quote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ga je dan naar de 9e cirkel voor een piekuur.
Ook goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Blauwe Engel is voor kanslozen
ff geduld, je brief ligt nu bij de interne controle en wordt hopelijk vandaag geaccordeerd, dan kan hij vrijdag op de post.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef 2cv het volgende:
TVP. Ik wil nu eindelijk wel eens post uit Groningen hebben
Daar heb ik het helemaal niet overquote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
ff geduld, je brief ligt nu bij de interne controle en wordt hopelijk vandaag geaccordeerd, dan kan hij vrijdag op de post.
Nee, dit sluit je bij de opticien af.. Ik geloof dat het bij die van ons een euro of 50 was, en dan was je twee jaar verzekerd tegen verlies en schade...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Van de polis van mijn normale verzekering snap ik bar weinig, maar als ik het goed begreep werden dit soort dingen in ieder geval niet vergoed.
Mijn reisverzekering zou wel 150 euro vergoeden, dus dan heb ik ten minste al een stukje terug. Maar dan moet ik gaan doen alsof ik hem komend weekend heb verloren, want dan ben ik een weekendje in Maastricht. Maar ik wil eigenlijk echt niet gaan liegen over zoiets, dus nja dan blijft er niet veel over.
Is een verzekering voor je bril eigenlijk duur? Anders zou dat nog wel iets voor de toekomst zijn.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:40 schreef teigan het volgende:
Oeh, en wij hebben de huur opgezegd...![]()
![]()
![]()
Kunnen we dat iig niet meer vergeten....
Welke wijk en gingen jullie naar Friesland Teigan?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
Tof. Eindelijk verhuizen uit die 'prachtwijk'
Dat zou een verbetering kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:37 schreef teigan het volgende:
De wijk is Selwerd, en we gaan naar Drenthe verhuizen....
het scheelt voor ons allebei een uur reistijd per dag, we krijgen een groter huis in een rustigere wijk...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:54 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Dat zou een verbetering kunnen zijn ja.
Hebben ze nog steeds plastic bekers in de blauwe?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:49 schreef S-Two het volgende:
Inderdaad niets mis met de blauwe (al ben ik er al een tijd niet meer geweest). In ieder geval een stuk leuker als de 9de cirkel.
Nog steeds? Dat was toch alleen tijdens het EK zo, nu hebben ze weer gewoon glas.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds plastic bekers in de blauwe?
Toen ik er een keer was (niet tijdens het ek) hadden ze plastic bekers met zo een nepdruppel eraanquote:Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nog steeds? Dat was toch alleen tijdens het EK zo, nu hebben ze weer gewoon glas.
Waarom zei je er dan niks van?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:58 schreef JH87 het volgende:
Vandaag was ik buiten een handwas aan 't doen en werden er twee mannen door de militairen in elkaar geslagen. Met een zweep en stokken enzo. Ze hadden gestolen. Pfft.
Hahhahahaha. Echt niet. Vet cool. Vet zuipen in het centrum met Peterselieman.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:11 schreef Bob. het volgende:
En wat is koninginnenacht toch een rotfeest.
HUhahauhauahua vet stoer.quote:Op donderdag 30 april 2009 03:09 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Hahhahahaha. Echt niet. Vet cool. Vet zuipen in het centrum met Peterselieman.
Ik heb daar nog nooit bier in plastic bekers gehad, altijd gewoon in glas.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nog steeds? Dat was toch alleen tijdens het EK zo, nu hebben ze weer gewoon glas.
Jumboquote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Bob. het volgende:
Jup, was ook nog flink druk net.
Supermarkten zijn wel gewoon open vandaag hè? Maar welke? Die op het Zuiderdiep was een uur geleden in ieder geval nog gesloten..
quote:Donderdag 30 april, Koninginnedag:
Geopend van 8:00-21:00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |