Nou ja, altijd beter dan een geit toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:32 schreef JH87 het volgende:
Er werd me vandaag een bruid aangeboden. Ze was 15.
ik zoek er nog eenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:32 schreef JH87 het volgende:
Er werd me vandaag een bruid aangeboden. Ze was 15.
Komt mij bekend voorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:19 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
ik heb net een deel van mijn duimnagel vernield met de kaasschaaf... En dat doet best zeer...
dit was mijn eerste keer dat het zo bloederig werd... Ik heb gewoon een stuk nagel loszitten nu.... Gelukkig doet het niet al teveel pijn..quote:
Ik kan inderdaad wel even langs jullie huis rijden. Zijn jullie over een uur of 2 thuis?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:25 schreef teigan het volgende:
Kom je hier anders nog even de kam ophalen maok?
Kerk ga je toch wel redden hoop ikquote:Op zondag 3 mei 2009 12:23 schreef maok het volgende:
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ga redden. Vanvond is toch handiger, zijn jullie er dan ook?
Pfoehquote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef maok het volgende:
Ja hoor, dat heeft even de prioriteit boven de kam
waarschijnlijk wel, bel dan even van tevoren, misschien dat we naar de bios zijn..quote:Op zondag 3 mei 2009 12:23 schreef maok het volgende:
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ga redden. Vanvond is toch handiger, zijn jullie er dan ook?
Ja, vooral als je je bedenkt dat maok degene is die de deur moet openenquote:
heheh dat is een redelijk saillant detailquote:Op zondag 3 mei 2009 13:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, vooral als je je bedenkt dat maok degene is die de deur moet openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |