En in het Dagblad van het Noorden, want volgens de directeur is de grens overschreden.quote:
Nee, Teigan is geblesseerd en ik zat met een bouwhelm op bij Freecell en TARA thuis.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef Luco het volgende:
Maok, Teigan! Waren jullie gister bij de Friday Fun Skate? Ik fietste net terug van training en kwam bij Damsterdiep - Schuitendiep de groep tegen. Kon het niet laten klein stukje mee te fietsen tot de Grote Markt
DAt klopt, ik kon 'm nergens meer vinden. Neem maar een keer mee. Nog laat geworden?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Fluffy witte hoed
Jouw hoed ligt hier nog
Half 4quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:57 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
DAt klopt, ik kon 'm nergens meer vinden. Neem maar een keer mee. Nog laat geworden?
Je zou mij een groot plezier doen als je even het goede voorbeeld gaf en dat tot het eind der tijden vol bleef houden.quote:
Afwasmachine!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:21 schreef Atlanticus het volgende:
Afwassen.
(het gaat ook weer nergens over)
Dan zou ik in mijn geval de afwas naar m'n ouders moeten brengen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Afwasmachine!
Vanmorgen nog een Ode Aan De Afwasmachine gezongen
Met een teiltje met afwas in de trein stappenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:30 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Dan zou ik in mijn geval de afwas naar m'n ouders moeten brengen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:20 schreef Bob. het volgende:
Ik stoffer en blik, maar ik ben geen echte Groninger.
Net als mijn pluquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Fluffy witte hoed
Jouw hoed ligt hier nog
Tot hij zegenviert in de statestieken van deze reeksquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe lang hou je die PI nog vol maok?
Hoezo, zij is gewoon een native!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je zou mij een groot plezier doen als je even het goede voorbeeld gaf en dat tot het eind der tijden vol bleef houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |