Wij hebben gisteravond hun hele optreden gezien. Nooit gedacht dat ik het leuk zou vinden, maar het was echt tofquote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef maok het volgende:
Vanmiddag op de Vismarkt (spot de FOK!er):
[ afbeelding ]
Rapalje,quote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef maok het volgende:
Vanmiddag op de Vismarkt (spot de FOK!er):
[ afbeelding ]
In het kort, een gek reed met hoge snelheid in op het publiek kijkend naar de koninlkijke stoet, met blijkbaar als doel de koninklijke familie te raken. Hij raakt de bus niet, komt tot stilstand tegen De Naald, een herdenkingsmonument aan het einde van de oprijlaan van Paleis het Looquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:32 schreef JH87 het volgende:
Ik heb gisteren een hoop avonturen beleefd! Gelukkig weer veilig thuis gekomen. Uiteindelijk dan. Gezeik gezeik gezeik.
En WTF is er in Apeldoorn gebeurd, wat een verhaal zeg.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In het kort, een gek reed met hoge snelheid in op het publiek kijkend naar de koninlkijke stoet, met blijkbaar als doel de koninklijke familie te raken. Hij raakt de bus niet, komt tot stilstand tegen De Naald, een herdenkingsmonument aan het einde van de oprijlaan van Paleis het Loo
De teller: 5 doden (toeschouwers) en 12 gewonden (waaronder de dader)
Beelden:
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:15 schreef Bob. het volgende:
Als iemand zoiets wilt kun je er toch weinig aan doen lijkt me hoor, dan verzint zij wel iets anders..
Wat is te duur ? Als 1 of andere pennenlikker elk jaar het budget weer een stuk verlaagt wordt alles op den duur te duur ja. Heel veel mensen kijken alleen naar de kosten van dingen en niet naar het plezier wat het oplevert.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:12 schreef teigan het volgende:
Nou, ze waren dit jaar al aan het roepen dat het anders moest, de kosten van beveiliging werden te duur..
Maarja, zoiets valt niet tegen te beveiligen...
De gek is ondertussen ook overleden..
Je ziet geen bloed ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef JH87 het volgende:
Tja, Koninginnedag zal toch nooit hetzelfde zijn, als ik al dat nieuws zo lees. Beelden bekijken is hier trouwens onmogelijk met de 64 kbit internetverbinding waar 600 mensen op zitten, maar ik weet ook niet of ik daar wel zo'n behoefte aan heb.
Aanslagen met vliegtuigen, auto's en autobommen zitten in de VS al lang in de dreigingsanalyse. Dus voortaan op Koninginnedag alles afzetten met betonnen roadblocks en een paar luchtmacht patrouilles.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik denk niet dat Koninginnedag 'nooit' hetzelfde meer zal zijn.
Volgend jaar waarschijnlijk wel. Maar na 10 jaar is het vast allang weer hetzelfde, alleen dan met een koning.
Dit gaat heus niet gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Aanslagen met vliegtuigen, auto's en autobommen zitten in de VS al lang in de dreigingsanalyse. Dus voortaan op Koninginnedag alles afzetten met betonnen roadblocks en een paar luchtmacht patrouilles.
Alle directe toeschouwers door een detectiepoortje en dan nog een beter gepantserde bus en wat meer politie en klaar.
Je ziet het verschil bijna niet.
Je slaat veel te ver doorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Aanslagen met vliegtuigen, auto's en autobommen zitten in de VS al lang in de dreigingsanalyse. Dus voortaan op Koninginnedag alles afzetten met betonnen roadblocks en een paar luchtmacht patrouilles.
Alle directe toeschouwers door een detectiepoortje en dan nog een beter gepantserde bus en wat meer politie en klaar.
Je ziet het verschil bijna niet.
bron?quote:
Nou, het feit dat er geen betonblokken op de weg stonden (voor het kruispunt) vond ik toch wel schrikbarend.quote:
Jij hebt echt iets met Amerika he?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:26 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Nou, het feit dat er geen betonblokken op de weg stonden (voor het kruispunt) vond ik toch wel schrikbarend.
De gemiddelde Amerikaanse ambassade heeft ook betonblokken voor de deur, daar kun je niet eens een tank voor de deur parkeren. Je kunt ook niet verwachten dat 800 AIVD-ers alle aanslagen kunnen voorspellen dus dan moet je wel zulke maatregelen nemen.
Wij zijn na Groot Britannië misschien wel de meest trouwe bondgenoot van Amerika dus daarmee ook een doelwit. En dan heb je nog gekken met auto's die dat geen flikker uitmaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij hebt echt iets met Amerika he?
Ben maar wat blij dat we niet zo zijn als daar.
Elk land is in principe 'doelwit' maar om dan maar massaal te doen alsof we net zo beveiligd moeten en/of gaan worden als men in Amerika doet slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:41 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Wij zijn na Groot Britannië misschien wel de meest trouwe bondgenoot van Amerika dus daarmee ook een doelwit. En dan heb je nog gekken met auto's die dat geen flikker uitmaakt.
En natuurlijk is Nederland heel anders dan de VS, ik woon ook liever hier.
de kosten lopen inmiddels zo hoog op dat het voor de kleinere gemeenten niet meer op te brengen zou zijn, en daarom werd er door iemand geroepen om misschien niet meer de hele koninklijke familie mee te brengen. Een grote gemeente kan nog eens 650.000 euro ophoesten(ik geloof dat het dit jaar zoveel kostte), maar voor kleinere gemeenten is dat wel erg veel geld.. En dan kan het nog zoveel plezier opleveren, als je er als gemeente half failliet door gaat, dan zeg je toch nee..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat is te duur ? Als 1 of andere pennenlikker elk jaar het budget weer een stuk verlaagt wordt alles op den duur te duur ja. Heel veel mensen kijken alleen naar de kosten van dingen en niet naar het plezier wat het oplevert.
En nee, ik ben geen Koningshuis-volger of Koninginnedag-freak, maar ik heb ook beslist niets tegen het Koningshuis en alles er omheen en ik gun het de mensen die er wel idolaat van zijn.
Blaaaaahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:19 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
ik heb net een deel van mijn duimnagel vernield met de kaasschaaf... En dat doet best zeer...
Auwquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:19 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
ik heb net een deel van mijn duimnagel vernield met de kaasschaaf... En dat doet best zeer...
Nou ja, altijd beter dan een geit toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:32 schreef JH87 het volgende:
Er werd me vandaag een bruid aangeboden. Ze was 15.
ik zoek er nog eenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:32 schreef JH87 het volgende:
Er werd me vandaag een bruid aangeboden. Ze was 15.
Komt mij bekend voorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:19 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
dit was mijn eerste keer dat het zo bloederig werd... Ik heb gewoon een stuk nagel loszitten nu.... Gelukkig doet het niet al teveel pijn..quote:
Ik kan inderdaad wel even langs jullie huis rijden. Zijn jullie over een uur of 2 thuis?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:25 schreef teigan het volgende:
Kom je hier anders nog even de kam ophalen maok?
Kerk ga je toch wel redden hoop ikquote:Op zondag 3 mei 2009 12:23 schreef maok het volgende:
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ga redden. Vanvond is toch handiger, zijn jullie er dan ook?
Pfoehquote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef maok het volgende:
Ja hoor, dat heeft even de prioriteit boven de kam
waarschijnlijk wel, bel dan even van tevoren, misschien dat we naar de bios zijn..quote:Op zondag 3 mei 2009 12:23 schreef maok het volgende:
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ga redden. Vanvond is toch handiger, zijn jullie er dan ook?
Ja, vooral als je je bedenkt dat maok degene is die de deur moet openenquote:
heheh dat is een redelijk saillant detailquote:Op zondag 3 mei 2009 13:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, vooral als je je bedenkt dat maok degene is die de deur moet openen
Kastelen, kerken, musea gezien?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:44 schreef Bob. het volgende:
Avond!
Terug na een weekendje Maastricht, prachtige stad.![]()
Wel irritante mensen.
En nu heb ik honger, maar zelfs de avondwinkel was dicht.
Wat was er irritant aan?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:44 schreef Bob. het volgende:
Avond!
Terug na een weekendje Maastricht, prachtige stad.![]()
Wel irritante mensen.
En nu heb ik honger, maar zelfs de avondwinkel was dicht.
Ik kon ze niks vragen, dan waren ze gelijk geïrriteerd.quote:
Misschien een effect van de fijnstof en CO2 in de lucht bij Maastricht?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef Bob. het volgende:
En ze dansen niet! Staan ze daar in de kroeg allemaal een beetje bedeesd heen en weer te wiegen.
Nou ik denk niet dat ze echt niet aardig zijn, dat zal vast wel. De combinatie was gewoon niet goed ofzo, zij te gevoelig, wij te bot.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
Je weet toch dat de gastvrijheid in het noorden een stuk groter is dan in het zuiden
Even wat eten lenen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is helemaal jammer. Kun je niets lenen van een van je huisgenootjes?
Trusten Bob.
Nope, is sinds een paar wekenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:22 schreef Bob. het volgende:
Ik kan niet slapen.
Maarrr, sinds wanneer moet je voor last.fm betalen als je muziek wilt luisteren? Dat was toch niet altijd al zo?
Waarom boeit het jou wat of ik hier aanwezig ben ?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef Atlanticus het volgende:
Chipszak. ligt zeker al op bed ivm de naderende examens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |