het hele programma af.Ik wist alleen dat LSD er was en dat vanavond een feest in de Shadrak is, maar daar ga ik niet heen.
Wat kan jou dat nou weer schelen,quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die handen van haar gingen anders gretig naar hem toe.
Wie ben jij? Maar het gaat ook niet om mij slimmerd. Tging erom of zij het erg vond.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:15 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou weer schelen,.
Mijn Augustinuscollege, wat doe jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Rare LSD feestjes hebben jullie ChipsZak.
Is dat nog steeds mevrouw Haaima?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[eigenlijk werkt deze vrouw bij de administratie] vervullen, zij wilde een 'mooie man' [blijkbaar] en daarop is dit geregeld. Ze ging wel gewoon zitten en deed ook wel wat hij zei.
Wie ben ik? Dat zie je toch!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wie ben jij? Maar het gaat ook niet om mij slimmerd. Tging erom of zij het erg vond.
Nee, het zijn leraren en afgezien van biologie zijn die niet met sex bezig. Leraren en sex is net zo smerig als je ouders en sex.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:32 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Wie ben ik? Dat zie je toch!![]()
Ik wil maar zeggen, het zijn maar mensen.
Moi. Gaan we binnenkort even bieren om het gemis van JH te evalueren...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:31 schreef nietzman het volgende:
Hai Groelsss!
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:01 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ha, wie weet, maar was ik dus mooi nooit op de hoogte dat er een Groningen-incrowd topic was.
Ik zeg motblik en veger.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:46 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zeggen jullie eigenlijk
motblik en veger of stoffer en blik?
ik vergeet altijd dat ze in het westen motbik en veger niet kennen
Lief zijn of je gaat over den knie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 07:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu weer weg, jij.
Dat dacht ik wel, hij zou het zo gewild hebben!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:56 schreef Grulez het volgende:
Moi. Gaan we binnenkort even bieren om het gemis van JH te evalueren...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:20 schreef Bob. het volgende:
Ik stoffer en blik, maar ik ben geen echte Groninger.
En in het Dagblad van het Noorden, want volgens de directeur is de grens overschreden.quote:
Nee, Teigan is geblesseerd en ik zat met een bouwhelm op bij Freecell en TARA thuis.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef Luco het volgende:
Maok, Teigan! Waren jullie gister bij de Friday Fun Skate? Ik fietste net terug van training en kwam bij Damsterdiep - Schuitendiep de groep tegen. Kon het niet laten klein stukje mee te fietsen tot de Grote Markt
DAt klopt, ik kon 'm nergens meer vinden. Neem maar een keer mee. Nog laat geworden?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Fluffy witte hoed
Jouw hoed ligt hier nog
Half 4quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:57 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
DAt klopt, ik kon 'm nergens meer vinden. Neem maar een keer mee. Nog laat geworden?
Je zou mij een groot plezier doen als je even het goede voorbeeld gaf en dat tot het eind der tijden vol bleef houden.quote:
Afwasmachine!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:21 schreef Atlanticus het volgende:
Afwassen.
(het gaat ook weer nergens over)
Dan zou ik in mijn geval de afwas naar m'n ouders moeten brengen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Afwasmachine!
Vanmorgen nog een Ode Aan De Afwasmachine gezongen
Met een teiltje met afwas in de trein stappenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:30 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Dan zou ik in mijn geval de afwas naar m'n ouders moeten brengen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:20 schreef Bob. het volgende:
Ik stoffer en blik, maar ik ben geen echte Groninger.
Net als mijn pluquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Fluffy witte hoed
Jouw hoed ligt hier nog
Tot hij zegenviert in de statestieken van deze reeksquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe lang hou je die PI nog vol maok?
Hoezo, zij is gewoon een native!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je zou mij een groot plezier doen als je even het goede voorbeeld gaf en dat tot het eind der tijden vol bleef houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |