Moet je zaterdag gaan, dan komt de hele provincie naar de stad toe lijkt het wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:03 schreef nietzman het volgende:
Precies, boeren om de botsauto's, 't doet me zowaar weer aan m'n pittoreske Friese dorpje denken..
Met mij wat minder buuuh. Moet eigenlijk zo gaan slapen, maar kan mezelf er nooit zo toe zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja gewoon, ik ben een beetje buuuh.
En hoe is't met Mark?
Ik herken het probleem, slapen is suffig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Met mij wat minder buuuh. Moet eigenlijk zo gaan slapen, maar kan mezelf er nooit zo toe zetten.
Waarom ben jij een beetje buuuh?
Ik ben overtuigd, ik ga op korfbal.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
kworkjebâlje
is gewoon een slap excuus om teamgenoten te neuken, pure orgiesport.
klopt, vooral met verslagen nakijken ben ik gewoon lui, en blijf ik het uitstellen.....quote:
Fail.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef Luco het volgende:
Goetmeuning!
Gaat het topic vandaag harder lopen?
Idd. Er klopt geen zak van. Als je dat nabij winkels vindt, dan is alles nabij een winkelquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef teigan het volgende:
Hm, ons huis staat op woningnet, maar wat een berg onzin en foute informatie staat erbij zeg... Niet normaal!!!
oeh, die cv had ik nog niet eens gezien... De eerste woonlaag, en de huurprijs vond ik al belachelijk genoeg....quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd. Er klopt geen zak van. Als je dat nabij winkels vindt, dan is alles nabij een winkel
En CV
Je hebt alleen dat stukje perron niet afgereden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat ik vandaag het grootste deel van de achtbaan gehad heb.
Het ritje is nog niet ten einde neequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt alleen dat stukje perron niet afgereden?
Bijlezenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:37 schreef MaxMark het volgende:
Heuj, terug uit Scheveningen. Wat heb ik hier veel posts moeten bijlezen sinds vanmorgen zeg
Het is al twee dagen zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef Kleiduif het volgende:
Hallo iedereen,
Ik meld me ook maar eens om het topic vol te krijgen.
Laatste tijd erg druk met werken en overige dingen.
is iedereen op de kermis of zo?,
Zo rustig is het hier.
KGquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef Kleiduif het volgende:
Hallo iedereen,
Ik meld me ook maar eens om het topic vol te krijgen.
Laatste tijd erg druk met werken en overige dingen.
is iedereen op de kermis of zo?,
Zo rustig is het hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |