Zieke beeb en wij gaan waarschijnlijk naar Lac du Jusquote:Op woensdag 29 april 2009 11:54 schreef maok het volgende:
Hey Freeceel, heb je ook zin om morgen mee de stad in te gaan of zit je nog met zieke beeb?
Ah dat zijn mooie meevallersquote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef Luco het volgende:
Zat ik 2 topics terug nog te kankeren over m'n huisgenoot, blijkt die vent weg te zijn!. Al z'n kasten zijn leeg in de keuken, in de badkamer is ook heel veel zooi opeens verdwenen, wasrekje van hem is weg enzo. Eindelijk
!
Wie steelt er nou een brilquote:Op woensdag 29 april 2009 13:15 schreef Bob. het volgende:
Alles zat nog in mijn tas behalve mijn bril.En mijn boeken zijn doorweekt en de punt van mijn vulpen verbogen. Pft.
Maarja, beter doorweekte boeken dan niks.
En da's fijn Luco.
Bouw gelijk een feestje zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef Luco het volgende:
Zat ik 2 topics terug nog te kankeren over m'n huisgenoot, blijkt die vent weg te zijn!. Al z'n kasten zijn leeg in de keuken, in de badkamer is ook heel veel zooi opeens verdwenen, wasrekje van hem is weg enzo. Eindelijk
!
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef Luco het volgende:
!
Alle vorige dingen die ik ben kwijtgeraakt (3 portemonnee's in 1 jaar tijdquote:Op woensdag 29 april 2009 14:04 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me weer helemaal 13, toen ik mijn ouders moest vertellen dat ik mijn fiets had laten stelen.
Want ze hebben mijn bril betaald (die echt heel erg duur was.) , als ik dat zelf had gedaan had ik het een stuk minder erg gevonden dat hij weg was.
En idd Maok! Dingen komen altijd terug als je al weer vervanging hebt he! Irritant is dat.
Ah nice. Niet echt veel bijzonders eigenlijk op de vismarkt en grote markt. Maar goed, ik zal wel in het centrum te vinden zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:05 schreef Atlanticus het volgende:
http://www.oranjegroninge(...)g-groningen-2009.php
Doorklikken naar Koninginnenacht.
Bedoelen jullie dit soms?
Van de polis van mijn normale verzekering snap ik bar weinig, maar als ik het goed begreep werden dit soort dingen in ieder geval niet vergoed.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:25 schreef teigan het volgende:
Zeg Bob., heb je niet bij je bril een verzekering oid afgesloten?
Wij hadden toen het geluk dat we met een bewijs van vermissing voor een spotprijsje vervanging kregen voor de zoekgeraakte bril (die nog steeds bij mijn ouders op de bodem van het kanaal ligt....)
quote:De "Happy Hours" zijn terug van weg geweest. Datgene waar de "Blauwe Engel" eigenlijk al jaren bekend om staat. Waar alle studenten goedkoop bier kunnen drinken in hun studentenstad Groningen.
Mede hierom hebben we besloten ze te houden van 00.00 uur tot maar liefst 02.00 uur. Bier voor maar ¤ 0,90.
Tot ziens in de engel!
Naar de engel?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef Atlanticus het volgende:
Jazzcafé De Spieghel
WO 29. Koninginnenacht Shake some dust -soul- aanvang 23:30
[..]
Daar ook nog even langs.
Ja, drie minuten.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ga je dan naar de 9e cirkel voor een piekuur.
Ook goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Blauwe Engel is voor kanslozen
ff geduld, je brief ligt nu bij de interne controle en wordt hopelijk vandaag geaccordeerd, dan kan hij vrijdag op de post.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef 2cv het volgende:
TVP. Ik wil nu eindelijk wel eens post uit Groningen hebben
Daar heb ik het helemaal niet overquote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
ff geduld, je brief ligt nu bij de interne controle en wordt hopelijk vandaag geaccordeerd, dan kan hij vrijdag op de post.
Nee, dit sluit je bij de opticien af.. Ik geloof dat het bij die van ons een euro of 50 was, en dan was je twee jaar verzekerd tegen verlies en schade...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Van de polis van mijn normale verzekering snap ik bar weinig, maar als ik het goed begreep werden dit soort dingen in ieder geval niet vergoed.
Mijn reisverzekering zou wel 150 euro vergoeden, dus dan heb ik ten minste al een stukje terug. Maar dan moet ik gaan doen alsof ik hem komend weekend heb verloren, want dan ben ik een weekendje in Maastricht. Maar ik wil eigenlijk echt niet gaan liegen over zoiets, dus nja dan blijft er niet veel over.
Is een verzekering voor je bril eigenlijk duur? Anders zou dat nog wel iets voor de toekomst zijn.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:40 schreef teigan het volgende:
Oeh, en wij hebben de huur opgezegd...![]()
![]()
![]()
Kunnen we dat iig niet meer vergeten....
Welke wijk en gingen jullie naar Friesland Teigan?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
Tof. Eindelijk verhuizen uit die 'prachtwijk'
Dat zou een verbetering kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:37 schreef teigan het volgende:
De wijk is Selwerd, en we gaan naar Drenthe verhuizen....
het scheelt voor ons allebei een uur reistijd per dag, we krijgen een groter huis in een rustigere wijk...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:54 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Dat zou een verbetering kunnen zijn ja.
Hebben ze nog steeds plastic bekers in de blauwe?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:49 schreef S-Two het volgende:
Inderdaad niets mis met de blauwe (al ben ik er al een tijd niet meer geweest). In ieder geval een stuk leuker als de 9de cirkel.
Nog steeds? Dat was toch alleen tijdens het EK zo, nu hebben ze weer gewoon glas.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds plastic bekers in de blauwe?
Toen ik er een keer was (niet tijdens het ek) hadden ze plastic bekers met zo een nepdruppel eraanquote:Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nog steeds? Dat was toch alleen tijdens het EK zo, nu hebben ze weer gewoon glas.
Waarom zei je er dan niks van?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:58 schreef JH87 het volgende:
Vandaag was ik buiten een handwas aan 't doen en werden er twee mannen door de militairen in elkaar geslagen. Met een zweep en stokken enzo. Ze hadden gestolen. Pfft.
Hahhahahaha. Echt niet. Vet cool. Vet zuipen in het centrum met Peterselieman.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:11 schreef Bob. het volgende:
En wat is koninginnenacht toch een rotfeest.
HUhahauhauahua vet stoer.quote:Op donderdag 30 april 2009 03:09 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Hahhahahaha. Echt niet. Vet cool. Vet zuipen in het centrum met Peterselieman.
Ik heb daar nog nooit bier in plastic bekers gehad, altijd gewoon in glas.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nog steeds? Dat was toch alleen tijdens het EK zo, nu hebben ze weer gewoon glas.
Jumboquote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Bob. het volgende:
Jup, was ook nog flink druk net.
Supermarkten zijn wel gewoon open vandaag hè? Maar welke? Die op het Zuiderdiep was een uur geleden in ieder geval nog gesloten..
quote:Donderdag 30 april, Koninginnedag:
Geopend van 8:00-21:00 uur
Wij hebben gisteravond hun hele optreden gezien. Nooit gedacht dat ik het leuk zou vinden, maar het was echt tofquote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef maok het volgende:
Vanmiddag op de Vismarkt (spot de FOK!er):
[ afbeelding ]
Rapalje,quote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef maok het volgende:
Vanmiddag op de Vismarkt (spot de FOK!er):
[ afbeelding ]
In het kort, een gek reed met hoge snelheid in op het publiek kijkend naar de koninlkijke stoet, met blijkbaar als doel de koninklijke familie te raken. Hij raakt de bus niet, komt tot stilstand tegen De Naald, een herdenkingsmonument aan het einde van de oprijlaan van Paleis het Looquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:32 schreef JH87 het volgende:
Ik heb gisteren een hoop avonturen beleefd! Gelukkig weer veilig thuis gekomen. Uiteindelijk dan. Gezeik gezeik gezeik.
En WTF is er in Apeldoorn gebeurd, wat een verhaal zeg.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In het kort, een gek reed met hoge snelheid in op het publiek kijkend naar de koninlkijke stoet, met blijkbaar als doel de koninklijke familie te raken. Hij raakt de bus niet, komt tot stilstand tegen De Naald, een herdenkingsmonument aan het einde van de oprijlaan van Paleis het Loo
De teller: 5 doden (toeschouwers) en 12 gewonden (waaronder de dader)
Beelden:
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:15 schreef Bob. het volgende:
Als iemand zoiets wilt kun je er toch weinig aan doen lijkt me hoor, dan verzint zij wel iets anders..
Wat is te duur ? Als 1 of andere pennenlikker elk jaar het budget weer een stuk verlaagt wordt alles op den duur te duur ja. Heel veel mensen kijken alleen naar de kosten van dingen en niet naar het plezier wat het oplevert.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:12 schreef teigan het volgende:
Nou, ze waren dit jaar al aan het roepen dat het anders moest, de kosten van beveiliging werden te duur..
Maarja, zoiets valt niet tegen te beveiligen...
De gek is ondertussen ook overleden..
Je ziet geen bloed ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef JH87 het volgende:
Tja, Koninginnedag zal toch nooit hetzelfde zijn, als ik al dat nieuws zo lees. Beelden bekijken is hier trouwens onmogelijk met de 64 kbit internetverbinding waar 600 mensen op zitten, maar ik weet ook niet of ik daar wel zo'n behoefte aan heb.
Aanslagen met vliegtuigen, auto's en autobommen zitten in de VS al lang in de dreigingsanalyse. Dus voortaan op Koninginnedag alles afzetten met betonnen roadblocks en een paar luchtmacht patrouilles.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik denk niet dat Koninginnedag 'nooit' hetzelfde meer zal zijn.
Volgend jaar waarschijnlijk wel. Maar na 10 jaar is het vast allang weer hetzelfde, alleen dan met een koning.
Dit gaat heus niet gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Aanslagen met vliegtuigen, auto's en autobommen zitten in de VS al lang in de dreigingsanalyse. Dus voortaan op Koninginnedag alles afzetten met betonnen roadblocks en een paar luchtmacht patrouilles.
Alle directe toeschouwers door een detectiepoortje en dan nog een beter gepantserde bus en wat meer politie en klaar.
Je ziet het verschil bijna niet.
Je slaat veel te ver doorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Aanslagen met vliegtuigen, auto's en autobommen zitten in de VS al lang in de dreigingsanalyse. Dus voortaan op Koninginnedag alles afzetten met betonnen roadblocks en een paar luchtmacht patrouilles.
Alle directe toeschouwers door een detectiepoortje en dan nog een beter gepantserde bus en wat meer politie en klaar.
Je ziet het verschil bijna niet.
bron?quote:
Nou, het feit dat er geen betonblokken op de weg stonden (voor het kruispunt) vond ik toch wel schrikbarend.quote:
Jij hebt echt iets met Amerika he?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:26 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Nou, het feit dat er geen betonblokken op de weg stonden (voor het kruispunt) vond ik toch wel schrikbarend.
De gemiddelde Amerikaanse ambassade heeft ook betonblokken voor de deur, daar kun je niet eens een tank voor de deur parkeren. Je kunt ook niet verwachten dat 800 AIVD-ers alle aanslagen kunnen voorspellen dus dan moet je wel zulke maatregelen nemen.
Wij zijn na Groot Britannië misschien wel de meest trouwe bondgenoot van Amerika dus daarmee ook een doelwit. En dan heb je nog gekken met auto's die dat geen flikker uitmaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij hebt echt iets met Amerika he?
Ben maar wat blij dat we niet zo zijn als daar.
Elk land is in principe 'doelwit' maar om dan maar massaal te doen alsof we net zo beveiligd moeten en/of gaan worden als men in Amerika doet slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:41 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Wij zijn na Groot Britannië misschien wel de meest trouwe bondgenoot van Amerika dus daarmee ook een doelwit. En dan heb je nog gekken met auto's die dat geen flikker uitmaakt.
En natuurlijk is Nederland heel anders dan de VS, ik woon ook liever hier.
de kosten lopen inmiddels zo hoog op dat het voor de kleinere gemeenten niet meer op te brengen zou zijn, en daarom werd er door iemand geroepen om misschien niet meer de hele koninklijke familie mee te brengen. Een grote gemeente kan nog eens 650.000 euro ophoesten(ik geloof dat het dit jaar zoveel kostte), maar voor kleinere gemeenten is dat wel erg veel geld.. En dan kan het nog zoveel plezier opleveren, als je er als gemeente half failliet door gaat, dan zeg je toch nee..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat is te duur ? Als 1 of andere pennenlikker elk jaar het budget weer een stuk verlaagt wordt alles op den duur te duur ja. Heel veel mensen kijken alleen naar de kosten van dingen en niet naar het plezier wat het oplevert.
En nee, ik ben geen Koningshuis-volger of Koninginnedag-freak, maar ik heb ook beslist niets tegen het Koningshuis en alles er omheen en ik gun het de mensen die er wel idolaat van zijn.
Blaaaaahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:19 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
ik heb net een deel van mijn duimnagel vernield met de kaasschaaf... En dat doet best zeer...
Auwquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:19 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
ik heb net een deel van mijn duimnagel vernield met de kaasschaaf... En dat doet best zeer...
Nou ja, altijd beter dan een geit toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:32 schreef JH87 het volgende:
Er werd me vandaag een bruid aangeboden. Ze was 15.
ik zoek er nog eenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:32 schreef JH87 het volgende:
Er werd me vandaag een bruid aangeboden. Ze was 15.
Komt mij bekend voorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:19 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
dit was mijn eerste keer dat het zo bloederig werd... Ik heb gewoon een stuk nagel loszitten nu.... Gelukkig doet het niet al teveel pijn..quote:
Ik kan inderdaad wel even langs jullie huis rijden. Zijn jullie over een uur of 2 thuis?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:25 schreef teigan het volgende:
Kom je hier anders nog even de kam ophalen maok?
Kerk ga je toch wel redden hoop ikquote:Op zondag 3 mei 2009 12:23 schreef maok het volgende:
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ga redden. Vanvond is toch handiger, zijn jullie er dan ook?
Pfoehquote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef maok het volgende:
Ja hoor, dat heeft even de prioriteit boven de kam
waarschijnlijk wel, bel dan even van tevoren, misschien dat we naar de bios zijn..quote:Op zondag 3 mei 2009 12:23 schreef maok het volgende:
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ga redden. Vanvond is toch handiger, zijn jullie er dan ook?
Ja, vooral als je je bedenkt dat maok degene is die de deur moet openenquote:
heheh dat is een redelijk saillant detailquote:Op zondag 3 mei 2009 13:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, vooral als je je bedenkt dat maok degene is die de deur moet openen
Kastelen, kerken, musea gezien?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:44 schreef Bob. het volgende:
Avond!
Terug na een weekendje Maastricht, prachtige stad.![]()
Wel irritante mensen.
En nu heb ik honger, maar zelfs de avondwinkel was dicht.
Wat was er irritant aan?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:44 schreef Bob. het volgende:
Avond!
Terug na een weekendje Maastricht, prachtige stad.![]()
Wel irritante mensen.
En nu heb ik honger, maar zelfs de avondwinkel was dicht.
Ik kon ze niks vragen, dan waren ze gelijk geïrriteerd.quote:
Misschien een effect van de fijnstof en CO2 in de lucht bij Maastricht?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef Bob. het volgende:
En ze dansen niet! Staan ze daar in de kroeg allemaal een beetje bedeesd heen en weer te wiegen.
Nou ik denk niet dat ze echt niet aardig zijn, dat zal vast wel. De combinatie was gewoon niet goed ofzo, zij te gevoelig, wij te bot.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
Je weet toch dat de gastvrijheid in het noorden een stuk groter is dan in het zuiden
Even wat eten lenen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is helemaal jammer. Kun je niets lenen van een van je huisgenootjes?
Trusten Bob.
Nope, is sinds een paar wekenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:22 schreef Bob. het volgende:
Ik kan niet slapen.
Maarrr, sinds wanneer moet je voor last.fm betalen als je muziek wilt luisteren? Dat was toch niet altijd al zo?
Waarom boeit het jou wat of ik hier aanwezig ben ?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef Atlanticus het volgende:
Chipszak. ligt zeker al op bed ivm de naderende examens?
Oh, dat is wel jammer.quote:
Nja, blijkbaar wil je niet dat het mij boeit...quote:Op maandag 4 mei 2009 07:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom boeit het jou wat of ik hier aanwezig ben ?
En de examens zijn pas over 2 week, hoor.
moie.
Mwoah. Drie dagen zonder stroom gezeten, en waar we vandaag hadden moeten beginnen met het project ligt de boel momenteel grotendeels stil, vanwege een ernstig ongeval van een aantal projectdeelnemers gisteren. Afwachten dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
He Jop. Hoe gaat het daar in Afrika?
Damn zeg. Dat is niet bestquote:Op maandag 4 mei 2009 18:43 schreef JH87 het volgende:
Ik weet nog niet zoveel, maar één heeft het niet overleefd en drie anderen waren gisteravond kritiek en schijnen nu aan de beterende hand te zijn. Van de andere passagiers zijn er acht overleden.
Mietjequote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, gezellig hier.
Ja, ik heb het vrijwillige deel van de examentraining van vandaag overgeslagen. Teveel cijfers![]()
Weet ik.quote:
Foei.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk wat ruikt het hier, blijken twee Chinezen op het balkon op een kleine BBQ hun vlees te bakken.
Ivm dodenherdenking lag Fok! 2 minuten stil.quote:
En terechtquote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ivm dodenherdenking lag Fok! 2 minuten stil.
Oh, dat had ik niet door.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Dat is al jaren zoquote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom zou je überhaubt de website van de SGP willen bezoeken?
Misschien moet je je eens verdiepen in hetgeen wat we herdenken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:12 schreef kikoooooo het volgende:
Kansloos om een forum uit te zetten trouwensDat is net zo kansloos als de SGP die op zondag geen website heeft.
Iets wat in de verste verte niets met een forum te maken heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in hetgeen wat we herdenken.
Ik vind het terecht. We hebben in dit land afgesproken om op 4 mei om 20.00u twee minuutjes onze bek te houden uit respect voor alle slachtoffers van oorlogsgeweld en er zijn op dit forum nou eenmaal mensen die dat fatsoen niet kunnen opbrengen dus ik vind het niet meer dan terecht dat het forum dan even stil ligt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Iets wat in de verste verte niets met een forum te maken heeft.
ik heb ook een hekel aan mensen die dat fatsoen niet op kunnen brengen, zie mijn post eerder vanavond.Ik snap alleen de link met een online forum niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het terecht. We hebben in dit land afgesproken om op 4 mei om 20.00u twee minuutjes onze bek te houden uit respect voor alle slachtoffers van oorlogsgeweld en er zijn op dit forum nou eenmaal mensen die dat fatsoen niet kunnen opbrengen dus ik vind het niet meer dan terecht dat het forum dan even stil ligt.
Zie het als een winkel, die is dan ook dicht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan mensen die dat fatsoen niet op kunnen brengen, zie mijn post eerder vanavond.Ik snap alleen de link met een online forum niet.
Ik vind tikken ook kletsenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan mensen die dat fatsoen niet op kunnen brengen, zie mijn post eerder vanavond.Ik snap alleen de link met een online forum niet.
Ze waren er gisteravond al. Ik had wel verwacht dat ze nog gingen wachten met opbouwen ivm festiviteiten op de Grote Markt, maar die zijn er blijkbaar nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:13 schreef teigan het volgende:
Ik wilde net even op de webcam gluren of er ook markt was, maar ze zijn de kermis al aan het opbouwen..
Mja dat weet ik, maar vorig jaar was er volgens mij ook wat in de stad te doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:33 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet dan ook bij de renbaan zijn daarbij het stadspark
Ga je daar nog heen PSM?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:33 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet dan ook bij de renbaan zijn daarbij het stadspark
Wia Buze treed op op Podium Noordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:28 schreef Atlanticus het volgende:
Weet nog niet, moet nog wel iets ophalen in de stad.
Eerlijk gezegd wil ik alleen gaan als de muziek me bevalt (nog geen idee welke bands er spelen).
Ah. Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wia Buze treed op op Podium Noord
quote:
MM.quote:
Op dat moment was ik ook net op het veld jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef MaxMark het volgende:
Ben alleen even heengeweest voor Milow en heb daar een stuk of wat footoos geschoten, toen weer weggegaan
dus jij ramde m'n biertje uit m'n handquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef MaxMark het volgende:
Ben alleen even heengeweest voor Milow en heb daar een stuk of wat footoos geschoten, toen weer weggegaan
Grote kans, ik heb iedereen op dat grasveld even aangetikt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
dus jij ramde m'n biertje uit m'n hand
kleine zilveren camera?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Grote kans, ik heb iedereen op dat grasveld even aangetikt.
toen ik probeerde om na milow het veld te verlaten bleek ik een kwartier in de rij voor de muntjes te staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Muntenverkoop was vanmiddag trouwens een drama. Ze hadden te weinig muntjes
aight dan is het goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het goede topic, want ik woon in Groningen
Had je vanavond moeten gaan, nergens rijen door de regenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Muntenverkoop was vanmiddag trouwens een drama. Ze hadden te weinig muntjes
Welke lui waren dat en hoe laat en waar traden ze op?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:28 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
aight dan is het goed
heb je die reggea (ofzo) gasten ook gezien?
Die vrouw had een stem!!!!!
Toen ben ik er ook nog even geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had je vanavond moeten gaan, nergens rijen door de regen
main stage, voor milow geloof ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke lui waren dat en hoe laat en waar traden ze op?
Florian Wolff?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
main stage, voor milow geloof ik
naam ben ik kwijt
toen was ik al blutquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had je vanavond moeten gaan, nergens rijen door de regen
Toen was ik er nog nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
main stage, voor milow geloof ik
naam ben ik kwijt
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:33 schreef Bob. het volgende:
Wageningen 5 mei was leuk.Maar ik heb de hele avond en ochtend gemist omdat ik moest treinen.
![]()
En wat staat er een enorm reuzenrad op de grote markt.
De kermis komt er weer aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:33 schreef Bob. het volgende:
Wageningen 5 mei was leuk.Maar ik heb de hele avond en ochtend gemist omdat ik moest treinen.
![]()
En wat staat er een enorm reuzenrad op de grote markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |